torsdag 5 april 2012

Glad Påsk och felleverans...

Hej i påskveckan!
Som sagt, nu har äntligen rullgardiner och persienner kommit upp i alla rum som jag fick måttbeställa då fönstren inte har standardmått. I köket blev det en vit rullgardin, vilken skräll va? Tyvärr blev det en felleverans, så den som sitter uppe nu skall bytas ut. Jag hade egentligen beställt en rullgardin med en grå rund aluminiumstång längst ner för att bryta av lite mot det vita, för det är ju de små detaljerna som gör det;-). Den söta tuppen fick jag härom dagen av en kär vän. Lite påskliljor skall inhandlas också, sedan blir det inte så mycket mer påskpynt här hemma...less is more är min filosofi. Ha det gott och Glad Påsk på er alla fina som kikar in här! Kram Sofia

5 kommentarer:

  1. Finfint kök!
    Glad påsk
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Tråkigt med felleverans! Tur att det löser sig.
    Fin höna du fått också. Jag pyntar inte mycket heller här hemma, ett påskris och min vita höna måste fram.
    Glad Påsk till dig också!:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag brukar inte kommentra men jag bara älskar din blogg. Vill se mera bilder från ditt hem. Du har så fint. Kram till dig!

    SvaraRadera
  4. Em fin påsk önskas även dig Sofia.

    Vitt var som sagt, inte helt otippat :-)

    SvaraRadera
  5. Så fint du har det hemma!

    Sofia

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails