fredag 18 juli 2014

Fina soffor säljes!

Hej på Er!
Hoppas ni har det bra dessa ljuvliga sommardagar! Själv njuter jag av semester, men om en vecka är det dags för mig att börja packa 'på riktigt', då flytten går av stapeln en vecka efter. Bara att gilla läget, ska bli sååå skönt när allt är över. På tal om flytt så säljer jag nu mina fina soffor, en 3-sits och en 2-sits, köpta på Nice Presenter i Marieberg Galleria. Jag får tyvärr inte plats med dem i nya lyan:-( Tråkigt, för jag tycker verkligen om dem. Färgen är antracitgrå och de är i kanonfint skick. Är någon intresserad så maila mig, seklof73@hotmail.com. Hade tänkt mig 4000:- för båda. Ha det gott nu så hörs vi snart igen! Kram Sofia
Uppdatering: Sofforna blev sålda på 10 minuter:-) Nu blir det en viiit soffa till nya boendet, har alltid velat haft det - äntligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails