fredag 19 juli 2013

Min balkong och semester!

Hej på Er!
Äntligeeen har jag semester! Vilken underbar känsla det är, jag svävar nästan på moln;-). Eftersom jag har så sen semester i år så känns det extra gott. Och välbehövligt!! Ikväll blir det att fira lite med mina föredetta goa tjejer/kollegor på mitt gamla jobb. Vi har mycket att 'catch up':-) Visar också lite nytagna pics från min balkong som den ser ut just nu. Inte så överstylad som ni märker - less is more som jag brukar säga! Ha en finfin helg så höres vi snart igen! Kram Sofia

4 kommentarer:

  1. ja less is more i många lägen...kramis semlan

    SvaraRadera
  2. Semester är bra härligt att ha :-)

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag har en liten fråga på min blogg, hoppas att du kan hjälpa mig med den.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails