fredag 25 januari 2013

London och lite festligheter!

Hej på Er!
Nu är vi hemkomna från London! Vi hade några supermysiga dagar där och jag kunde inte ha firat 'the big 4-0' på ett bättre sätt:-) Det är ju svårt att hinna med allt man vill på så kort tid när man kommer till en världsstad som London, men vi tog dagarna som de kom - shoppade, åt och drack gott, strosade en hel del samt bara kopplade av och njöt av miljön! Jag bara älskar London! Jag kan verkligen rekommendera Jamie Olivers restaurang också - wow vilket ställe - vi är sååå nöjda! Idag har jag semester och det förbereds förfullt för lite festligheter! Imorgon blir det nämligen mingel, bubbel och snittar här på sjunde våningen för ett gäng vänner som kommer och firar undertecknad såhär lite i efterhand. Jag har precis gjort en partylista a la 80-tal på Spotify som jag hoppas skall uppskattas av alla;-) Ha en trevlig helg! Kram Sofia

8 kommentarer:

  1. Härligt att det blev så bra!:)
    Ha en toppenhelg!
    Är så glad för din skull att du hittat kärleken igen!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en görtevlig Londonvistelse!
    Ha nu en skön helg och framförallt lördag med bubbel, snittar och vänner!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ser kallt ut! london lockar mig inte alls. När ska vi ses så jag får fira dig?
    Puss Annsofie

    SvaraRadera
  4. Härligt!

    Och grattis ännu en gång!

    Kraam Mariette

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga dagar ni haft. Njut nu av livet och ha en riktigt trevlig party med dina vänner. Kram/Britta

    SvaraRadera
  6. Åh så härligt med London! Förstår att det har varit en fin resa. Ha nu en riktigt trevlig födelsedagsfest!

    kram Sabina

    SvaraRadera
  7. Lovely, lovely London! Vi är sugna på en tur dit igen... Får se när vi slår till. ;)
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
  8. Jag har varit i London en gång och har nu för lite sedan tagit i hand på att åka dit igen och då tillsammans med min dotter. Älskade den staden!

    Ha det gott

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails