lördag 13 april 2013

Diverse...

Hej vänner!
Ja vad säger man om vädret? No comments! Dottern åker till Barcelona idag, dvs till strålande sol och sommarvärme, fy 17 vad avis jag är!! Jaja, vad är väl en bal på slottet? Piggade ialla fall upp mig igår med vita krispiga rosor, love it! Är på G att beställa två fantastiskt fina artprints också, men webshoppens hemsida har legat nere i flera dagar nu, suck! Ni skall få se när de är inramade och på plats! Nästa helg kommer mina uuuunderbaaaara bloggvänner från Östergötland och hälsar på mig här på sjunde våningen, åhhhh vad jag längtar!:-) Ha det gott så hörs vi snart igen! Kram Sofia

4 kommentarer:

  1. Hej Sofia!

    Ja men fy för detta väder!
    Men imorgon kommer värmen:)

    Den fina skänken, är den från Bruka?

    Ha det gott!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  2. Vem skulle inte vilja ha sommarvärme nu?!?:) Vi får ändå vara glada över att snön som kom igår försvann fortare än kvickt!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Sofi!

    Japp, den kommer mycket riktigt från Bruka Design. Jag bara älskar sidobordet och har haft den i flera år:-)

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Lite avis på din dotter blir jag med, men hoppas hon har det underbart och tar med lite värme hem =)

    Ha nu en fin fortsatt helg..

    Kram Mia

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails