torsdag 18 april 2013

Ledig dag och lite shopping!

Hejsvejs!
Idag har jag haft en ledig dag! Har fixat lite inför tjejernas ankomst imorgon, samt hunnit med en lunchdejt med min Älskling på mitt gamla jobb samt träffat gamla goa kollegor. Efter det blev det en tur till min favvoinredningsbutik CE inne -ute. Oh my, jag blir galen därinne;-). Köpte bl.a fina ljusrosa handdukar från Lexington, ljuslyktor från Day Home och ett glasljus från Tine K, inte svårt att bränna pengar där inte!! Ljusrosa ranunkel pryder nu även köksbordet som ni ser! Inredningslusten har kommit tillbaka och det med besked, tro mig! Ha det gott alla! Kram Sofia

4 kommentarer:

  1. Imorgon kommer vi, så jäkla kul!!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Tjohooooooooooooooooooooooooooooooo! Imorgon kommer vi puss och stackars din älskling:)))))

    SvaraRadera
  3. Så fint du har det. Härligt att inspirationen kommit dig åter. Ha kul med tjejerna.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails