tisdag 12 oktober 2010

Så in i Norden fint...

(Finaste sidobordet från det stora varuhuset)
Hej raringar!
Jag funderar på att höstfixa lite hemma (nähä?) och har spanat in detta fina sideboard 'Norden' från det stora varuhuset. Det är så snyggt, enkelt och stilrent, me like a lot! Tänkte ta en tripp dit i veckan och förhoppningsvis låta det få följa med hem:-) Ikväll kommer mina rara granntjejer över då vi ska se desperata hemmafruarna tillsammans, trevligt trevligt! Självklart blir det lite tilltugg och dryck också;-). Ha det gott! Kram Sofia

25 kommentarer:

  1. Ja jisses vad snyggt!! IKEA är verkligen ett toppen varuhus. Där kan man hitta mycket snyggt till ett bra pris. Har själv hittat ett tvättställ jag vill ha till det nya huset. 1000 :- är ju som hittat :)

    Ha en fin hemmafru kväll hihi. Kram

    SvaraRadera
  2. Hahahah jag skrev på min blogg i förra veckan om just det bordet. Jag bara måste ha det så snyggt.

    Ha det gott
    Anna

    SvaraRadera
  3. det där bordet kommer att passa superbra hos er! jag skulle också vilja ha rum för ett sideboard, men hur sjutton ska jag lyckas med det när det är fullt överallt... :/
    kram
    ingela

    SvaraRadera
  4. Bodet/bänken var urfin. Inte Ikea alls över den.

    Vad härligt att ha en tjejkväll att se fram emot denna tisdag. Ha det så trevligt!

    SvaraRadera
  5. Vad kul, ni fortsätter med er tradition!

    Trevligt med ett IKEA-besök. Känner att det snart är dags för egen del. Om inte annat för att fyllas på med värmeljus ;-)

    Ha en toppendag vännen!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  6. Verkligen fin!!! Hade jag haft plats så hade den fått flytta hem hit också!

    Så mysigt ni ska ha i kväll!! Härligt!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Tack snälla du för din kommentar hos mig. DU har en underbar blogg!

    Hoppas du får en fin tisdag!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Tips om vår personliga webshop! Välkommen till www.meloa.se

    SvaraRadera
  9. vad snyggt bord.Ikea slutar aldrig att förvåna mej finns mycket fint där.Vill bli bra så att det får bli ett besök dit .Behöver fylla på ljusförrådet och lite annat snått och gott.Vad härligt att ni fortfarand har kvar era härliga tisdagar.Härligt med lite positiva grejer.Hoppas att du får en fin kväll.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  10. Jättefint! Finns det i vitt...? ;) lite likt design house stockholm, eller? vi har matbordet Norden och är supernöjda, speciellt med den stora iläggskivan, det kan bli jättestort!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  11. Riktigt snyggt! Om det inte vore för att vi behöver dold förvaring istället, så skulle jag kunna tänka mig detta i vårt vardagsrum!:)
    Kram

    SvaraRadera
  12. Jisses, så snyggt!! Har inte sett den bänken innan, men den ska absolut spanas in vid nästa besök i det stora varuhuset :)

    Hoppas du haft en bra dag och en kväll med besök av granntjejer och Desperate Housewife kan ju inte bli fel.

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  13. Hej Vännen!
    Visst tänker man; hur ska det gå med rundorna när vintern och ISEN kommer?

    Det känns olidligt att tänka på... Man är ju beroende tror jag det kallas, *ler*.. Men man mår ju så bra av det!

    Det sidebordet är jättesnyggt!!!
    Skulle jag helt klart kunna ha hos mig också, men var ska jag ställa det(!?)

    Trevlig kväll!
    (Jag gjorde faktiskt din väns köttfärssås i kväll, hittar så mycket goda recept hos henne!!)

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  14. Det är verkligen snyggt skulle säkert passa bra hemma hos er!
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  15. Jag håller med, det där är såååå fiiint! Skulle vilja ha ett här med. Spännande att se om du får ett med dig hem = )!

    Kram Kram L-L

    SvaraRadera
  16. Så snyggt! Så att du skrivit hos Vita Nyanser om den svarta lampan... den finns ju i Örebros sortiment för jag har köpt en där, men de kan iofs vara slut.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  17. Jättesnyggt sidebord!
    Det skulle passa perfekt hemma hos er!
    Länge sen jag var på IKEA...
    ...snart dax för påfyllning av värmeljus ;)
    Ha det bra!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  18. Denne var knallfin! Syntes det er saa kult med sorte mobler om dagen.

    klem Nina

    SvaraRadera
  19. Du , det bordet är ju hur snyggt som helst! måste också ha:
    ha en fin dag
    kram Malin

    SvaraRadera
  20. Åh vad fint! Ikea är bara bäst!!:) Ha en bra dag! Kramisar Karin

    SvaraRadera
  21. Har tittat på det bordet många gånger men vet inte vart jag skulle kunna ha det hemma, för vi har mest vitt hemma och jag är feg för att blanda, men nu kanske man får tips, vart har du tänkt ha bordet?

    Sara

    SvaraRadera
  22. Halloj raring!

    Vilket superfint bord! Detta har inte jag sett tidigare. Jag är också på spaning efter ett sidebord till v-rummet. Jag har sparat på mej lite bilder ifrån sådana jag tycker om - hade tänkt presentera dem på bloggen. Men mitt blir nog i mörkare brunt trä...

    Hoppas ni får en mysig damafton:) Kram kram!

    SvaraRadera
  23. Jättesnyggt Vännen!
    Har du inte nått liknande i vitt från Bruka??;) Det kan jag ärva om du ska byta ut det, hihi!

    Ja, det låter ju som de fångat rätt person, usch tycker så synd om alla stackars offer..förstår att du varit orolig när Julia varit ute på stan.

    Nu efter jobbet ska vi åka o kika på tapeter till matrummet! Undrar om jag kan bestämma mig,hihi! Får nog låna hem lite prover!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  24. Ikea är helt enkelt bara fööör bra. Blir så mycket man vill ha på shoppinglistan ;)
    'Vart ska du ha det?
    Kram och hoppas kvällen i går blev lyckad.
    Lina

    SvaraRadera
  25. Vad fint det var, har inte sett det förut!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails