måndag 3 februari 2014

Snövit anno 2014

(Bild lånad av goa Åse med bloggen 56kilo)
(Bilder lånade av finaste Vickan)
Hej alla!
Jaha, så var det då maskeradfest i helgen hos fina Victoria, och oj oj vilken rolig fest det var! Stämningen var på topp och alla var sååå tjusiga i sina kostymer och bjöd verkligen på sig själva:-). Själv var jag Snövit i modern tappning, haha. Födelsedagsbarnet var en tårta som ni ser och vem skulle ha passat bättre i den dressen än hon?:-) Det var så kul att träffa mina goa gamla grannar igen, en fest att minnas länge helt enkelt! Jag har lånat alla bilder då jag inte hade någon kamera med mig tyvärr. Ha det gott! Kram Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails