fredag 15 maj 2009

Bruka sideboard...



Halloj!
Äntligen fredag, var tar veckorna vägen? Semestern närmar sig med stormsteg, känns inte helt feeel:-). När jag ändå har tema KÖK så tänke jag visa mitt kära sideboard från Bruka igen. Tro det eller ej, men jag kommer aldrig att tröttna på det, det är bara detaljerna som förändras,*hihi*. Just nu syns på hylla 1: brevkorg från House Doctor, skål från Bruka samt zinkhus från Walther & co. Hylla 2: korgar från Ikea och kruka från Bruka med värmeljus i. Hylla 3: En massa härliga inredningstidningar som man aldrig kan få för många av. För tillfället känner jag mig nöjd med inredningen där, men vi får väl se hur länge...*ler*. Tavellisten är från Ikea och träbokstäverna har jag köpt på fina nätbutiken Anskus kammare. Hoppas ni får en supermysig fredag! Här har vi fullt upp som vanligt. Kram Sofia

28 kommentarer:

  1. Grrrrrrr... TOLIX är min absoluta favvis möbel,,,, finns inget som är sååå snyggt som just dom.... jag har två galvade,,, men hade gärna tagit dina vita oxå *grrrr* fniss....

    Supersnyggt!

    Ha en bra helg kram josse

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt, jag älskar Brukas möbler. De är så stilrena.
    Sköt om dig Sofia.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt, skulle inte heller tröttna på den möbeln men det är alltid kul att ändra om i hyllorna! Du har fått till det riktigt snyggt nu! Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Gillar helt klart din sidebord från bruka, ja allt från bruka förresten :))Gillar oxå KÖK som du har på tavellisten! Ha en bra helg! kram Lina

    SvaraRadera
  5. Perfekt sidobord! Funderar själv på att slänga ut kökssoffan och skaffa ett sånt istället.

    Ha en fin helg, kram A-C

    SvaraRadera
  6. Heeej! Ja nu ska jag se till at myyysa med min syrra hihi. Bara en timme kvar nu sen är hon här. Jippi! :)

    Trevlig helg! Kram Josefin

    Och du.. skänken är ju superfin! Gillar allt ditt :)

    SvaraRadera
  7. Fint, enkelt och snyggt. Jaf vill också ha ett sådant sideboard!!!
    Ha en skön helg!
    Kram kram.

    SvaraRadera
  8. Väldigt fint, Bruka har ju så kanonfina prylar! En stor favorit hos även mig.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  9. Jag ÄLSKAR Brukas saker och möbler. Vet inte vad det är, men allt ger mig ha-begär! Längtar så till Sverige för att få se vad nytt som kommit sen jag var hemma i julas!

    Du har så himla jättefina saker på dit side board oxå - I like, very much!

    Ha en skön fredag!
    Kramisar
    Helena i Lux

    SvaraRadera
  10. Det är så fint med sideboards!!! På mitt ändras förstås också detaljerna hela tiden, men det är ju det som är så roligt!

    Ha en härlig helg, kram åsa

    SvaraRadera
  11. Jättefint sideboard med underbart vackra ting på.
    Ett zinkhus vill jag också ha.
    Fina bilder här - som alltid!

    Ha en skön helg
    Kramar L

    SvaraRadera
  12. Superduperfint!!

    Ha en fin helg
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  13. Så snyggt!!!!!! Verkligen jättefint!

    Vill bara tipsa om att jag har en ny utlottning på bloggen......

    Trevlig helg! Kram Linda

    SvaraRadera
  14. hej svejs! Du har lika snyggt som CE.UteoInne...Det var väl ett gott betyg! Fniss...Trevlig Helg! Kram Therese

    SvaraRadera
  15. Oj vad mycket som har hänt här...så mycket fint. Tack för alla uppmuntrande kommentarer..jag känner mig lite sliten nu när man jobbat sent och reportage..nu måste jag kika vidare.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  16. Så snyggt sideboard! Vill också ha ett!:) Skulle faktiskt kunna tänka mig det mesta som var på bilderna!
    Kram

    SvaraRadera
  17. Det ser så städat och rent ut med Sideboard. Vitt och fint också.
    Ha en fin helg och slit inte för hårt.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  18. Hej Sofia! Tycker jättemycket om ditt Bruka sideboard. Vitt och snyggt piifat. Ha en underbar helg. Kram Åsa

    SvaraRadera
  19. Förstår att du inte tröttnar på det bordet, skulle jag inte heller göra! Åh, har du redan hunnit slå till på tolixstolarna, du är ju snabbare än blixten människa! ;-)

    SvaraRadera
  20. Åååhhhh, vad fint ni har det! Ni är ju sååå duktiga på att "få till det"!

    Ha en alldeles underbar helg!
    Kramar! / Kerstin

    SvaraRadera
  21. Äh, lägg av.
    Har du köpt tolix. Jag smäller av.
    Jag är inte ett dugg avis ;)
    Jäkla skit....., haha.

    Vill oxå ha ju....

    Kram på dig du shopping-tokiga kvinna.
    Marit

    SvaraRadera
  22. Urfint Sofia som vanligt....Precis min stil, hm jag tror minsann att vi har väldigt lika stil. Sitter här med ett glas vitt och bloggar. Tyvärr så var mördarhunden på den där lilla pippin igen så grannen fick komma och slå ihjäl den för T var ju inte hemma som vanligt. Lite sorg här, blir nog begravning imorgon.
    Stor kram Anne

    SvaraRadera
  23. Hej Sofia!
    Sitter oxå här med ett glas vitt o bloggar, ser att Anne som kommenterat oxå gör det:)

    Din Bruka hylla är sååå fin!! Bra att man kan variera vad man har i den efter årstid och humör!

    Kan fortfarande inte smälta dina FYRA Tolix!! ;)
    Vill åtminstone ha en till mitt skrivbord..i matrummet har vi Lilla Åland o de är jag nöjd med än så länge...

    Ha en jättebra helg,
    Kraamis Jenny

    SvaraRadera
  24. Hej Sofia! Ja, det var min Lennart som var på mixs megapol! Lite kul att du hörde det och kunde förstå att det var jag! Tyvärr hörde inte jag samtalet (= Ska bli sååå skönt att vara barnledig och bara få rå om varandra! Ha en bra helg! Kram Lina

    SvaraRadera
  25. Hej!premiär här på din sida, så kul när man kollar omkring och hittar fina inspirationsbloggar som denna...ha en fortsatt bra lördag/helena

    SvaraRadera
  26. Heeej!
    Har lagt in en beställning på köksbokstäverna hos min händige make. Han tyckte det verkade alldeles för dyrt att skicka efter, så han gör dom hellre själv (han är finsnickare i grunden - bra va?!).

    SvaraRadera
  27. Hej,
    verkligen jättefint hus och superfint inrett!!
    Jag och min man har precis köpt hus som vi renoverar och inreder för fullt. Just nu letar vi febrilt efter en snygg tv-bänk. Vart har ni köpt den som ni har?

    /Karin

    SvaraRadera
  28. Hej! :-)

    Jag tänkte köpa det där sideboardet från Bruka Design. Men hur mycket kostar det? :D svara till min blogg snarat!! www.fessy.blogg.se

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails