söndag 24 januari 2010

I ♥ bokstäver





Hej alla fina!
Åh vad skoj att så många ville vara med och 'tycka till' i mina husdrömstankar,*ler*. Imorgon ska vi faktiskt träffa en husleverantör och prata lite, så fortsättning följer alltså,*ler*. Men oavsett var vi bor så kommer jag alltid att älska bokstäver och ord som detaljer i inredningen, tycker det är så fint!! Visar några ord som finns hemma hos oss (som ju många av er redan känner igen...) och fler kommer garanterat att tillkomma!:-) Ha en härlig söndag! Kram Sofia

27 kommentarer:

  1. Go morron stumpan.
    Spännande med möte...du får berätta allt sedan.
    Visst är det fint med bokstäver, finns inte palts här hemma för alla fina som finns bara.
    Nu ska jag leta fram träningsskorna och ge mig i väg till gymmet.
    Ha en fin dag.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Jaq det är superfint med bokstäver lite här och var:) Spännande med huset...om några år när vi är lite mer klara här blir det nog ett nytt för oss med:) Kramis

    SvaraRadera
  3. Åh, tack för svaret.
    Har hört av mig till Jakobssons möbler nu och bifogat bilder. Hoppas den finns kvar!
    Ha en fin söndag
    Elin

    SvaraRadera
  4. ...Me too!!! Har div bokstaver litt overalt egentlig...


    ønsker deg en super-duper søndag

    klem Beate

    SvaraRadera
  5. Bokstäver är fina:) Hoppas det går bra i morgon, lycka till! Kram.

    SvaraRadera
  6. Succes! een leuke zondag, Karin

    SvaraRadera
  7. Jag är oxå helst lost på bokstäver, har hur många som helst hemma och fler lär det bli;).
    Lycka till imorgon då!:) Kram Sandra

    SvaraRadera
  8. Oj vad kul att träffa en husleverantör, hälsa från mig att du är en bloggerka i superklass hi,hi....= )!!! Nä, det kan ju du säga själv, vi ska ju bli bra på det nu = )!!!

    Så fina bokstäver du har, jag gillar oxå dessa fina detaljer!

    Ha en sköööön söndag!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  9. Åh vad spännande! Det ska bli himla kul att få se fortsättningen!

    Ha en mysig söndag!

    SvaraRadera
  10. Åh vad spännande.Ska bli skoj att följa fortsättningen.Vad fina bokstäver och ord.Bara älskar ord och bokstäver.Ha nu en skön och härlig söndag varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  11. Jag = bokstavsnörd = I ♥ bokstäver ;)

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera
  12. Det låter SÅÅÅ spännande. Jag är imponerad att Mattias kom på idén med ett nytt hus = ), han är verkligen toppen!!!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  13. Vilka fina kök-bokstäver!:)) Var har du köpt dem? Kram Fredrika i Öret;)

    SvaraRadera
  14. Det är jättefint med bokstäver, ska försöka hitta några till sovrummet och ha på en hylla.

    Blev ni inte nöjda med huset ni bor i nu eller varför redan leta nytt??

    ha en skön söndag!!
    kram jacobi-grannen :)

    SvaraRadera
  15. Hej!!
    Vilket spännande möte du har att se fram emot...Du måste berätta sen;o)
    Dina bokstäver är så fina!!
    Trevlig söndag!!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  16. Gillar bokstäver mer och mer och skulle vilja ha ett &-tecken. Har sett fina där man kan få sina namn ditskrivna och jag är lite sugen på ett sådant.
    Spännande med ert ev husbygge!:)
    Kram

    SvaraRadera
  17. Hej vännen! Fina bokstäver du visar. De säger så mycket. Jag är lite avundsjuk på dig att kanske bygga ett Karlssonhus. De är så himla fina, fast kanske lite dyra. Är det i ett nytt bostadsområde eller har ni hittat en tomt vid någon sjö? Kram Åsa

    SvaraRadera
  18. Det är så fint med bokstäver !
    Det låter spännande med era tankar på nytt hus.
    Ha en bra vecka! Kram Kicki

    SvaraRadera
  19. Hej hej...

    Nu har jag läst ikapp efter semestern och stort grattis på din födelsedag lite i efterskott!!

    Så spännande att det ev blir ett nytt husbygge :) Ska bli spännande att följa och se om det blir något...

    Hoppas du har en mysig söndagkväll

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  20. Ååh vad spännande med möte!! Du ska bara veta hur nyfiken jag blir på hur det går :)

    Håller med om bokstäver - me like a lot ♥

    Sköt om dej,
    Kramar Therese

    SvaraRadera
  21. Mmmmmmmmmmmmmmmmm vem gillar inte bokstäver. Jag skulle kunna ha dom överallt men det funkar ju liksom inte hihi.

    Kramis A

    SvaraRadera
  22. Hej Fredrika!
    Bokstäverna är köpta i nätbutiken Anskus Kammare:-) Men det var ett par år sen nu.
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  23. Hej kära du!

    Å jag älskar också bokstäver och texter i olika former! Va spännande med hus mötet - ser verkligen fram emot kommande projekt:)

    Ha en jättego start på veckan - varm kram!

    SvaraRadera
  24. Hej Sofia! VIlken fin blogg du har:) Hit återkommer jag gärna!! Kram Mia

    SvaraRadera
  25. Hej Sofia! Tack för dina vänliga o omtänksamma ord inne hos mig nu när vi haft det jobbigt! Hoppas allt är bra med dig, visst är det fint med alla vitabokstäver! Det var mycket sånt i går på Formex! Må så gott! Kramis Therese

    SvaraRadera
  26. Spännande med möte, hoppas att det går bra :)
    Älskar också de här bokstäverna, de är så fina.

    SvaraRadera
  27. jag delar din förtjusning, definitivt!
    ska bli kul att få höra hur husmötet gick. när får ni besked om tomten?
    vilken söööt tunika i nästa inlägg. den är du värd även om du inte skulle springa det där loppet! varm vinterkram från
    ingela

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails