tisdag 2 november 2010

Tävling ♥ kivi-ljuslyktor från littala


(Vinn sötaste kivi-ljuslyktorna från littala)
Hej på er!
Jag lovar att jag snart är tillbaka för jisses vilken bloggabstinens jag har;-). Under tiden tänkte jag faktiskt ha en liten utlottning här på bloggen igen! Denna gång kan ni vinna två bedårande ljuslyktor från littala i färgen hallon. Självklart kan alla vara med (även om du inte har nån blogg) och reglerna är enkla:
1. Vill du ha 1 lott skriver du en kommentar med namn i kommentarsfältet nedan.
2. Vill du ha 2 lotter länkar du även till min blogg med nån av bilderna.
3. Vill du ha 3 lotter lägger du till mig på bloglovin' och skriv då det i kommentarsfältet.
Tävlingen pågår till 8/11 kl. 24. Hoppas ni vill vara med och Lycka till! Vi ses snart igen! Kram Sofia

215 kommentarer:

  1. Jag vill vara med!!! Tar en lott;o)

    Kom snart tillbaka!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Klart jag vill va med!!! :D
    Jag har dig redan på bloglovin och lägger en länk.... ;)

    Stora kramen! Carin

    SvaraRadera
  3. Hej hej,
    Så fina, jag är med :)!
    Jag har redan dig på bloglovin sedan länge!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Åh, de där lyktorna hade jag velat ha hemma hos mig! Lägger en länk på min blogg och jag har lagt till dig på bloglovin :)

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag vill gärna va med i utlottningen :) Och vill gärna att du snart kommer tillbaka från din paus också :)

    SvaraRadera
  6. Självklart är jag med :) Länkar i min blogg och följer dig redan på bloglovin :) Mvh// Pernilla

    SvaraRadera
  7. Vilken tävling! Har länge varit sugen på de hallonfärgade kivilyktorna :) Har länkat till tävlingen på min blogg + har dig tillagd på bloglovin!

    Nu håller jag tummarna!
    Kram, Sofie

    SvaraRadera
  8. Jag håller med de andra - kom snart tillbaka.
    Nu har jag länkat till tävlingen från min blogg.. och hoppas att jag vinner.

    Kram från Malin

    SvaraRadera
  9. Åh, såklart att jag vill vinna! Jag kommer nog att behöva mycket ljus snart, eftersom vårat elbolag är under tvångsförvaltning och ägaren hotar med att stänga av strömmen hos dom som betalar till tvångsförvaltaren... Jag har länkat från min blogg och följar dig med bloglovin, och håller tummarna stenhårt!

    SvaraRadera
  10. Klart jag vill vara med. Ljuslyktor kan man inte ha för många av.
    Är redan följare av din blogg så jag kniper tre lotter.
    //Cathrine

    SvaraRadera
  11. Jag vill vara med!! (Vem vill inte liksom :))
    Kram Vanja.

    SvaraRadera
  12. Jag vill gärna vara med
    Har bloggat om din tävling på http://dagarna.nu/2010/11/02/kivi-ljuslyktor-fran-littala/
    Följer redan din blogg, så 3 lotter vill jag gärna ha

    SvaraRadera
  13. Vill väldigt gärna vara med i din tävling för jag har länge gått o suktat efter Iittalas härliga lyktor men inte kommit till skott el. personer omkring mig...<;p

    Har en blogg så jag lägger självklart ut din tävling hos mig o jag kommer gärna o hälsa på hos dig igen i ditt fina hus, så jag lägger tillmig som följare!
    Då blir det väl 3 lotter till mig.

    Kramis från Pockethexan själv som alltid välkomnar nya Hexor, hur man gör står i högra spalten hos mig!
    <;D

    SvaraRadera
  14. Hejsan.

    Vill så gärna vara med i din utlottning!

    Hallon...en riktigt härlig färg på lyktorna.

    Länkar inne på min blogg gör jag också.

    Ha det gott,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  15. Hej Sofia!
    Jag är gärna med och tävlar om de finfina lyktorna! Har dig redan på bloglovin´.
    Hälsningar Kicki utan blogg

    SvaraRadera
  16. Jag vill också gärna vara med och tävla, ljuslyktor är alltid mysigt och allra helst så här års.
    Du är redan med på min Bloglovin lista :-)

    SvaraRadera
  17. Ljuslykteberoende som jag är vill jag givetvis vara med i din utlottning!
    Länkar från min sida, -och prenumerant via Bloglovin är jag ju redan!

    SvaraRadera
  18. Jag vill vara med i din tävling! Älskar littala, speciellt dessa lyktor:)) Mvh Anna-Carin i Öret

    SvaraRadera
  19. Självklart vill jag vara med och tävla om detta fina pris! Länkar från min blogg.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  20. jag är med och tävlar. har tyvärr inge blogg men har dig på min bloglovin :)
    ha de bra Elin

    SvaraRadera
  21. Är gärna med och tävlar! Skulle passa perfekt i dotterns rum!;) Jag länkar!
    Kram

    SvaraRadera
  22. Hej Vännen!
    Miss you!! :) Är gärna med o länkar från mig, har dig redan på Bloglovin!

    Ha det gott!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  23. Jag vill självklart vara med i tävlingen, kivi ljuslyktorna är underbara.
    Du finns redan med i min bloglovin lista och jag länkar till dig på min blogg.

    SvaraRadera
  24. Jag kniper gärna en lott i väntan på att du kommer åter <3 Kram Therese - Sockenvägens Söta

    SvaraRadera
  25. Hej Sofia!
    Jag är gärna med i din tävling, är väldigt förtjust i kivi-lyktorna! Länkar såklart och följare är jag redan :) = 3 lotter
    Må så gott!
    Kramar, Helene

    SvaraRadera
  26. Jag vill vara med!!! =)

    Följare sen länge och länkar med en gång!! Kram sötnos!

    SvaraRadera
  27. Jag är gärna med och tävlar om lyktorna! Skulle vara perfekt att ha nu när det är höst mörkt och kallt!! Har tyvärr ingen egen blogg men hoppas det går bra ändå:)

    Kramis Sanna

    SvaraRadera
  28. Jag vill också gärna vara med! Jag har länkat med bilden på min blogg
    http://millanigulavillan.blogspot.com/
    Kram Millan

    SvaraRadera
  29. Hej raring!

    Såklart jag vill vara med - två lotter tack! Saknar dej massor - det är SÅ tomt utan dej...hoppas du snart är tillbaka!!!

    Kram kram!!!

    SvaraRadera
  30. Roligt att du är tillbaka!
    Klart jag vill vara med och tävla om två ursöta ljuslyktor!
    KRAM

    SvaraRadera
  31. Hej!!
    Härligt att se ett nytt inlägg så här i bloggpsusen! :)

    Jag har precis försökt ta tag i bloggandet igen efter 100 års vila, fniss!!

    Jag vill gärna vara med o tävla om de söta lyktorna!!

    Kramar Jeanette

    SvaraRadera
  32. Hej, jag är gärna med och tävlar!

    Länkar här: http://matildasusanna.blogg.se/2010/november/tavlingar-i-hostrusket.html#comment

    Har även lagt mig som följare.

    Kram Matilda
    matilda-pettersson@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Min syster vet inte ens vad "Kivilyktor" är, låt mig visa henne :) Tar gärna chansen att vinna dessa rosa till henne! Kraaaam Anna

    SvaraRadera
  34. Jösses vilken generös vinst, klart man är med!!! Hälsningar Frida

    fridaj@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Kul att du är tillbaka! De fina lyktorna skulle passa perfekt hos mig.
    /Jenny S

    SvaraRadera
  36. Hoppas på tur och tar alla 3 lotter =)
    Tror jag är den tjej som är född utan tur =)
    Lyktorna skulle passa gudomligt nu när vi gjort om här hemma!!
    Kram Sophia

    SvaraRadera
  37. Jag älskar dessa och vill absolut vara med. Hälsningar Linda

    SvaraRadera
  38. Gärna, gärna, gärna med!!

    Johanna i samma stad.

    SvaraRadera
  39. Klart jag vill vara med!!!!! Jag länkar!
    /Lisa

    SvaraRadera
  40. Älskar kiwisarna! Är gärna med i din fina utlottning :-)

    Bella

    SvaraRadera
  41. Jag vill också vara med :) Tar tre lotter, har länkat i högra spalten här:
    http://annapagronkulla.blogspot.com/
    Och blivit följare av bloggen. Håller tummarna nu!

    SvaraRadera
  42. Hej, jag är med på en lott. Deta fastän jag bestämt mig för att sluta vara med och försöka vinna :-)

    SvaraRadera
  43. JAG VILL GÄRNA VILJA DESSA FINA LYCKTOR!! ÄLSKAR FÄRGEN OXÅ:) HOPPAS PÅ TUR! GOD NATT! KRAM MAGDA

    SvaraRadera
  44. De här gillar jag skarpt.
    Är redan följare så då får jag väl 2 lotter...eller hur.?
    Nu hoppas jag på turen att vinna dessa.
    kramar
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Hej!
    Jag är gärna med!

    Kram Camilla A

    SvaraRadera
  46. Vilken rolig tävling :-)
    Rosa är min favoritfärg.
    Jag är gärna med och jag tar två lotter, här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2010/november/vinn-fina-ljuslyktor-hos-signe-1.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  47. Klart jag vill vara med :-) De lyktorna hade passat perfekt i sambons yngsta dotters rum, hon skulle behöva lite piff..
    Jag länkar och jag följer dig redan på bloglovin :-) Så tre lotter tages tacksamt emot..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  48. Hej! Vill gärna ha två lotter eftersom jag sedan länge har dig på Bloglovin :)
    Håller tummarna, de skulle passa så fint till min Marimekkoskål i Hallon och de andra lyktorna jag har...
    Mvh, Anette Olsson

    SvaraRadera
  49. Åh vilket underbart pris, älskar den färgen! Jag har dig inlagd på bloglovin sedan tidigare, hoppas det räknas :)

    Nu håller jag tummarna!

    SvaraRadera
  50. Jag är gärna med och tävlar!
    Har ingen egen blogg med har redan med din på bloglovin. - Ulrika

    SvaraRadera
  51. vilken läcker färg! den har jag inte sett tidigare fast jag är en kivi-fan. klart jag vill delta i din utlottning. jag länkar och har dig redan på bloglovin, så du får själv avgöra hur många lotter jag får :)
    kramkram
    ingela

    SvaraRadera
  52. Antonia Birgersson3 november 2010 kl. 09:32

    Jag Antonia Birgersson vill vara med i utlottningen av hallon ljuslyktorna!
    Och jag har dig på blogglovin'

    SvaraRadera
  53. Hej hej!!! jag vill gärna vara med och tävla på din fina blogg:)

    SvaraRadera
  54. Hej hej. Jag älskar kivilyktor och har masssssor som lyser upp i mitt hem. Dock inga i denna färg så självklart vill jag vara med och tävla om dessa!!!

    kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  55. Rebecca Lindoff

    tac för en fin blogg <3

    SvaraRadera
  56. Åh, finaste färgen! :) Jag har lagt till dig på Bloglovin! :)

    Mvh
    Cathrin

    SvaraRadera
  57. Åh,vad fina.Jag älskar dem.Vilken fin blogg du har.Har hittat hit från Matplatsen.Jag tar en lott!Mvh Harriette

    SvaraRadera
  58. Hejsan! Klart JAG också vill vara med och tävla!! Vilka snygga lyktor! Underbar färg som livar upp i höstrusket! Fin blogg du har, hittade hit genom matplatsen! Ulrika från Göteborg :))

    SvaraRadera
  59. Jag tävlar om dessa vackra lyktor!!

    SvaraRadera
  60. Jag vill också vara med och tävla!:) /Hanna

    SvaraRadera
  61. Jag vill också vara med i din utlottning. :) länkar på min blogg.
    Trevlig fortsättning!
    Therese

    SvaraRadera
  62. Ojojoj vilket vackert hem du har! =) Precis i min stil. =)

    Vill oxå vara med och tävla. =) Men vet inte hur jag länkar med bild.. Hmm är ny på det här med att blogga, men jag lägger upp tävlingen i bloggen iallafall!

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    //Anna

    SvaraRadera
  63. Självklart är jag med : ) Dom jättefina
    ljuslyktorna skulle passa perfekt
    i min nyinköpta lägenhet i Stockholm!
    Håller tummarna på lite tur nu!!
    Kram Madelene
    MaddeVla@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Hej!
    Jag vill gääärna vara med och tävla, länkar till dig.
    Jenny

    SvaraRadera
  65. Kul tävling =) Klart man skulle vilja vinna.

    SvaraRadera
  66. Jag vill självklart vara med och tävla.
    Gud vad skönt att du har bloggabstinens förresten, hoppas att du är tillbaka på "heltid" snart!
    Emma (ninjis_13@msn.com)

    SvaraRadera
  67. Åh, jag som går och trånar efter just dessa! Klart jag är med :-)

    SvaraRadera
  68. Vilken mysig blogg. Självklart vill jag vara med och tävla :)

    SvaraRadera
  69. Självklart är jag med och tävlar. De är superduperfina :-) // Ulrika (ulrikawilhelmsson@yahoo.se)

    SvaraRadera
  70. Hej!
    Jag vill självklart vara med och vinna de fina lyktorna. Jag länkar från min blogg http://pinglansreceptblogg.blogspot.com

    SvaraRadera
  71. Åh! Vad härligt att du snart bloggar igen!
    Jag är gärna med och tävlar om de fina kiwilyktorna!mvh Charlotte T

    SvaraRadera
  72. Jag vill också va med o tävla!!

    SvaraRadera
  73. Jag vill vara med och tävla! Har länkat till min blogg och försöker även att följa dig!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  74. Åhh vad fina lyktor! Har tyvärr ingen egen blogg men tar en lott i alla fall! Mvh Åsa Bengtsson

    SvaraRadera
  75. Skulle vara så roligt att få vinna dessa jättefina ljuslyktor, som då min älskvärda fru ska få i julklapp. Hon skulle bli överlycklig! Håller tummarna!!!

    Rolf
    roffe121@spray.se

    SvaraRadera
  76. Klart jag är med och håller alla tummar jag har för att få vinna dom snygga ljuslyktorna!

    Kram/ Birgitta
    abrahamsson.b@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Vill gärna ha en lott:)

    mvh Jennie

    SvaraRadera
  78. Hej Sofia!
    Hoppas allt är bra med dig!
    Jag vill också vara med i din
    utlottning, länkar också.
    Ha det bra!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  79. Det är många som vill vara med och så även jag. Det blir en lott till mig eftersom jag inte har någon egen blogg.

    Hösthälsningar Ulrika

    SvaraRadera
  80. Hej! Jag är gärna med i utlottningen av de fina Kivi-lyktorna.
    /Johanna P

    SvaraRadera
  81. Vilka fina!
    Dom skulle passa perfekt in i vårat nya vardagsrum så jag vill vara med och tävla :)

    SvaraRadera
  82. Vilka vackra och höstiga lycktor :)

    Jag vill gärna tävla om dem!

    Mvh, Marie

    SvaraRadera
  83. sofialundqvist@live.se3 november 2010 kl. 13:03

    Hej Sofia. Klart man vill vara med och vinna fina lycktor..Kramisar Sofia

    SvaraRadera
  84. Vilka fina lyktor, de vill jag vara med och tävla om :)
    Kram

    SvaraRadera
  85. Fina lyktor, de hade matchat mina nya kuddar och piff i tvrummet perfekt!
    Vill gärna vara med i din utlottning, jag länkar i min blogg, och följer dig via Bloglovin!
    Ha det gott! Hälsningar Maria

    SvaraRadera
  86. Fick nys av den här tävlingen genom matplatsen kan inte motstå ett försök att vara med, de rosa/hallon/ sweet pink kivilyktorna är verkligen pricken över i, i alla sammanhang, de gör de murriga höstfärgerna lite varmare och vårens lite ljusare och piggare, en ljuslykta kan man aldrig få för många av, det gör verkligen hemmet stämningsfullt : )

    Ha en bra dag ! :)

    /Cicci

    SvaraRadera
  87. Hej, jag är gärna med och tävlar. Din blogg var ju jättefin så jag har lagt till dig på Bloglovin också. Gun/Kaksmulan

    SvaraRadera
  88. Välkommen tebax ;-) Jag vill gärna vara med i utlottningen! MVH Helena i Blge

    SvaraRadera
  89. Åh vad fina! Dom vinner jag gäärna ;)

    Hälsningar Helena E

    SvaraRadera
  90. Jag e me!!!:) Vilken fin vinst!!!
    Kramiz Amanda

    SvaraRadera
  91. Hej Sofia,
    Jag vill också vara med och tävla, länkar till dig.
    -Anne

    SvaraRadera
  92. Klart man vill vara med och tävla om dessa urgulliga ljuslyktor!!

    SvaraRadera
  93. Klart jag vill vara med! Kram Sandra

    SvaraRadera
  94. Jag vill såklart vara med och tävla! :-) Älskar ljus!

    SvaraRadera
  95. Skulle bli så glad om du kunde skicka lite energi (ljus) till mitt brustna hjärta:(:)
    Jag hoppas jag för en gång skull skulle kunna ha en liten chans i världen att få vinna.
    Kram

    SvaraRadera
  96. jav vill gärna vara med! Katariina

    SvaraRadera
  97. Jag vill gärna vara med i utlottningen!
    /mickis

    SvaraRadera
  98. Ljuslyktor älskar jag. De skänker alltid mys hemma när det är ruskväder ute!! Kramar Svea

    SvaraRadera
  99. Jag är med och tävlar. Vilken bra tävling! Har länkat till dig. :-)

    SvaraRadera
  100. Jag är med o tävlar, och tar två lotter. Länkar på min blogg.

    Kram/Mira

    SvaraRadera
  101. Självklart vill jag vara med!
    Kram/Caroline

    SvaraRadera
  102. Hej Sofia!
    Jag är självklart med och tävlar, hittade dig genom Hannahs blogg. Jag tar två lotter tack och länkar till dig :) Hade gärna tagit tre, men vet inte riktigt hur man lägger till någon i bloglovin.
    Skulle verkligen lysa upp tillvaron med dessa snyggingar nu när de börjar bli mörkt ute, en underbar present till en student som mig..
    /Jessica

    SvaraRadera
  103. Vad söta ljusstakar har aldrig sett rosa förut vill gärna vara med
    gustafsson.yvonne@telia.com

    SvaraRadera
  104. hej! vilken mysig och perfekt passande tävling med tanke på årstiden. denna tävling fick mig att börja använda bloglovin, jag har lagt till dig där och har hört att det ska vara bra skit! ;)

    Mvh/Johanna Larsson

    SvaraRadera
  105. En lott!! denna vinst vill jag verkligen knipa ;)

    ha det bäst i höstrusket
    kram susanne

    SvaraRadera
  106. Jag har tur i kärlek, men i spel?? Det är frågan! ;-)

    Har ingen blogg tyvärr så tävlar med en lott då!

    mail: quinna82@yahoo.se

    SvaraRadera
  107. hej! vill jättegärna vara med och tävla om de två underbara lyktorna!
    Ha en härlig kväll, Thea

    SvaraRadera
  108. Heeeeeeeeeeej,

    jag är gärna med!!!

    KRAM

    Pia

    SvaraRadera
  109. Åh, fina lyktor att lysa upp höstmörkret med! Tar en lott, håller tummen och hoppas på vinst.

    SvaraRadera
  110. Hej Sofia!
    Jag vill gärna vara med i din utlottning. Jag har ingen egen blogg så jag kan inte länka, men jag hoppas på turen ändå.
    Ha det gott!
    Kramar Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  111. Hej Vilken trevlig sida! Självklart vill jag vara med i utlottningen :) Ha det gott!
    forsstrom_linda@hotmail.com //Linda

    SvaraRadera
  112. Självklart vill jag vara med och tävla om de fina ljuslyktorna! Har skrapat ihop 3 st lotter ,d v s lagt till dig på Bloglovin och länkat på min blogg:

    http://finnasspejs.wordpress.com/2010/11/03/jag-tavlar/

    Hoppas på god tur :)

    SvaraRadera
  113. Jag vill vara med!

    Elin F

    SvaraRadera
  114. Hej!
    Jag hoppas jag kniper vinstlotten, för jag tycker de är så fina!

    gotland(at)speedmail.se
    Susanne

    SvaraRadera
  115. Hittade hit från Matplatsen och självklart är jag med:)) Kram Josse

    SvaraRadera
  116. Jag är gärna med!

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2010/11/8-nov-vinn-kivi-ljuslyktor-fran-iittala.html

    SvaraRadera
  117. Klart jag vill va med å tävla! :)

    SvaraRadera
  118. Jag tycker dessa lyktor är jättefina men äger ännu inga själv. Vill självklart vara med och tävla!

    sandravetl@hotmail.com

    SvaraRadera
  119. Vill gärna vinna dessa fina lyktor! :) Har nyss hittat till din fina blogg.

    SvaraRadera
  120. Hej.
    Vill gärna vara med i utlottningen av lyktorna. Mvh Eva.
    lelu50@bredband.net

    SvaraRadera
  121. Har även nu lagt till dig på bloglovin:)

    SvaraRadera
  122. Jag är oxå gärna med och tävlar. Har tyvärr ingen blogg men man har ju en liten chans ändå bland alla dessa komentarer =)
    Jättefina lyktor...!

    marie.svensson70@hotmail.com

    SvaraRadera
  123. Hei. Jeg tar gjerne 1 lodd:)Nydelig farge:)
    Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvaraRadera
  124. Hej
    Hittade nyss hit och kommer att besöka din sida många fler gånger!
    Jag vill gärna vara med i tävlingen om dom fina ljuslyktorna!!!
    // Linda N

    SvaraRadera
  125. Lili sa...
    Hittade just din blogg,så även jag vill va med.
    Häls.Lili

    SvaraRadera
  126. Ditt hem är såå trevligt att titta in i!!!
    Alltid någon ny inspiration!
    Tävlar gärna om lyktorna!!

    Halsn. Fia

    SvaraRadera
  127. Jag är gärna med och tävlar. Ljuslyktor kan man inte få för många av! Har även länkat från min blogg stellakonradsson.blogg.se

    SvaraRadera
  128. Jag är gärna med!
    Jag tar tre lotter, lägger upp ett inlägg på min blogg och "addar" dig på bloglovin! :)

    SvaraRadera
  129. Underbar färg! Jag är gärna med. Jag har ingen egen blogg och har dig redan på bloglovin, men hoppas på tur ändå! Ha en skön kväll!

    /Maria
    maria.nolemo@gmail.com

    SvaraRadera
  130. Hej hej!
    Nu håller jag tummarna att du drar någon av mina 3 lotter, så att jag får en tidig julklapp i år ;o)
    Har länkat till dig från min blogg: klarabjornen.blogspot.com och har lagt till dig på bloglovin.

    SvaraRadera
  131. Jag är såklart med i din fina tävling! :)
    TRE lotter tack!
    Ha det så bra tjejen.
    KRAM

    SvaraRadera
  132. Hej! Jag är självklart med och tar två lotter då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/november/8-nov-vinn-kivi-ljuslyktor-fran-iittala.html

    Hoppas på tur!
    Ha det gott så länge!
    Mattias, mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  133. Givetvis vill man vinna de där super fina lyktorna!! Finns det något mysigare än goa värmeljus lyktor i de ruskiga höstmörkret? :) Ha de bäst!

    SvaraRadera
  134. Supersöta ljuslyktor!! Vill såklart va me o tävla :)
    Har tyvärr ingen blogg och jag har dig redan på Bloglovin!
    Kram Katarina.

    SvaraRadera
  135. Klart jag vill vara med!
    Hälsningar Maria

    maria@bjarenet.com

    SvaraRadera
  136. Hejsan jag är gärna med och tävlar om dessa ljuslyktor :D

    SvaraRadera
  137. Hej,
    Hittade hit genom matplatsen och det var ju en jättefin blogg du har!!!


    Vill gärna vara med o tävla.

    Mvh Sofi

    SvaraRadera
  138. Jo tjena, vore ju kanske bra o ta med adressen med.
    sofi1980@msn.com

    Som sagt jag vill ju gärna tävla (å vinna)

    SvaraRadera
  139. Hejsan, jag vill gärna vara med och tävla om ljuslyktorna från Littala. Så söta..
    Deltar med 1 lott.

    Hälsningar Pia
    bakformen@gmail.com

    SvaraRadera
  140. Josefine Andersson fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  141. Hej!

    fina lyktor, klart jag vill vara med och tävla.

    SvaraRadera
  142. Älskar Kivi så självklart är jag med och tävlar! Bild + länk finns i min blogg så jag tar två lotter. :-)

    Kram Therése

    SvaraRadera
  143. Jag vill vara med och tävla.
    Kram Gina

    SvaraRadera
  144. Hej jag vill gärna vara med och tävla! En lott för mig tack! Är inte så haj på data så det andra förstår jag mig inte på, tyvärr.Kram Eva

    SvaraRadera
  145. Åh jag vill gärna vara med, en lott får det bli då :)

    SvaraRadera
  146. Jag är gärna med!

    Tar två lotter:
    http://detbordevara.blogspot.com/2010/11/tavlar-om-ljuslykta.html

    SvaraRadera
  147. Hej!

    Jag vill gärna vara med och vinna de fina ljuslykterna.
    Vilken fin färg!!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  148. Vilken härlig färg! Klart jag vill vara med i din utlottning.

    SvaraRadera
  149. Hej! Jag vill också vara med o tävla, vad fina! ny färg? Kivi lyktor kan man inte få för mycket av! kram

    SvaraRadera
  150. Jag vill ju givetvis göra samma sak som alla andra här, nämligen ta chansen och tävla om lyktorna. Åh så fina dom var!
    tur jag inte har nån Iittala butik i närheten för då hade det blivit dyrt :)
    Ha en härlig torsdag!
    Kram//
    Mariah Geijer
    geijer@hotmail.com

    SvaraRadera
  151. Jag vill gärna vara med i utlottningen!
    // eliasson_sara@hotmail.com

    SvaraRadera
  152. Hej.
    Jag vill gärna vara med i utlottningen.
    Följer dig även på bloglovin:)).
    kram kram

    SvaraRadera
  153. Åh jag är gärna med och tävlar!!Hoppas på turen!!/Jennie B

    SvaraRadera
  154. Trevlig utlottning, jag är gärna med på ett hörn.

    Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.
    hockeytossan@hotmail.com

    SvaraRadera
  155. åhh så söta! jag vill vara med =) iceblueeyes_85@hotmail.com

    SvaraRadera
  156. Jag vill åxå vara med :)
    Har blivit bloggföljare för jag tycker din blogg var trevlig och inspirerande och jag länkar från min blogg med bild i högerkanten :)
    På återseende!!!

    SvaraRadera
  157. Är gärna med och tävlar om dessa underbara ljuslyktor att tända i november mörkret! /Malin Wiklund

    SvaraRadera
  158. Självklart vill jag ta chansen! =)) Jag har även börjat följa dig via blog-lovin, du har en ljuvlig sida =)

    SvaraRadera
  159. Jag vill också vara med! Fin färg!

    Johanna

    SvaraRadera
  160. Hej, klart jag vill vara med och tävla, kivis kan man aldrig få för många av! Har länkat på min blogg

    Kramkram

    SvaraRadera
  161. Klart jag också vill vara med! Jag har hittat hit idag från en annan blogg och lägger till dig på bloglovin.

    Ditt hem ser verligen superfint ut!

    SvaraRadera
  162. Halloj vännen,
    oj vad många som vill vinna, jag sällar mig till skaran!
    Följer dig på Bloglovin, och har länkat hos mig!
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  163. Å vad jag vill vinna! :)
    Fin blogg du har!!
    /ERika

    SvaraRadera
  164. Ojoj, här har man väl inte en chans att vinna, med så många tävlande... Men de där ljuslyktorna skulle jag ju bra gärna vilja ha, så jag gör ett försök i alla fall. Färgen skulle passa perfekt! Jag länkar från min blogg, så det blir 2 lotter. Och så får jag hålla tummarna hårt... ;-)

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  165. Hej!
    Åh vad glad jag blev för denna tävling. Älskar hallonfärgen på dessa ljuslyktor. De skulle passa underbart i vårt vardagsrum, som numera har rosa som accentfärg, sedan Rosa bandet månaden! Jag har skrivit ett inlägg med bild, text & länkar för en extra lott!
    http://dahlarnastavlingsblogg.blogg.se/2010/november/vinn-kivi-ljuslyktor.html

    Ha det så bra!
    Mvh Viktoria
    dahlarna@hotmail.com

    SvaraRadera
  166. Hejsan! klart man vill ta en lott.

    kram

    koltrast5@gmail.com

    SvaraRadera
  167. Hej! Är gärna med och tävlar. Har dock ingen egen blogg så jag håller tummar & tår för att en lott räcker :)
    Hälsningar Carina D
    carinado@hotmail.com

    SvaraRadera
  168. Klart att jag vill vara med och tävla! En lott till mig :)

    SvaraRadera
  169. vill gärna vara med. en lott satsar jag på.
    Ylva O

    SvaraRadera
  170. Jag vill gärna vara med och tävla :-)

    Länkar till din blogg så hoppas på tur med mina 2 lotter!

    SvaraRadera
  171. Är gärna med och tävlar. Har länkat inne hos mig och hoppas på två lotter.

    Kram

    SvaraRadera
  172. Jag vill testa turen med en lott!!!

    SvaraRadera
  173. Jag vill också vara med och testa lyckan!!

    SvaraRadera
  174. Klart jag vill vara med!!!Underbart fina lyktor som skulle lysa upp fint i höstmörkret!!! Jag tar tre lotter!!!(såklart!!)
    Trevlig helg!!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  175. Åhhh!Där är de!!! De matchar precis mattan vi köpte i helgen på IKEA till sovrummet. Vinner jag inte så kommer jag köpa dem ändå. Kan också tipsa om IKEAs ryamatta i den här färgen. Den är jättefin!

    Tack för en fin blogg!!!

    Lotta

    SvaraRadera
  176. Vilken fin färg på ljuslyktorna! Tar två lotter då jag länkar. Hoppas nu på tur!
    Ha en skön helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  177. Vilken ljuvlig färg på lyktorna! Jag deltar så gärna, länkar och lägger till mig som följare!
    Trevlig helg,
    Sofie

    SvaraRadera
  178. Hejsan!! Riktigt fina lyktor, klart jag är med. Jag länkar även från min blogg till höger :D
    Trevlig helg, kram Jenny

    SvaraRadera
  179. Hejsan
    Underbart vackra små ljuslyktor är det absolut bästa jag vet. De lyser som små ädelstenar i mörkret.
    Hoppas på tur gör
    Lena i Kalmar

    lena.idbrant@telia.com

    SvaraRadera
  180. Jag vill gärna vara med och tävla om dessa fina ljuslyktor. Länkar och lägger till dig på bloglovin!

    SvaraRadera
  181. Hoppas du har det bra på ditt nya jobb!
    Ja jag vill vara med i tävlingen och tar två lotter!
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  182. Härligt att höra av dig! Är gärna med och tävlar! Bloglovinlistan står du redan på!:)

    KRAM

    SvaraRadera
  183. Kivi-ljuslyktorna är helt underbart fina. Tar 1 lott.

    Katarina

    dolklun@hotmail.com

    SvaraRadera
  184. Hej söta Sofia
    Jag är också med. Ha en fin söndag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  185. Så klart att jag vill vara med o tävla om de söta lyktorna! Har tyvärr ingen egen blogg men hoppas på tur ändå......
    Kramar Marie

    SvaraRadera
  186. vilka fina. jag tar gärna 1 lott..

    mail: litenmentuff@live.com

    ha en fin söndag kram Linda

    SvaraRadera
  187. har en tävling i bloggen just nu som går ut på att du ska lista ut vilket intro det är jag spelar på piano :) kika in och se om du vet vad jag spelar!

    SvaraRadera
  188. Åååååååå! Jag vill oxå va med... fast jag inte har nån blogg. Hittade till din i dag, helt underbar!!!! Höstkramar i massor!

    SvaraRadera
  189. Jag vill vara med på 1lott :-) söta ljuslyktor som lyser upp i höstmörkret. famwarnil@hotmail.com Inga-Lill

    SvaraRadera
  190. Hej !
    Ohh, hallonlyktor så söta, jag vill vara med och testa lyckan o länkar i min blogg.
    Mvh
    Lissan

    SvaraRadera
  191. Riktigt söta små ljuslyktor och färgen var ju kanonfin! Jag håller tummarna att nån av mina två lotter dras som vinnare... Länkar så klart på min blogg! :)

    SvaraRadera
  192. Är gärna med i lottningen, tar en lott tack!

    SvaraRadera
  193. Har precis upptäkt din blogg och hoppas nu på nybörjartur i tävligen ;)

    superhärlig blogg :)

    sofie.asen@gmail.com

    SvaraRadera
  194. Hej! I sista sekund vill jag vara med å tävla om ljuslyktorna! Älskar att kolla in alla fina inredningsbloggar å drömma mig bort ;) Faktiskt första gången jag ser din blogg....å va mycket fint må jag säga ;) / Märta Stina
    svenssonstina@hotmail.com

    SvaraRadera
  195. Självklart vill jag vara med och tävla om de söta ljusstakarna.

    Ha de bäst !!
    Nilla

    SvaraRadera
  196. Vill jättegärna vara med! Vilket vackert hem du har, fantastiskt fint med ljus och rymd. Har länkat från min blogg och är följare, så tre lotter tack. Hoppas på TUR.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails