tisdag 18 januari 2011

Det kom ett vitt kuvert...

(Lucky me va!?)
Hej alla!
Härom dagen när jag skulle hämta posten så låg där ett vitt ljuvligt kuvert och väntade på mig!:-) Jag kände inte igen handstilen heller, så jag undrade vad det var, men här ser ni innehållet - ett presentkort i nätbutiken 'Julias vita drömmar',*ler* Jag har hjälpt min goa vän Lotta med en sak och nu ville hon på detta sätt tacka mig för hjälpen, gissa om jag blev glad! Om ni undrar vilken Lotta jag menar så klickar ni här! Tack söta du än en gång! Det blir inte svårt att hitta nåt fint där inte!;-) Må gott alla! Kram Sofia
Ps. Tusen tack för alla gratulationer jag fick på min födelsedag!:-)

19 kommentarer:

  1. Så fin present att få!
    Och grattis i efterskott från mig:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt! Den webshopen är ju bara helt underbar! Kommer bli svårt att välja va!?

    Ha nu en riktigt bra dag!

    Kramar från
    BLONDETTY

    SvaraRadera
  3. Åhh vad gulligt av Lotta!
    Jag har full förståelse i att det presentkortet är lätt att hitta användning för:)))
    Ha en fin dag vännen!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  4. Vilken fin överraskning!!

    Klart man blivit glad!!

    Jag var ute och sprang igår kväll...sååå himla skönt när vägarna blir bättre...
    Låter väldigt skönt att simma också, men det måste jag ju åka en bit för att göra på vintern, så det blir inte av.

    Fin tisdag till dig!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  5. Hallå där!
    Hoppas allt är bra med dig! Vilken underbar överraskning, härligt med goda vänner.

    Ha en underbar dag!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  6. Vad härligt med en go vän som visar sin uppskattning. Grattis!

    SvaraRadera
  7. Vilken rolig överraskning! Jag är övertygad om att du hittar något att använda presentkortet till.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  8. Vad gulligt gjort av Lotta.Alltid skoj med presentkort då kan man välja själv-Önskar dej en fin dag.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  9. Men åh vad rart av henne...älskar den nätbutiken:)

    Ha en fin dag!

    Kramis

    SvaraRadera
  10. vilken trevlig överraskning. lotta är go', hon!
    kram
    ingela

    SvaraRadera
  11. Alltid kul med uppskattning!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Vad kul att få ett sådant kuvert på posten :) Kramar från Emilia

    SvaraRadera
  13. Så roligt! Och så fint av henne!:)
    Kram

    SvaraRadera
  14. Hej Vännen!
    Vad kul att få presentkort hos just Julia, en butik där man verkligen vill ha ALLT:)Vad gullig hon är Lotta:)

    Ha en bra dag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  15. Åh vilken snäll Lotta! Det finns ju SÅ mycket fint där. :) Nu ska jag in och skriva AA i min order... ;)

    Ha det så bra!
    KRAM

    SvaraRadera
  16. Det är alltid roligt med överraskningar :) Extra trevligt är det ju att få en sådan bra present :)Trevlig kväll önskar Anna

    SvaraRadera
  17. Så fint! Härligt med goa vänner som vet preciiiis vad man gillar :) Hoppas allt är bra och att du hade en fin födelsedag. Nu är jag med lite lätt bland blogglivet igen. Numera med "ny" blogg (fd Krydda Livet). Kram kram

    SvaraRadera
  18. Finaste vännen Sofia..du ska bara ha det bästa för du är så söt och snäll.Tack för hjälpen!
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails