lördag 18 december 2010

Julfest is coming up...


(Bilder hämtade från nätet)
Hello i julruschen!
Ja nu är det bråda dagar vill jag lova...jag har inte köpt en endaste julklapp än och det är verkligen sant!! Tiden har tyvärr inte funnits till det, dock har jag full koll på läget ändå tror jag;-). Men men, ikväll är det stooort partaj hemma hos oss som ligger i fokus! Vi ska nämligen ha ännu en fest med grannarna och självklart är temat JULEN - och det innebär förstås massor av smarrig julmat och godis (knytis), julmusik, spännande julklappsbyte samt mycket annat skoj som hör julen till!:-) Jag ser fram emot en mycket trevlig afton med ett gäng goa människor ! Ta hand om er! Kram Sofia

15 kommentarer:

  1. Godmorgon Vännen!

    Här är inte många julklappar köpta heller;)

    Låter superskoj med julfest!! Ha en toppenkväll!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Hallå raring.
    Låter som ni har en toppenkväll framför er.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Ta det lugnt, det kommer ordna sig.....det försöker jag intala mig själv i alla fall.....:)

    Ha en riktigt skoj julfest ikväll!

    Kramar
    BLONDETTY

    SvaraRadera
  4. Blir ju jul i alla fall!;) Och är det inte detta julen handlar om, att umgås med nära och kära!?!:)
    Ha en bra kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ha en underbar kväll!

    PS. Jag har inte heller köpt en endaste julklapp. Om det kan vara till någon tröst;).

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  6. Vi ligger också stort efter med alla julklappar...menmen det tar vi snart igen! :)
    Hoppas att ni får det riktigt kul ikväll.
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Festen lät jätte kul! Roligt att ni umgås så med grannarna. Det kanske var meningen att ni inte skulle flytta...

    Är vi olika eller... Jag hade alla min julklappar klara i november. Jag har i och för sig handlat 2-3 st nu i december men brukar handla klart då jag köper presenter till Alice.

    Ha en jätte mysig fest! Kram Stina

    SvaraRadera
  8. Vad härligt med festligheter! Ha det så trevligt!

    SvaraRadera
  9. önskar er en riktigt trevlig kväll!
    här blir det minimalt med julklappar i år, för jag är helt tom i skallen när det gäller julklappsidéer. alla får platta kuvert med sedlar i stället...
    kram
    ingela

    SvaraRadera
  10. Ha det gaaaalet kul Vännen;o)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  11. Åh, vad mysigt det låter ;)
    Ha nu en toppen trevlig kväll
    Stor Kram Fia

    SvaraRadera
  12. Låter som att du har en trevlig och mysig kväll..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  13. Hej stumpan! Tack för senast..
    Hoppas ni får en super duper fest med era grannar! Läste det där tråkiga på Victorias blogg...vad är det för människor som inte har nåt bättre för sig i jule tider?
    Kramar till dig från mig!
    Wreeby

    SvaraRadera
  14. Hoppas festen var lyckad:) Här har också helgen gått i trevligheternas tecken så ikväll blir det träning som gäller;)
    Hoppas julklappsinköpen går bra även om du är liiite sent ute;)
    Ha en mysig kväll!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  15. Herregud raring hur slutade det?:) Får ta det på telefon hihi....MMM snart dax att komma hit att spana och ha en trevlig, nice tjejkväll/ Stora kramen och P&K

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails