måndag 27 september 2010

Tävlingen avgjord!

Hej alla!
Nu har jag sammanställt (med hjälp av sötaste sonen) alla röster i min tävling och ojoj vad skoj att så många ville vara med, hela 194 stycken, det glädjer mig mycket!:-) Hursom helst, den lyckliga vinnaren av den fina elefantkudden blev en tjej med följande kommentar:

Hej Sofia!
Jag är gärna med i din tävling, jag älskar det fina elefanttyget!! En kudde i vårt allrum skulle bli superfint:)! Hoppas på tur nu!!
Mvh Annelie S.

Stort GRATTIS till dig, mejla mig din adress så kommer kudden på posten så fort som möjligt! Ha det gott allihop! Kram Sofia

9 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren! Vilken härlig kantarellsoppa, en av fördelarna med en annars ganska vemodig årstid.

    Hälsningar
    A

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnaren av den fina kudden!!! Hoppas du haft en bra dag vännen

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  3. What???? Men jag trodde ju att jag skulle vinna????

    SvaraRadera
  4. Jaha, inte jag den här gången heller, hehe...
    kraam till dig!

    SvaraRadera
  5. Grattis vinnaren:)

    Ha en finkväll, kraaaam

    SvaraRadera
  6. Grattis till henne!!

    Kraam Mariette

    SvaraRadera
  7. Grattis till den lyckliga, en annan hade ju redan funderat ut vart fina kudden skulle placeras hi hi :-) kanske får ta mig samman o sy några själv ;-)
    Kram Sandra i Öret

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails