fredag 19 juli 2013

Min balkong och semester!

Hej på Er!
Äntligeeen har jag semester! Vilken underbar känsla det är, jag svävar nästan på moln;-). Eftersom jag har så sen semester i år så känns det extra gott. Och välbehövligt!! Ikväll blir det att fira lite med mina föredetta goa tjejer/kollegor på mitt gamla jobb. Vi har mycket att 'catch up':-) Visar också lite nytagna pics från min balkong som den ser ut just nu. Inte så överstylad som ni märker - less is more som jag brukar säga! Ha en finfin helg så höres vi snart igen! Kram Sofia

3 kommentarer:

  1. ja less is more i många lägen...kramis semlan

    SvaraRadera
  2. Semester är bra härligt att ha :-)

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  3. Väldigt fint brickbord.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails