fredag 20 maj 2011

Nu är huset ute!

Hej på er!
Nu ha vårt hus kommit ut på Hemnet - finally!:-) Jag är riktigt nöjd med bilderna och var själv med och instruerade fotografen på de flesta bilder, pedant som jag är (ialla fall i sånna lägen). Dock krävdes det två plåtningar vid två olika tillfällen innan jag blev helt nöjd, men vill man ha ett bra resultat så måste man vara kräsen, right?;-) Välkomna till oss när visningen är om ni går i hustankar, för nu är Signe 1 till salu. Ni hittar det här! Kram Sofia

11 kommentarer:

  1. Huset är jätte fint, men jag blev faktiskt lite chockad över priset!;) Insåg att jag har noll koll på huspriserna utanför vår kommungräns!:) Lycka till nu med försäljningen och hoppas att ni blir nöjda i slutändan.
    Ha en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket ljust, fint och stilrent hus. Det är inte billigt att köpa hus idag. Gissar att det är rätt så dyrt i Örebro. Lycka till nu!! Kram Josefin

    SvaraRadera
  3. Så fint huset var.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Men varför ska ni flytta? tråkigt. Kan ni flytta huset hit till mig i dalarna så kan jag ta det hihi. Lycka till i alla fall. Ni kommer få det sålt det är kanon fint hus. Kram Sussi.

    SvaraRadera
  5. Nu ska ju vi inte flytta till Örebro men annars så...har ju sagt det förr...du har ett helt otroligt vackert hem. Lycka till med försäljningen.
    Kramis Agneta

    SvaraRadera
  6. Hej Vännen!
    Åh vad spännande ska genast kika in på Hemnet:)

    Kommer vara många som vill vara med o buda på ert vackra hus!

    Ha en trevlig helg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  7. Detta blir inte svårsålt, det är min gissning. Och jag tror att jag får rätt :-)

    Ha en fin lördag

    SvaraRadera
  8. kanon!
    gissa vilken bild min blick fastnade på en låååång stund?
    skön helg!
    kram
    ingela

    SvaraRadera
  9. Hej de kommer nog inte bli nå problem o få de sålt! Jättefint hus iallafall!
    Jag kikar in till dig med jämna mellanrum men jag har nog aldrig lämnat någon kommentar tror jag!
    Lär då säga att det var en himla fin bild på en viss herr Springsteen må jag säga. Jag älskar hans musik o nu fick jag Brucefeber dags för han å komma hit igen!! hihi

    SvaraRadera
  10. Anar att det är sålt inom kort... så fint hus!!!

    Ska bli så spännande att få följa med till lägenheten!:)

    Lycka till nu!!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Hej rara du!

    Hoppas allt är bra - förstår att det är MYCKET som snurrar runt er nu. ALL lycka till er med försäljningen av ert vackra hus!!!

    Kram kram!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails