fredag 26 april 2013

Finaste boxen av tjejerna!


Hej!
Åh vilket mysigt dygn jag hade med mina kära blogg-girls (Fyra årstider, Stjärnor och champagne och Linruz) förra helgen! Ni kan nog inte förstå vad skoj vi har när vi ses, det är helt galet, tro mig! Tack tjejer - I love you! Jag fick den här fina glasboxen från House Doctor av dem i försenad 40-årspresent. Och ja, även alla värmeljusen följde med såklart:-). Nästa gång ( i sommar) blir det dejt (och lavendelkokning, hihi) i Östergötland tillsammans med våra män också är planen. Skall bli mycket trevligt! Ha en fin helg! Kram Sofia

1 kommentar:

  1. Så snygg låda =)
    Kan förstå att ni har superkul när ni träffas..

    Kram Mia

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails