torsdag 23 april 2009

Härlig dag!

Godmorgon alla!
Vem skulle inte vilja vakna upp i den här sängen med fluffiga lakan från Lexington och härlig frukost på sängen från nån man tycker om, *hihi*, Tyvärr är det inte min säng, utan en bild jag tog när jag var på CE inne-ute och plåtade. Man blir ju bara helt sjuk därinne av allt fiiint som finns. Idag ska temperaturerna klättra uppåt för att till helgen bjuda på nästintill sommarväder! Sååå härligt! Hade jag haft en 'riktig' uteplats hade jag varit överlycklig, *ler*. Men den som väntar på nåt gott heter det ju... Ha en lovely dag mina vänner! Kram Sofia

18 kommentarer:

  1. Jättefint! Det skulle inte vara dumt att vakna upp där! Åhh jag ser verkligen fram emot helgens väder:) Ha en fin och solig dag! Kram M

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar butik (kollade länken!). Stilen liknar G.A.D. (Gute Art Design) som jag är helt insnöad på. Fullkomligt älskar deras stil, men det måste man väl göra när man lever med en gotlänning?!

    SvaraRadera
  3. Ser härligt ut! Ja, i helgen får man vara ute och påta i trädgården. Det ska bli skönt med lite värme... Ringde precis och grattade Susanne me and Alice som fyller år i dag. Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Hej! Vilken fin butik det där var. Roligt att du har den affären så nära dig. Njut i solen. Kram Åsa

    SvaraRadera
  5. Hej Sofia!
    Jättefina grejer de har i den där butiken!

    Visst är det härligt med sol och värme, passar bra att det kommer till helgen, vi ska städa altanen o en del utemöbler då!

    Ha en jättebra dag,
    Kramis Jenny

    SvaraRadera
  6. Håller med dig, vem hade inte velat vakna i den sängen!:)
    Här har vi idag 25 grader på terassen, så underbart!:)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Du där var det verkligen fina grejer.
    Örebro ligger inte så långt från mig så man kanske ska ta sig en utflykt dit nåt framöver:)Tack för tipset!!!
    Ha det gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Verkligen härlig och inspirerande bild! Är på gång att göra om i vårt sovrum och samlar på mig lite inspiration... =)kram Lina

    SvaraRadera
  9. Instämmer en riktigt härlig dag. Skulle också gärna krypa ner i den sängen...
    Lexington har bara så mycket snyggt.

    Kram Lotta♥

    SvaraRadera
  10. Hej Du!
    Ja, vilken bild. Jag har ett sådant sovrum... Hm ljög lite eller mycket. Men min man ger mig frukost på sängen ibland lite för sällan. Men Lexinton är så vackert, men dyrt. Ha en riktigt trevlig kväll och fredag i sol och värme. Goa kramar Ina

    SvaraRadera
  11. Ja, det var en jättefin bild. Kanske man ska ha ljusblått i sovrummet...det är ju väldigt rogivande.
    Jag ser också fram emot helgen, blir så glad av solen och värmen!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  12. Ja där vill man somna och vakna!!! Kram

    SvaraRadera
  13. Ja, tänk att vakna så fint! Då MÅSTE det ju bara bli en bra dag *ler*

    KRAM

    SvaraRadera
  14. Vad roligt, så du gillar också att springa. Visst är det bra härligt. Speciellt sånna här fina dagar. Det gäller att ta vara på dem. Att få vara utomhus i fint väder är bland det bästa jag vet. Gick det bra? :)

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  15. Ja visst är det härligt med värme :) Ska njuta hela helgen och passa på att göra i ordning lite i trädgården. Önskar dej en härlig helg i det varma vädret!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  16. Det är en absolut jättefin affär - har varit där 1 gång, fast jag bor ca 30 mil bort...:)

    SvaraRadera
  17. Åh vad härligt det ser ut!!! Förstår att du gillar den affären.

    Och du...rekommendera strykvattnet till mannen, då får du ta del av doften och den fina flaskan. Vilket lyx du har = ).

    Kram l-l

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails