söndag 29 augusti 2010

Åryd it is...



(Finaste ljusstakarna Åryd finns nu hemma hos oss)
Hej på er!
Häromdagen gjorde jag ett kärt besök på 'mitt andra hem', som nog inte behövs nämnas vid namn vid det här laget,*hihi*. Dessutom fick jag gå helt själv där och strosa, sååå skönt var det att inte ha nån som stressade på en eller tjatade om att vi skulle åka hem;-). Underbart fina och maffiga ljusstakarna Åryd (i storlek medium) fick bl.a åka ner i kundvagnen samt en massa andra skojiga saker. Och japp...nu är jag även redo för en mörk och mysig höst med en massa tända ljus, för sånt går det ju åt en hel del den här årstiden!:-) Ha det bäst! Kram Sofia

26 kommentarer:

  1. Vad snygga ljusstakar.Bara så snygga♥ Visst är det rena drömmen att få vara i butiker själv.Utan Jäkt stress pch tjat.Härligt med lyktor och ljus nu när det är mörkare ute.Ha en skön söndag Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Jag ämnar att bunkra upp med block-och värmeljus inom kort. Sedan är även jag redo för hösten :-)

    SvaraRadera
  3. Godmorgon Vännen!
    Jättesnygga!! Ljus måste jag oxå bunkra upp med, får bli ett besök till det stora varuhuset snart:)

    Har varit ute o sprungit två dagar i rad, vilken träningsvärk jag har idag,haha! Måste vara världens mest otränade;)

    Ha en skön söndag!
    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Vilka fina ljusstakar, dem har jag inte sett innan. Dem ska jag hålla utkik efter!//kram maria

    SvaraRadera
  5. Mmmmm I löv them!!
    Har faktiskt inte test tänt dem men det blir kanske i kväll.
    Ha en fin fin söndag.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  6. Superfina! Måste dit och fylla på förrådet med värmeljus, har knappt några kvar..

    kram Mia

    SvaraRadera
  7. Vill också ha de där ljusstakarna!;)
    Får nog vänta med nästa IKEA-besök till senare i höst. Är lite mycket nu framöver!:)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Du har så fint och fina ljusstakar.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  9. Snygga ljusstakar!
    Ja nu kan man se det fina med hösten. Tända ljus och en värmande brasa är så mysigt.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  10. Tänk vad härligt det är med olika årstider....finfina ljusstakar.




    //Anna

    SvaraRadera
  11. De är så snygga, vill också ha men har inte hunnit ut till Varuhuset. Nu när vi går mot mörkare tider så går det åt hur mkt ljus som helst. Det får nog bli en tur till Ikea i veckan.

    Ha det gott!Kram

    SvaraRadera
  12. Hejsan.

    Ljus...ja, det börjar gå åt en del nu.
    En stor påse värmeljus måste införskaffas snart.

    Förstår att du myste när du fick strosa runt själv i det stoooora varuhuset!

    Jättesnygga ljusstakar.

    Ha det gott,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  13. Har också varit där i helgen:) Defenitivt dags att fylla på ljuslagret!

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  14. Jag såg också de där ljusstakarna och bestämde att de skulle bli mina vid nästa besök. :)
    Snygga ju.
    Visst fanns de i olika storlekar också?

    Ha det så bra. KRAM

    SvaraRadera
  15. Dem där har jag också spanat in :) Gillar dem skarpt så vid nästa besök i det blågula varuhuset så kommer dem få följa med hem till oss också!!

    Hoppas du haft en bra helg

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  16. Jättefina! Skönt att få gå för sig själv, det blir ju så mycket bättre (och mer) shopping då.
    Hoppas du haft en fin helg!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  17. Hej vännen!
    Dom är superfina, ska ta mig en sväng till Ikea någon dag......
    Hoppas att du haft en bra helg! Kramis Therese

    SvaraRadera
  18. Jättesnygga!
    Ha en fin vecka!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  19. hej,
    nu är det nog dags att ta en tur till IKEA! Fylla på ljusförrådet och kolla in nyheterna. De är ljusstakarna var ju så fina!

    Må gott,
    kram
    Jessica

    SvaraRadera
  20. Hej vännen! Vad härligt med en shopping runda på Ikea! Ljusstakarna är jättefina! Kram Maria

    SvaraRadera
  21. Så snygga, bergis har alla tagit slut när jag väl kommer till IKEA :)
    Kram på dig
    Åsa

    SvaraRadera
  22. Åryd it is...jo det förstår jag. "Skitsnyggt" hos er.
    Sköt om dig
    kram Agneta

    SvaraRadera
  23. kan du förstå - jag besökte ikea och köpte inte ett endaste ljus, inte ens ett värmeljus, och inte en endaste ljusstake. det måste vara åldern... eller så har jag drabbats av antiköpsjukan - hemska tanke ;)
    kram
    ingela

    SvaraRadera
  24. fina ljusstakar:) var har du köpt matsals möblerna! Jättefina! Är ute efter något liknande nämligen;) men har inte hitta nåra. Ha en bra dag!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  25. Ja, ljus är verkligen ett måste!! Ser jättefina ut de där ljusstakarna
    kramar Malin

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails