lördag 16 februari 2013

Nytt i köket!

Hej på er!
Japp, det blev svarta stolar i köket! Har inte riktigt bestämt mig än om jag är nöjd eller inte, men ett tag måste de ju få stå där;-) Det slutar väl med att jag köper vita sedan i alla fall- jag och min beslutsångest, jobbigt jobbigt! Jag fick även presentkort av mina gulliga kollegor när jag fyllde på min favvobutik CE inne-ute, så en ny lampskärm därifrån blev det också samt två ljuslyktor i klarglas från Tine K. Jag börjar få tillbaka min inredningslust igen som tyvärr har varit som bortblåst en längre tid! Ha en fin helg vänner! Kram Sofia

4 kommentarer:

  1. Jag som älskar svart och vitt som bas i inredningen( med en accentfärg och lite ek), tycker givetvis att du valt görsnygga stolar!
    Supermysig matplats och Tine K-lyktorna står högt på min önskelista :-)
    Skönt att inredningslustan kommit tebax, här är det precis tvärtom.
    Håller på att göra i ordning vår källare ( bor i ett sluttningshus byggt 2008 med oinredd källare) och det är tänkt att stortösen ska få ett nytt ,större rum i källaren.

    Kram och trevlig lördagskväll!

    SvaraRadera
  2. Runda dynor kommer bli bra.

    SvaraRadera
  3. fint.
    Ha en fin dag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Hej Sofia, dina svarta stolar är jättesnygga! Det är fint att ha både svart och vitt och inte bara vitt tycker jag:) Kram från vännen Maria

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails