fredag 24 januari 2014

Livstecken!

Hej på Er!
Jodå, jag lever:-) Nytt år och nya tag med bloggen, det har jag bestämt mig för, har saknat den jättemycket! Livet går för runt helt enkelt. För fyra månader sedan bestämde jag mig för att ta tag i min träning igen efter nästan två års uppehåll av många olika anledningar, så väldigt stor del av min tid tillbringar jag på gymmet nuförtiden:-) Och jag mår sååå bra, tre pass i veckan blir det minst, det finns inga ursäkter längre! Jag gymmar även med min kära dotter ibland, perfekt kvalitetstid! Idag har jag semester, underbart! Sedan är det ju freeedag, bästa dagen på veckan, eller hur? Unnade mig lite fina snittblommor dagen till ära som får pryda köksbordet inför helgen, det är ju så fint. Ha det gott alla så höres vi snart igen! Kram Sofia

4 kommentarer:

  1. Härligt att verkligen ta tag i sitt liv igen när man verkligen vill det. Brukar ju vara lättare att säga det än verkligen göra det;)

    Trevlig helg

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Fint du har det i ditt kök!

    SvaraRadera
  3. Känner samma sak... dags att ta tag i bloggandet igen.. Har med pausat en längre tid och försökt få ordning på livet helt enkelt :-)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails