fredag 28 januari 2011

Odd Molly till salu!

(Bild lånad från nätet)
Hej allihop!
Den här söta sjalen från Odd Molly (Princess tenko scarf, chalk) fick jag av min snälla man på min födelsedag! Den är superduperfin, men tyvärr tycker jag att den är på tok för stor för mig:-(. Då jag skulle byta den till nåt annat i butiken så fick jag inte det pga att det hade gått för lång tid (1 1/2 vecka). Sååå dåligt anser jag, då jag dessutom handlar där en del. Hur som helst- nu undrar jag om det kanske är nån av er därute som är intresserad av att köpa den? Till en billigare penning förstås (nypris 699 pix). Mejla mig i så fall på seklof73@hotmail.com Den är helt oanvänd såklart och OM-lappen sitter kvar!:-) Kram Sofia

10 kommentarer:

  1. Signe 1, Signe 1 den är jättefin men jag vet ju att du sa att den var för stor för dig:)Du lilla räka!!!! Lycka till P & K

    SvaraRadera
  2. Dålig service Vännen!!! Man har ju inte lust att handla där igen....
    Du har säkert sålt den iaf;o)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Det var jäkla dåligt av dem att inte kunna erbjuda ett byte åtminstonde..
    Hoppas du får den såld..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Riktigt dålligt tycker jag oxå! Kundvård kallas det!! Vilken butik var det?;)

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  5. 1 1/2 vecka...?!!! Hm... nä det kallar vi INTE service!
    Hoppas och tror säkert du har någon spekulant snart!!

    Din virkade lykta är så fin!! Gulliga vänner!
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Nej vad synd på en sån fin sjal. Din man har verkligen smak och vet precis vad du gillar :)

    Kram och trevlig lördag.

    SvaraRadera
  7. Hej moster!
    Snart åker vi till Örebro och hälsar på.Synd med det som hände med sjalen.
    Kram Alice

    SvaraRadera
  8. 1 1/2 vecka, det var verkligen dåligt att du inte fick byta. Är det en fysisk butik så har de ju rätt att bestämma tiden för öppet köp själv men det skadar ju aldrig att ha bra service...

    Ha en underbar lördagskväll!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  9. Så synd att du inte fick lämna tillbaka den efter så kort tid.
    kram
    hanna

    SvaraRadera
  10. Man undrar ju vilken butik det var???
    Bor själv i Örebro, får ju lust att bojkotta!

    Anna

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails