torsdag 7 mars 2013

Weekend!

Hej vänner!
Tänkte visa er lite bilder från vår weekend på Sundbyholms Slott! Ojojoj vilken frossarhelg det var och supermysig såklart! Afternoon thé med bakverk, ostar, scones och sötsaker högt och lågt när vi kom, jisses vilken kakbuffé det var, supersmarrigt!:-) Fyrarättersmiddagen på kvällen visade sig vara fem rätter, så vi orkade helt enkelt inte äta/ta in dessert nummer två efter flera timmars ätande. Kan man ångra sig nu tror ni?;-) Kan tänka mig hur fint det är på Sundbyholm på våren/sommaren! Ni ser ju sista bilden - ljuvligt vacker bild från vårt rum ut över hamnen och sjön (Mälaren). Imorgon har jag semester - ahh! Ha det gott! Kram Sofia
Ps. Bilderna är tagna med min iphone, så bildkvaliten är inte den bästa.

3 kommentarer:

  1. Ser ut som att ni hade det riktigt bra där!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar weekend, låter jättehärligt!! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Bara lilla jag som kikar runt och lämnar lite avtryck. Tack för all fin inspiration! KRAM Petra E www.romantiskahem.blogspot.com

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails