torsdag 18 augusti 2011

Vänner som känner mig väl...

Hejsvejs!
Jag är en väldigt lyckligt lottad 'flicka' som har så många underbara vänner omkring mig, för vänner betyder otroligt mycket, right? De känner mig även mycket väl, det är en sak som är säker, för kunde det bli mer rätt då jag bjöd bästa tjejerna på middag härom sistens? Jag fick nämligen tre av mina absoluta favvoväxter/blommor när de kom - hjärtan på snöre, rosor och gerbera (och även i rätt färg.*ler*). Tycker också det var så gulligt med den glasklara skålen, som ni ser faktiskt är väldigt lik en marimekkoskål, jag gillar massor! Och självklart gick dukningen som vanligt i vitt och svart;-)
Kram Sofia

13 kommentarer:

  1. Fin fina saker till en fin fin tjej :)
    Jag tänker på dig
    Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Ja visst är vänner otroligt viktiga och betyder mycket. Kul att de tagit fasta på vad du gillar också. Det är minsann riktiga vänner :)

    Snart flyttar vi in i vårt hus. Vad spännande det är nu. Och vi har varit där och tittat så mycket nu också. Hoppas besiktningen går bra. Hur kände du när ni skulle flytta in i ert hus? Var det mycket anmärkningar eller gick det bra? Jag ser nu att det säkert kommer gå bra i besiktningen men målningen är jag missnöjd med. Vi har ju lutande innertak på övervåningen som de har målat täckande vit. Men det har runnit färg överallt och vi har påpekat detta flera gånger men inget händer. Hur svårt ska det vara att göra det bra?? Hmm.. men jag hoppas det löser sig.

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  3. Fina saker till en toppentjej!!:) Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt med sådana vänner som känner en så väl!:)
    Gillar också gerbera!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så fint du har det. Vi har samma stil ser jag. Kul! Kram Stina

    SvaraRadera
  6. Så är det med vänskap. Vänner vet precis vad som uppskattas av värdinnan :-)

    Svart och vitt det kan aldrig bli fel, tycker jag.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  7. Vad fint du har det! Älskar svart och vitt:) Kram Emma

    SvaraRadera
  8. Visst är vänner underbara. Och lika fint som vanligt hemma hos er.
    kram Agneta

    SvaraRadera
  9. visst är det härligt med vänner som verkligen känner en! Kramis semlan(mys och hemtrevnad)

    SvaraRadera
  10. Hej !
    Visst är det underbart med goda vänner, och ännu bättre då de vet precis vad du önskar. Så fint med glas-skålen till hjärtna på tråd. Gillar verkligen din stil! Själv håller vi på att inreda vårt nybyggda hus. Roligt men det tar tid.
    Hälsar Helena

    SvaraRadera
  11. Så fint du har dukat! Vilka fina vänner du har!

    Stor kram till dig!
    L-L

    SvaraRadera
  12. Snyggt! Och underbara blommor! Undrar vad det är för tyg du har på kuddarna på bänken under de svarta tavellisterna? Ha en fortsatt skön helg! //kram maria

    SvaraRadera
  13. Hej Maria!
    Det är det klassiska elefanttyget från svenskt tenn designat av estrid ericson jag har på kuddarna. Älskar det tyget:-) Kram Sofia

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails