måndag 29 september 2014

Trevlig afton med gamla grannfruar!

Hej på er!
I helgen var jag ute på lokal (närmare bestämt Makeriet) med mina före detta goa grannfruar Vickan och Stina. Först sågs vi hemma hos mig för ett glas champagne och snittar, så de samtidigt fick se min nya lya:-). Kvällen var mycket trevlig och hjälp vilken god mat vi åt - to die for! Jag är så glad att jag fortfarande har kontakt med tjejerna i mitt gamla neighbourhood, det var ju snart tre år sedan jag flyttade därifrån. Ha en fin måndag alla! Kram Sofia

5 kommentarer:

  1. Ser inte alls otrevligt ut :)
    Kram Josefin

    SvaraRadera
  2. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    SvaraRadera
  3. Thank you for sharing your valuable information. It is very useful for us, Plzzz visits us

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails