torsdag 16 februari 2012

Ikea here I come!

(Bild lånad från Ikeas hemsida)
Hej på er!
Imorgon har jag semester, underbart! Har lite att fixa med och ska bl.a besöka Ikea för att införskaffa lite småsaker som saknas till lägenheten. Måste köpa ett nytt vardagsrumsbord också och det lutar åt detta fina bord från Hemnes-serien, me like! På lördag vankas det inflyttningsfest på våning 7 och då måste vi ju ha ett soffbord att sitta vid. Ser fram emot en trevlig afton med mina kära vänner♥. Ha det bäst! Kram Sofia

5 kommentarer:

  1. Väldigt snyggt! Gillar Hemnes jag med!

    SvaraRadera
  2. Det bordet tittade vi med på när vi var på IKEA sist.. Tror det kommer att flytta hem ett sådant här med.. Jättesnyggt..

    Sov gott och ha en fin fredag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Gillar Hemnes-serien. Vill ha en byrå från den serien i vår hall när vi renoverat där.
    Hoppas du får en bra dag imorgon o att ni får en trevlig fest på lördag!:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tjohoo din gamla åsna:)))) Det blir kanon men lite putt att jag inte är bjuden på lördag, asgarv:))) Krammmm

    SvaraRadera
  5. lucky you som har ikea på nära håll. i går fick jag hem sängborden (likadana som dina) som jag beställt per post och i morgon torde en väninnas släkting åka till en ikea och där köpa ett påslakanset till mig. man måste ta till all världens konstiga knep när man själv bor i ikeaobygden... ;)
    kram
    ingela

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails