onsdag 7 augusti 2013

Dejt på solsidan!

Hej på er!
Härom kvällen träffade jag mina goa gamla grannfruar igen! Vi är två stycken som är utflyttade nu, men det är så skoj att vi fortfarande håller kontakten och ses allihopa:-) Det blev en mycket trevlig afton med goda ostar, vin och en massa babbel och skvaller - såklart! Man var lite seg dagen efter, men det var det värt och jag har ju fortfarande semester. På måndag är det jobb igen, men bara en vecka för sedan väntar en vecka i Turkiet med min fina pojkvän - ahh vad trevligt det skall bli! Ha det gott! Kram Sofia

2 kommentarer:

  1. Vänner ska man vara rädd om! ;)
    Ha det bra i Turkiet!

    Ha en bra dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Låter som en trevlig kväll.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails