onsdag 17 februari 2010

I ♥ Tolix

(Bild hämtad från nätet)
Halloj alla!
Ärligt talat, vad är det med dessa Tolixstolar som väcker sånt habegär?? Jag fullkomligt älskar i princip alla modeller och färger på dem! Vi har ju både pallen och stolarna i vitt, men jag skulle inte tacka nej till den här skönheten att ha nånstans, tycker det är så snyggt när ryggstödet är lite bredare och kantigare, som på den här varianten. Den skulle gärna få förgylla 'bloggrummet' tex,*hihi*. Jaja, 100 % inspiration väcker dom ialla fall, och det brukar ju alltsom oftast leda till shopping i mitt fall, hmm...;-).
Ha en fin dag allihop! Kram Sofia
Ps. Åh vad skoj att så många vill vara med och tävla hos mig om en underbar marimekkoskål från littala, fortsätt gärna att anmäla er i inlägget nedan!:-)

30 kommentarer:

  1. Jag har ju inte turen att äga någon Tolix stol/pall, men jag skulle gärna vilja ha en! Just nu har jag lite problem vart jag skulle ha den bara. Tur att vi ska bygga ut i sommar, då kanske det får flytta hem en pall även till mig.
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. God morgon vännen! Dom är lövly.... Än har inga flyttat in hos mig, men när köket är klart, då kanske.... ;))

    Ha en härlig dag! Kram Carin

    SvaraRadera
  3. God Morron Sofia! Hoppas att det blev nån semla till dig igår,trots Göteborgsvarvet...Fniss! Stolen är så läcker o passar så bra hos dig! Kramis Therese

    SvaraRadera
  4. Det finns bara ett ord:
    ZNYYYGGG!
    Hoppas du får en bra dag
    Kram

    SvaraRadera
  5. Gillar med de stolarna men hemma hos oss passar de inte in.. Får vänta tills jag har ett eget litet blogg/pyssel/sy rum.. DÅ skall det inhandlas en massa mysiga prylar :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Jag Älskar verkligen Tolix!
    Jag och killen håller på att bygga hus. Vi har inte ens nå golv än. Men jag har redan bestämt att en sån tolix stol du visar här ska stå i våran hall. Killen bara suckar ;)
    Men så är det om man älskar inredning!

    Vart hittade du just den stolen? Vilken internetsida? Håller på att jämföra massa priser. Kan kosta väldigt olika...
    Vänlig hälsning
    Elin

    SvaraRadera
  7. Jag ♥ TOLIX!!!:)) Ha en bra dag! Kram A

    SvaraRadera
  8. I'm a big Tolix fan too. ♥ it.
    Hugs, Karin

    SvaraRadera
  9. Ska bli intressant att se hur lång tid det dröjer innan du har en sådan i din ägo!;)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Hej Vännen!
    Visst är de underbara Tolixarna! Än så länge finns det ingen här på Kråkered men jag hoppas nån flyttar in förr eller senare:)

    Kul att så många är med o tävlar om den fina skålen! Jag ska ha tävling snart oxå, ska lotta ut något fint som en bloggvän gjort:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  11. hihi, jag vet precis vart detta inlägg leder - sofia blir snart med en tolixstol till ;)
    den är jättesnygg, så jag förstår att du suktar efter den.
    kram
    ingela

    SvaraRadera
  12. Hejsan.

    Tack snälla för de rara orden om mitt kök!!!

    Blev jätteglad, faktiskt.

    Förstår att du gillar de här stolarna, de passar ju så snyggt i ditt kök.

    Ha det fint,
    kram Anneli.

    SvaraRadera
  13. jag är också såld på Tolix...gärna en gammal sliten sak bara till prydnad....mmmm..... :)

    ha det fint!

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera
  14. Sofia.., vad du suktar efter denna skönhet:)))
    Men jag förstår dig ju, vill själv ha sådana stolar i mitt kök men vi har bestämt oss för att slita ut dom vi har först.
    Risken är väl att Tolixarna har blivit omoderna innan våra har gjort sitt:(((

    Fortsätt att drömma vännen.., det är nyttigt!!!
    Kramar i massor
    Marianne

    SvaraRadera
  15. Ja, den är ju helt underbar! Är ny här på din blogg och vill bara säja att den gillas i massor. Hittade hit via Johi- Drömmar om vanilj. Tack för inspirationen och på återséende. Kram Nina

    SvaraRadera
  16. Hej!! Jag älskar oxå tolix, har den pallen i svart och tröttnar aldrig;) Ha en fin dag!:)Kram Sandra

    SvaraRadera
  17. Hej Elin! Jag sökte bara på Tolix på Eniro och fick då fram den här bilden, men den borde ju finnas lite varstans att köpa (just den här modellen). Jag ska höra med inredningsbutiken där jag köpte mina andra stolar om de har/kan ta hem den här varianten om jag bestämmer mig för att köpa den:-) Lycka till! Kram Sofia

    SvaraRadera
  18. Jag älskar också tolix!!!

    Ha det fint!
    Lisa

    SvaraRadera
  19. Ja något måste det ju vara eftersom alla är så förtjusta i dem. Jag äger ingen ännu men det kommer nog att bli några framöver för det är verkligen något speciellt med dem!
    Kram

    SvaraRadera
  20. De är "skitsnygga"
    Ja du har ju ett par och jag är så glad att du gillade dem.
    Kramis

    SvaraRadera
  21. Hoppas allt är bra med dig och att det gick bra idag...

    I like Tolix too;))

    Kramis A♥

    SvaraRadera
  22. Jag skulle inte heller säga nej till ett par sådana godingar. Eller närmare bestämt fyra stycken till matbordet. Men nu är jag ju inne på kökssoffa och omflyttning av stolar så jag får se hur det blir. Fast man kan ju som du skriver sitta på en när man bloggar...
    Köpbegäret är så svårt att motså! Det är trams att man inte kan shoppa sig lycklig ;)

    Kramkram

    SvaraRadera
  23. I love Tolix också men det vet du ju redan hihin När jag får större vill jag ha mera, mera.....Några galvaniserade och svarta.
    Babbla ja det är bara förnamnet, och bubbla thihi....

    Kram min kära vän/ A

    SvaraRadera
  24. Ja, de är heeeelt uuuunderbara!!! I min värld med att gå ner i tid får jag bara titta. Men jag har två trisslotter framför mig = ), kanske...

    Kram L-L

    SvaraRadera
  25. Hej!!
    Du har ny header, så snyggt!!!!!
    Vem älskar inte de där stolarna....

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  26. Tolix är verkligen något man drömmer om att få köpa! Om man hade pengar! hihihi!

    Kramar Emma!

    SvaraRadera
  27. Hej!
    Tack för din fina kommentar, jag blev jätte glad. klart jag vill tävla hos dig. du har ju jätte fina priser! hoppas jag vinner :) vi får se om det kommer upp en bild på en nyinköpt stol snart? ;) kan förstå att du vill ha en. kram

    SvaraRadera
  28. De är otroligt fina i all sin enkelhet.

    Kram Therése

    SvaraRadera
  29. De är jättefina verkligen!! själv har jag snöat in mig på kartell ghost just nu, har en stol och skulel vilja ha flera, vet bara inte ritkigt var jag ska ställa dem :)

    Denna vecka bara flög i väg, ska vi försöka spika en fika nästa vecka???! :)

    kram
    grannen i det vita huset.. ;)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails