måndag 15 februari 2010

Tävling - marimekko från littala♥



Hej alla!
Nu tänkte jag att det var dax för en liten tävling igen för att 'fira' att min besöksräknare har passerat 70000 besökare och att Signe 1 snart firar 1 år!:-) Denna gång lottar jag ut en underbar marimekkoskål från littala. Den som vinner får själv välja vilken av dessa två färger den vill ha, rosa eller sand. Självklart kan alla vara med (även om du inte har nån blogg) och reglerna är enkla:

1. Vill du ha 1 lott skriver du en kommentar med namn i kommentarsfältet nedan.
2. Vill du ha 2 lotter länkar du även till min blogg med nån av bilderna.
3. Vill du ha 3 lotter lägger du till mig på bloglovin' och skriv då det i kommentarsfältet.
4. Skriv i kommentarsfältet vilken färg du önskar om du vinner (gäller alla).

Onsdagen den 24 februari kl. 24 avslutas tävlingen! Hoppas ni vill vara med och stort Lycka till! Kram Sofia

277 kommentarer:

  1. Gomorron!Grattis till alla besökare.Vilken skön start med tävling!!!!Jag vill gärna vara med och prova lyckan .Tar 3 lotter.Länkar till min blogg.Önskar dej en skön måndag varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Grattis till så många besökare!
    Den rosa skålen skulle jag jättegärna ha i min samling, så jag chansar med en lott!

    Hmmm... jag har dig redan på bloglovin, får man en extra lott för det då...? ;)

    Ha en riktigt fin dag!
    kram, Ann-Christine

    SvaraRadera
  3. Hej! Vill gärna vinna en fin-fin skål! Har ingen blogg men har dig på bloglovin redan =)
    /Hälsn Ulrika
    ulrikaviklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Blev så glad när jag hittade denna tävlingen idag eftersom jag var med i en liknande tävling igår, men tyvärr inte vann.. Nu håller jag tummarna igen, och önskar mig gärna 3 lotter för att ha möjlighet att vinna den rosa skålen :-)

    Länkar så klart, lägger till på bloglovin och håller tummarna stenhårt!

    SvaraRadera
  5. Hej vännen och hoppas du mår bättre nu! Grattis till alla besökare och självklart vill jag vara med i din tävling, jag tar en lott och hopppas på tur! Ha det så bra stor kram från Maria

    SvaraRadera
  6. Men GRATTIS!!! Och självklart vill jag ju vara med och tävla! Har lagt till dig med Blogglovin samt länkat.... ;)

    Ha en härlig dag! KRAAAM Carin

    SvaraRadera
  7. Grattis vännen till besökarantalet! Vilken fin tävling. Klart jag vill vara med och skulle jag ha turen så väljer jag sand. Länkar.
    Kram Sabina o ha en fiin vecka!

    SvaraRadera
  8. GRattis vännen till det fina besöksantalet.
    Men det är inte så konstigt då du har en lovley blogg.!!
    Självklart vill jag vara med och tävla om en underbar skål.
    Skulle hemskt gärna vilja ha en rosa då jag lääänge velat ha en sån.
    Länkar hos mig och är ju redan prenumerant;)
    Kram kram Lina

    SvaraRadera
  9. Hej,
    Nu har jag länkat och lagt upp dig.
    ha en fin dag.

    /Pilo

    SvaraRadera
  10. Pssst jag vill gärna vara med. Länkar förstås och har dig redan på blovinen. Mmmmmm jag är ju rosa, vill gärna ha en sådan.

    Kramkram Anne

    SvaraRadera
  11. Vilka fantastiska priser! Jag vill absolut vara med och tävla och skulle jag ha turen att vinna så är det nog den rosa skålen som jag skulle önska. Jag har länkat och lägger till dig i Bloglovin. GRATTIS till alla besök och på ettårsdagen i förskott.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  12. Hej Vännen!
    Grattis till de första 70 000 besökarna, tänk vad många på mindre än ett år!! :) Jag är gärna med o tävlar, länkar från mig och har dig såklart redan på Bloglovin!

    Ha en toppendag Sötis!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  13. Jag vill vara med och tävla! *räcker upp en hand* Vilka härligt priser! Är sugen på att införa lite vårigt rosa här hemma så om jag vinner skulle jag välja den rosa.

    Har länkat på min blogg och på bloglovin prenumererar jag redan på dig :)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  14. Hej :) Grattis till alla besökare! Jag är själv en flitig sådan som ofta tittar in hos dig :) Jag vill jättegärna vara med i din tävlig! Och om jag vinner vill jag ha en rosa skål.. Har ingen egen blogg, men har dig på min bloglovin!

    Mvh Lena Albertsson

    SvaraRadera
  15. Grattis till så många besökare! Jag vill gärna vara med och tävla. Om jag vinner väljer jag den rosa skålen :) Länkar gör jag från min blogg. Ha en bra dag! Kram Kicki

    SvaraRadera
  16. Grattis, tänk vad tiden går:) Fin utlottning du har så klart jag vill vara med:) Bloglovin finns du ju redan på så klart!

    pssst rooooooooooooooooooosa....;)

    SvaraRadera
  17. Mysigt!!!! Klart man vill vara med och pröva lyckan!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  18. Hej,
    Alltid lika kul med utlottningar, så jag är med och väljer 3 lotter. Länkar från blogg Betongkrukan och jag är redan följare via RSS, men lägger upp mig via Blogglovin oxå.

    Om jag vinner så väljer jag sand!
    Hälsningar och grattis till alla besökare! Monica

    SvaraRadera
  19. Grattis i förskott på 1-årsdagen! Vilket fint pris du lottar ut.

    Jag har dig redan inlagd på bloglovin och länkar gör jag här:
    http://tjohalia.blogg.se/tavling/2010/february/vinn-marimekkoskal-hos-signe1.html

    Om jag har turen att vinna så skulle väljer jag färgen rosa. Nu håller jag tummarna!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  20. Stort grattis till alla besökare...jag är med och länkar och lägger till i bloglovin = tre lotter. Jag är nog mest sugen på rosa om jag skulle vinna.

    Kram
    Anette

    SvaraRadera
  21. Hej och grattis till dina många besökare!Jag förstår att det är många som kikar inom på denna fina sida:-)
    Jag är gärna med i din tävling, och länkar med bilden i min blogg.
    Skulle jag vinna, önskar jag mig den rosa skålen.
    Ha en riktigt fin vecka!
    /Kram Karin

    SvaraRadera
  22. Jag vill jätte gräna vinna. Älskar Marimekko skålar, men har tyvärr ingen. Så då passar jag på att vinna en nu!
    Jag har sen länge dig inlagd på min bloglovin och läser din blogg varje dag!
    Om jag vinner skulle jag vilja ha en sand färgad skål.
    Ha det bäst
    Elin

    SvaraRadera
  23. Hej, va härliga priser.. samlar på dessa skålar. O just i rätta färger.. O, bara lotten sku falla på mig!!! :)
    Älskar din blogg, läser den var da..

    SvaraRadera
  24. mariskålar kan man aldrig ha för många av, så jag deltar mer än gärna, trots att jag har båda färgerna redan :)
    om jag har turen att vinna, vill jag gärna ha en rosa skål till. jag länkar givetvis, och på bloglovin finns du sedan läääänge!
    kram
    ingela

    SvaraRadera
  25. Grattis till din besökarantal! Tycker att din blogg (du) har förtjänat det, det finns ju så mycket fint här! Och ja, jag vill vara med och tävla om den finfina rosa Mariskålen!

    Har länkat till dig med bild!

    SvaraRadera
  26. Grattis!
    Härligt med alla besökare!!
    Jag drar mig 2 lotter!
    Den rosa skålen skulle passa perfekt in hos oss nu när vi ska göra om vårat vardagsrum! Och den skulle vara en underbar pressent till mig själv nu när jag snart ska operera mig!

    älskar din blogg och inredningssmak!

    SvaraRadera
  27. Hej!
    Grattis till 70 000!! Förstår att så många kikar in här och inspireras :)
    Det var inget dåligt pris det där inte! OM jag skulle vinna så önskar jag mig den rosa.
    Jag länkar och har dig redan på bloglovin så 3 chanser har jag iaf ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  28. Hei.

    Gratulerer med mange besøk på bloggen din. Klart jeg vil være med i din konkurranse. Jeg tar 2 lodd og linker bildet på siden min. Skulle jeg være heldig og vinne, ønsker jeg den ROSA skålen.

    Ha en fin dag.

    Klem fra Mona C♥

    SvaraRadera
  29. Grattis till så många besökare!!! Jag är gärna med och tävlar om den sandfärgade skålen. Jag länkar så klart! Kram Stina

    SvaraRadera
  30. Ojoj vilken tävling!! Jag vill ha den rosa om jag skulle ta hem en vinst.

    Jag vill ju öka mina chanser så jag tar 3.

    Länkar ikväll för nu måste jag rusa till jobbet.
    Kramar C

    SvaraRadera
  31. Självklart vill jag vara med och tävla Följer din blogg dagligen! Kram
    Anna "utan blogg"

    SvaraRadera
  32. Men jösses vilken generös tävling!:) Självklart vill jag vara med. Har tyvärr ingen egen blogg med hoppas på tur ändå;). Tack för en fin fin blogg!
    Kram Monika L

    SvaraRadera
  33. Hej! Vilken fin vinst du lottar ut!
    Är inte speciellt förvånad över antal besökare, Grattis till dig och din fina blogg!
    Jag vill gärna vinna en rosa skål, de är ju så fina! Jag länkar och lägger till dig på Bloglovin, vill ju ha så många chanser som möjligt;-)!
    Ha en bra dag! Kram Lisa

    SvaraRadera
  34. Åhh, just love them ;)
    Vilka härliga priser, vil jag vara me? OM. Jag länkar så klart.

    /Catarina

    SvaraRadera
  35. Hej, å grattis till alla besökare. Å vilken fin tävling! Jag är gärna med på en lott.
    Om jag har turen att vinna så vill jag gärna ha den rosa..

    Mvh
    millasv

    SvaraRadera
  36. Hejsan. En jättefin vinst som jag gärna vill vara med och tävla om. Om jag skulle ha turen att vinna, skulle jag önska mig en rosa skål. Ha det riktigt gott. Kram
    //Marika//

    marikaaxelsson@telia.com

    SvaraRadera
  37. Hej vännen!
    Grattis till alla dina besök :)
    Är gääääärna med och tävlar!
    Rosa skål skulle jag vilja vinna :)
    Jag länkar och följer din blogg på bloglovin!!
    Ha det bäst!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  38. Vad roligt att du har så många besökare! Jag vill gärna vara med och tävla med en lott. Den sandfärgade skulle passa riktigt bra hemma hos oss.

    SvaraRadera
  39. Hej!

    Vilken fin blogg! Vill gärna vara med i tävlingen. Hoppas jag vinner en sån fin skål.

    SvaraRadera
  40. Grattis till alla besökare och till 1 år!:)
    Är gärna med och tävlar om den fina skålen och vinner jag, då vill jag ha den i sand. Länkar!
    Kram

    SvaraRadera
  41. Hej, visst vill jag vara med och tävla, vore ju enkelt för dig om nån som bor nära vinner...menar jag! jag har dig på bloglovin, den rosa tror jag skulle passa hos oss, eller vad tror du? kram MOR

    SvaraRadera
  42. Hej
    Klart man ska vara med och tävla om en fin rosa skål:D

    Gillar din blogg! Kollar in här varje dag

    kram Annsi

    SvaraRadera
  43. Hej Sofia!

    Hjärtligt grattis till alla besökare, som bara blir fler och fler...vilket är förståerligt.
    Du har en jätte fräsch blogg.
    Hälsa Signe och gratulera på den stora 1-årsdagen.
    Ja, visst ja, det var ju en utlottning också. Den chansen vill jag inte missa. Marimekkoskålen är lika fin i alla färger så det "kvittar lika" om...

    M v h/ Elvan

    SvaraRadera
  44. Klart man är med och tävlar om denna chans. I like marrimekko!;) En röst här!! Kramar Elvina

    SvaraRadera
  45. Helena Waldemarsson15 februari 2010 kl. 15:04

    Den rosa marrimekko är en ljuv fröjd för ögat.

    SvaraRadera
  46. Hej vännen! Jag vill pröva lyckan hos dig o tar en lott! Jättefina o söta skålar! Önskar dig en fortsatt bra dag! Måndagskramar Therese

    SvaraRadera
  47. Klart att jag vill vara meeeeed! Älskar de där skålarna!! Länkar med bild såklart på bloggen för att få två lotter! :) Dubbel chans!

    STOR kram Ewa

    SvaraRadera
  48. Självklart vill jag vara med.. Och jag roffaråt mig tre lotter.. Jag har dig redan på bloglovin och jag kommer att länka från min sida med den rosa skålen, det är nog den jag vill ha om jag vinner :-)

    Grattis till alla dina besökare..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  49. Hej!

    Jag är gärna med och tävlar om den fina marimekkoskålen som är rosa. Jag följer dig på bloglovin och har lagt in ett inlägg där jag länkar hit!

    Nu sitter jag och bara håller tummarna fram till den 24 :-)

    Kram
    Nilla

    SvaraRadera
  50. Hej Sofia! Grattis till alla besökare! Det har varit så spännande att följa dig det här året. Åh jag skulle jättegärna vilja vinna den rosa marimekkoskålen. Länkar såklart. Följer dig redan är det bloglovin? Kram Åsa

    SvaraRadera
  51. Hej söta rara

    Jag tävlar ju såklart gärna. Länkar och lovin....såklart!! Den rosa skulle triivas gott hos mig.....men även den där sotiga...Underbara!!

    Kram till dig A

    SvaraRadera
  52. Vad kul att du har så många besökare! Inte konstigt med tanke på vilken fin blogg du har. De här skålarna är jättefina, älskar allt från Iittala.
    Kram

    SvaraRadera
  53. Hej!
    Grattis till såå många besök!
    Visst vill jag va med. Provar lyckan och tar två lotter när jag skriver här och länkar. Om jag vann skulle jag välja den rosa skålen.
    Har själv också en liten utlottning just nu.
    Ha en bra vecka!
    Kram Monica

    SvaraRadera
  54. Ååå jag vill så gärna vinna :)
    Håller tummarna :)


    Ha en bra dag
    Hälsningar Louise

    SvaraRadera
  55. Grattis till så många besökare! :)
    Och klart att jag vill vara med på utlottningen!
    Gillar ju de där skålarna, har sneglat på dem en tid nu men har ännu ingen egen.
    En rosa skulle jag vilja ha!

    Kram!

    SvaraRadera
  56. 1. Hoppas hoppas jag vinner en vacker Marimekko-skål!
    2. Här är tävlingen på min blogg: http://frknfalk.wordpress.com/2010/02/15/marimekko-i-love/
    3. Jag har redan haft dig på Bloglovin en stund...
    4. Rosa hade passat bäst (men jag gillar båda)

    = 3 lotter!

    Lycka till, till mig! :-)

    SvaraRadera
  57. Grattis!! Följer din blogg varje dag.....Har själv ingen ännu men funderar på att skaffa en!!
    Jag väljer den rosa om jag vinner!!
    //Annika

    SvaraRadera
  58. Hej underbara Sofia! Jag hade ju turen att vinna den fantastiska Maileg-nissan i julas hos dig. Såå glad jag blev för den!! Längtar tills hon får komma fram igen, men det får bli sommar först :) Jag tror inte att man har tur två gånger så.. men jag hoppas med hela mitt hjärta då denna underbara Marimekkoskål skulle passa hur bra som helst nu när jag äntligen fått jobb hihi. Den perfekta presenten liksom. Och jag kan säga att skulle jag vinna är den rosa helt klart den jag skulle välja. Jag länkar från min blogg och jag följer dig självklart på bloglovin. Så hit med tre lotter, bums *fniss*

    Massa kramar till dig från mig :)

    SvaraRadera
  59. GRATTIS!
    Vilken tävling! Älskar dessa skålar och hoppas på en "rosa" vinst.
    Tack för din inspirerande blogg.
    Kram Annika
    aaforsberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Stort grattis till alla besökare och till er bröllopsdag!!! En rosa marimekkoskål står på min önskelista så den här tävlingen kan jag ju bara inte missa! Länkar i högerspalten på min blogg och flörtar med fru fortuna =)

    SvaraRadera
  61. Grattis till så många besökare. Jag vill också vara med och jag har länkat på min blogg
    http://millanigulavillan.blogspot.com/ och även lagt till dig på bloglovin.
    Om jag vinner villjag helst ha den sandfärgade.
    /Millan

    SvaraRadera
  62. Åh så fina dom där skålarna är, självklart är jag med, har länkat med bild i högerspalten på min blogg. Följer redan din blogg :)

    Om jag hade turen att vinna så skulle jag välja den rosa skålen.

    Trevlig kväll! // Pillan

    SvaraRadera
  63. Åh, vilken fin blogg! Första besöket hos dig och så är det tävling. Jag vill gärna vara med och vill helst vinna den sandfärgade. Nej, nu måste jag kolla ikapp dina inlägg. På återseende. Hälsningar Jessica Modin som håller tummarna för en ev. vinst :-)

    SvaraRadera
  64. Hej hopp!

    Har addat dig på Bloglovin, så nu hoppas jag på en sandfärgad Marimekko :-)

    Håller förstås tummarna! /Bella

    SvaraRadera
  65. Jag älskar tävlingar, rosa och godis. Jag vill gärna vara med och tävla om den rosa godisskålen. Jag länkar från min blogg. Kram Alice

    SvaraRadera
  66. Jag är gärna med i den här fina tävlingen! Älskar marrimekko!!:) Vill ha den sand färgade om jag nu skulle vinna:) Tack för en fin blogg!

    Kram Carina

    SvaraRadera
  67. Grattis! Jag är gärna med i tävlingen och hoppas vinna en rosa skål. Jag har länkat i min blogg, där jag också har en ettårstävling just nu.

    SvaraRadera
  68. Grattis till så många besökare, du har en jättefin blogg:)
    Jag vill gärna vara med och tävla om den ROSA Marimekko den är superfin!!!

    Håller tummarna//Caroline

    SvaraRadera
  69. Ittalia, vilken fantastisk leverantör av vackra saker. Jag önskar mig gärna en lott av den rosa sorten.
    Kram/
    Carina

    SvaraRadera
  70. Grattis lite i förskott!!!
    Tre lotter vill jag skriva upp mig för. Svårt val, gillar båda färgerna men den rosa står sig nog snyggt ihop med min svarta m-skål, om jag skulle ha turen med mig.

    Kramar
    Cathrin

    SvaraRadera
  71. Så klart att jag vill vinna :) Den rosa skulle sitta fint hos mej. Jag länkar också.

    SvaraRadera
  72. Hej! Jag har faktiskt ingen blogg själv så det får bli en lott. Skulle vilja ha den rosa! Har kollat på dessa fina skålar länge men de passar tyvärr inte studentplånboken! Det finns annat som måste prioriteras, tex en lagbok för 1100... Så lite uppmuntran kan jag allt behöva o någonting nytt för en gångs skull, annars är jag expert på loppisar :) Ida

    SvaraRadera
  73. Hej vännen,
    åh de är såå fina de där skålarna!

    Har länkat med bild hos mig. Å lagt upp dig på Bloglovin (har inte anv det förrut)
    håller tummarna, att vinna den skålen skulle vara ett tröstpris som heter duga, nu när jag blivit av med körkortet....

    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  74. Hej vännen
    Grattis till alla besökare. Jag är med och länkar hos mig men hur gör jag med Bloglovin?
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  75. åååh den rosa är ju så himla fin! jag skulle verkligen inte ha något emot att vinna den ;) har hittills bara en genomskinlig skål, men jag hoppas på en mer gedigen samling inom en snart framtid ;)

    SvaraRadera
  76. Grattis till så många besökare! Vill självklart vara med och den rosa skulle passa så fint hemma hos oss. Du ligger så klart redan med på min bloglovin. Håller tummarna!

    Kramis Åsa D

    SvaraRadera
  77. Okej. jag är med på allt dvs alla 4 punkter.
    Och jag vill ha rosa men om det krisar kan jag stå ut med den i sand oxå.
    Give it to me, Pleaseeeeee.
    Jösses vilket fint pris, hurrö.
    Jag antar att jag har lite att stå i nu...
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  78. Jag tävlar om 1 lott, jippi!!!!:)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  79. Hejsan.

    Grattis till alla dina besökare!!!!!

    Jättefin vinst du lottar ut.

    Nu hoppas jag på riktig tur (som alla andra ) och skulle nog kunna tänka mig en rosa skål.
    Länkar på min sida så klart!

    ha det gott,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  80. Grattis till alla besökare! :-)

    Jag är mer än gärna med och tävlar om en fin Marimekko skål. Jag har länkat fr min blogg och lägger naturligtvis till dig på bloglovin, då jag ändå brukar läsa din blogg!
    Kram och ha en bra dag! /Laila

    SvaraRadera
  81. Hej! Första gången är jag här på din blogg men säkert är det inte den sista gången. Fina bilder du har. Och om jag vinner, vill jag välja färgen SAND. Hälsingar från Finland!

    SvaraRadera
  82. Hej Sofia gumsan! Nu vill ja prova lyckan och vara med och tävla =). Tack för en görbra blogg!!Puss och kram från fönstret ;).

    SvaraRadera
  83. Men vilket fint pris!! :)

    Jag är gärna med o tävlar, länkar såklart!
    Jag har dig på blogloving redan!! :)

    Kram jeanette

    SvaraRadera
  84. Roligt med tävling:) Grattis också till så många besökare!!! Har länkat till dig, och en rosa skulle inte vara fel...Kram Charlott

    SvaraRadera
  85. Denna tävling vill jag gärna vinna. Länkar givetvis och har dig redan på bloglovin. 3 biljetter? ;-)
    Kram Therése (gamla Spik skruv och drömmar)

    SvaraRadera
  86. Glömde att säga att jag vill ha en rosa om jag vinner. Stort grattis till alla besökare!

    SvaraRadera
  87. Är jättegärna med och tävlar! Kniper 2 lotter, la till dig på Bloglovin' också ;)

    Kram
    choklad@gmail.com

    SvaraRadera
  88. Åh, jag vill jättegärna ha den i färgen sand. <3 Skulle vara fint att ha lite av varje i här hemma. Kanske färgglada nonstop.

    Jag varken bloggar eller har ngn bloglovin. Tyvärr! Men jag läser bloggar och överlåter åt andra att skriva. Din är lättsam med en positiv touch.

    Ha en fin dag!

    Johanna

    SvaraRadera
  89. JAg vill gära vara med och håller nu tummarna för att få vinna. Om jag vinner så skulle jag jättegärna vilja ha den rosa.

    JAg tänker länka till dig och din underbara tävling i min högerspalt. för att få yttligare en röst så vill jag följa din kärleksfyllda blogg och dig genom bloglovin...

    KRAMISKRAMAR // Olivia ♥

    SvaraRadera
  90. Hej! Jag är gärna med och försöker att ha en chans på den rosa skålen. Jag länkar till dig med bild i min högerspalt så då blir det två chanser.
    Kram annika

    SvaraRadera
  91. Jisses vilken snygg header!!!
    Och grattis på tennbröllopsdagen!!
    Skulle jag ha tur så väljer jag rosa.
    Kram

    SvaraRadera
  92. Jag kniper gärna en lott i förhoppning om att en skål i sand ska hitta till oss på Sockenvägen!

    Kram
    Therese - Sockenvägens Söta
    bjarstig@live.se

    SvaraRadera
  93. Åhh så fina!! Vill så klart gärna vara med i din fina utlottning:)Länkar till dig från min blogg, nu hoppas jag på tur!!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  94. Grattis till alla besökare! :) Jag vill gärna vara med och tävla. Den rosa skulle passa perfekt hemma hos oss. Du ligger redan med på min bloglovin. Håller tummarna!

    Kram kram

    SvaraRadera
  95. Ja, jag vill gärna tävla.
    Jag har lagt till din blog på min bloglovin!

    Den i sand skulle passa perfekt hemma hos oss.

    kram Åsa

    SvaraRadera
  96. Tävlar, länkar, prenumerar, rosa :o)

    //Linda

    SvaraRadera
  97. Hej!!
    Grattis till alla dina besökare!!
    Självklart vill jag vara med!!
    Jag skulle helst vilja ha den sandfärgade;o)
    Länkar så klart!!

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  98. Hej på dig, Sofia!
    Jag är i tävlingen och tar 3 lottar! :)
    Jag önskar mig den fina, rosa skålen! :)
    Håller tummarna!
    kram Olg@

    SvaraRadera
  99. Med så många besökare blir det svårt att vinna men jag lägger in om 1 lott!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  100. Grattis till 1 år!
    Självklart vill jag vara med o tävla. Den rosa skålen hade suttit fint.
    Länkar till dig i min blogg.

    SvaraRadera
  101. Ett stort Grattis till 1 åringen :)
    Skulle jag ha turen att vinna blir det nog den rosa marimekkoskålen jag väljer, snygg!

    Trevlig vecka!
    Maria/
    hatti_fnatti@hotmail.com

    P.s. Har lagt till dej på bloglovin´för att öka chanserna :)

    SvaraRadera
  102. oh de är så underbara! en rosa hade passat underbart fint i min första lägenhet! (bara några veckor kvar till flytten!)
    jag har lagt till dig på bloglovin (blev den 109 följaren) och länkat här:
    http://cleaclea.blogg.se/2010/february/24-februari-marimekkoskal.html
    kram, clea

    SvaraRadera
  103. Grattis! imponerande med 70000 besökare! Följer din blogg i stort sett varje dag och finner den väldigt inspirerande:)
    Om jag vinner (håller tummarna) skulle jag vilja ha en rosa skål. Följer dig nu via Bloglovin' och länkar även på min blogg
    Än en gång GRATTIS! kram

    SvaraRadera
  104. Jag är med o tar två lotter! :)
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  105. Eftersom jag inte hann skriva kommentar när jag läste inlägget först får jag göra det nu som nr 106! :O) Grattis till alla dina besök! men vem skulle inte vilja titta in här??? Jag borde väl knipa 3 lotter eftersom jag kommenterar, har länkat till min blogg med bild och prenumererar på dina inlägg (för visst räknas det väl fastän man länge prenumererat :O) )Vinner jag vill jag gärna ha den rosa! ha det gott!

    SvaraRadera
  106. Marimekko! Jag älskar dessa skålar, klart jag vill vinna en sådan. Den sandfärgade får det bli om jag har turen på min sida! Jag länkar till dig, har fortfarande inte förstått det där med bloglovin´. Håller tummarna! Åse

    SvaraRadera
  107. Grattis igen till alla din besökare :) Självklart vill jag vara med i tävlingen av de fina skålarna!!!

    Hoppas du haft en bra dag

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  108. Hej
    Jag vill också vara med i tävligen, och vinna förstås!
    Färgen jag önskar är sand.
    mvh
    Katarina

    SvaraRadera
  109. Hej.
    jag chansar att jag har stor tur med EN lott och önskar då skålen i färgen SAND.
    Meden önskan om en härlig vecka!
    Hälsningar Maja och lilla Julia
    http://rundvandring.blogspot.com

    SvaraRadera
  110. Grattis!
    Klart man vill vara med och tävla : )
    Har en länk på min blogg pysselgiraffens.blogspot.com

    Tess

    SvaraRadera
  111. hej
    jag vill också vara med och tävla. jag är ny i blogg världen så jag vet inte riktigt hur man länkar? men jag vill tävla ändå, om den svarta. har önskat mig en sån här läng, kanske har jag tur nu. återkommer om jag klarar av att länka. / Vicky

    SvaraRadera
  112. Härligt inspirerande blogg Jag vill gärna vara med i tävlingen med den rosa skålen

    SvaraRadera
  113. Jag tävlar gärna och tar två lotter. :-)

    SvaraRadera
  114. heej!
    Jag är gärna med i tävlingen! Rosa är ju aldrig fel så den skulle jag vilja tävla om!!!
    Tack för en underbar blogg som förgyller min vardag!!! Ska försöka länka frånmin blogg, men dator är tarsig o jag siter nu med en gammal från typ 80-talet, jagska göra ett försök!!
    ha en det bra!

    SvaraRadera
  115. Hei Sofia:)

    Gratulerer så mye med 70000 besøkende, helt fantastisk, og absolutt ikke overraskende...
    Bloggen din er helt skjønn, og den nye headeren din passer veldig godt med resten av innholdet her inne:)
    Har tenkt på dette med Annie huset, synes det var så morsomt at dere også har sett på det! Sitter her og venter spent på at arkitekten skal sende oss de nye hustegningene....
    Håper de blir noe i den stilen jeg har sett for meg:)

    Jeg tar ett lodd jeg:)

    Klem Kjersti

    SvaraRadera
  116. Vill självklart vara med och tävla har lagt till mig på bloglovin kommer att följa din blogg med spänning ! Jättefin blogg !
    Häln. Caroline Växjö

    SvaraRadera
  117. Hejhej.. helt ny här på din sida, jättefin blogg.
    Såklart skulle jag vilja vara med i din utlottning av den fina skålen. Jag både länkar och lägger till dej i bloglovin.
    Ha en superfin Onsdag..kram Helén Westerberg i Piteå.

    SvaraRadera
  118. Grattis till alla besökare och till jubiléet. Inte så konstigt att du har så många besökare med så fin blogg. Jag skulle gärna vilja vara med i utlottningen, jag länkar till din tävling på min blogg och tar därmed två lotter - och om jag vinner skulle jag vilja ha den sandfärgade...//Kram maria

    SvaraRadera
  119. Självklar vill jag vara med o tävla.
    Här kommer länken: http://preffen.blogspot.com/2010/02/preff-tavlar.html
    Följt på bloglovin har jag gjort läääänge :o)
    Ha en bra dag
    kram

    SvaraRadera
  120. Halloj!!! Vilka fina skålar, vill jättegärna vinna en sådan sandfärgad!! Ha en toppendag...kramisar lotta

    SvaraRadera
  121. OJ OJ OJ, så många tävlande men det kan man ju förstå då du har en underbar blogg! Jag har ingen egen blogg men njuter gärna och ofta av din:)Skulle jag ha turen att vinna skulle jag gärna vilja ha den rosa, längtar till vår och pastellfärger nu! Tack för att du låter oss njuta av ditt fina hem och en STOR FANFAR för att du har så många besökare!!!!!
    Kramar/agneta i blekinge ;)

    SvaraRadera
  122. vilka fina vinster den sandfärgade är jätteläcker grattis till 10 år som gifta fortsätt så själv har jag varit gift i 40 år
    kram yvonne

    gustafsson.yvonne@telia.com

    SvaraRadera
  123. Klart jag är med! Vill gärna vinna den rosa.
    Länkar på min blogg!

    SvaraRadera
  124. Hej!

    Jag är helt ny här på din blogg och den är jättefin!!
    Jag är gärna med och tävlar och tar 3 lotter :)! Jag har både länkat till min blogg och följer dig på Bloglovin. Jag vill gärna ha den rosa skålen om jag vinner :)

    Kram Maja

    SvaraRadera
  125. Grattis till antalet besökare! =)

    Jag är mer än gärna med och tävla om att bli den lyckliga vinnaren av den underbara M-skålen.

    Om jag vinner, så skulle jag vilja ha den den rosa skålen.

    Jag länkar med bild från min blogg OCH lägger till dig på Bloglovin.

    Hoppas du får en fortsatt fin vecka!
    Kram ♥
    Jessica

    SvaraRadera
  126. Oh en sådan där fin ROSA skulle jag vilja ha. Har kikat länge, men men.... barnen har fått gå först.
    Länkar till din blogg
    Veronica

    SvaraRadera
  127. Grattis till alla besöken! Jag är gärna med och tävlar om en rosa, den är ju helt underbar =) Har tyvärr ingen blogg så jag får nöja mig med en lott.
    acwse(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  128. Självklart vill jag vara med och tävla, har jag turen och vinner vill jag nog helst ha den rosa fast egentligen spelar det ingen roll.
    MVH Anna-Lena B (anna-lena.bostrom@systeam.se)

    SvaraRadera
  129. Eva Lundström, evalundstroem@hotmail.com17 februari 2010 kl. 18:05

    Jag vill också vara med och tävla, har ingen egen blogg, så det får bli en lott för mig. Den rosa skålen var alldeles fantastisk vacker.

    SvaraRadera
  130. Grattis till alla besökare!
    Självklart vill jag vara med och tävla om dessa fina skålar, båda färgerna var fina. Så skulle jag vinna, så spelar det ingen roll.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  131. Hej!
    Är gärna med i denna fina tävling!
    Ha de gott!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  132. Hej Sofia!
    Jag som har drömt om en marimekko skål så länge, gissa om jag blev glad då jag såg din tävling :0)

    Länkar såklart! Följer dig redan på bloglovin....

    Vinner jag så skulle jag väldigt gärna vilja ha en rosa!!!

    Hoppas du mår bättre. Kram åsa

    SvaraRadera
  133. Hej vännen!

    Jag vill gärna vara med i din superfina tävling! Jag vill gärna vinna den lila/rosa, men den bruna var också snygg = )! Tack för att du finns här med din fina blogg vännen!!!
    Jag länkar!

    Stor kram l-l

    SvaraRadera
  134. Självklart vill jag vara med och tävla. Jag länkar till dig och du är sedan tidigare tillagd på bloglovin. Om jag vinner vill jag ha den rosa.

    Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  135. Det är ju hur toktigt som helst. Jag frågade min mamma i helgen om inte hon hade en sån här skål från min mormor, men det hade hon inte. Så hittar jag din fina blogg med utlottning av just en sådan. Det känns bra i magen! Kanske är det min turdag idag! Känns dumt att inte chansa iaf.

    Jag länkar med bild från min blogg och skulle hemskt gärna vilja ha den rosa.

    SvaraRadera
  136. Jag önskar mig en <3 rosa skål!!

    SvaraRadera
  137. Vill också vara med och tävla.
    Mvh Maria Johansson

    SvaraRadera
  138. hej hej

    jag vill gärna vara med och tävla.

    om jag vinner väljer jag sand

    mvh jimmy
    grob_flyer@hotmail.com

    SvaraRadera
  139. Åh vilken chans!
    Hoppas på tur och en rosa skål.
    Hälsningar Madeleine i eskilstuna

    SvaraRadera
  140. Hejsan!

    Jag tävlar gärna om detta pris!

    Länkar gör jag självklart och här är länken:
    http://lindet.blogg.se/2010/february/tavlingar.html

    Och jag väljer min favoritfärg rosa =)

    ha det fint!

    kram linda (fors_linda@hotmail.com)

    SvaraRadera
  141. Vill gärna vara med och tävla om den underbara rosa skålen. Länkar i bloggen för två lotter

    http://familjengranberg.blogg.se/2010/february/vinn-skal.html

    Hoppas på tur:)
    Linda

    SvaraRadera
  142. Vad kul att jag har hittat till din fina blogg!

    Precis de två färgerna skulle jag vilja ha. Kan bara inte välja vilken färg, både brun och rosa är så fina. Så skulle jag vinna får du välja färg!

    Jag länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  143. Vilken fin blogg, har precis hittat hit och lär fortsätta besöka dig:)
    En rosa skål skulle passa mig perfekt så jag håller tummarna hårt för att min lott dras.

    SvaraRadera
  144. Grattis till alla besökare!
    Skålarna är ju så otroligt fina båda två men jag tror jag skulle vilja ha en brun om jag skulle ha turen på min sida.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  145. Grattis! Och nu har jag iaf en lott ;)

    SvaraRadera
  146. Jag skulle gärna vilja vinna en rosa....
    Hälsningar
    Ingmarie
    i_gardstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  147. Klart jag vill vara med att tävla, jag ÄLSKAR dessa skålar och har flera st i olika färger. Dock inte dessa två som båda står på önskelistan, precis mina färger båda två!!

    kram på dig!!!
    Grannen i det vita huset... ;)

    SvaraRadera
  148. ÅH!!! PRECIS vad jag vill ha! En rosa alltså :-)
    Länkar från min blogg :-)
    Grattis till alla besökare!

    SvaraRadera
  149. Hej!

    Kul att du kikade in hos mig och grattis till besökarantalet. Har länkat till dig i min blogg och skulle jag vinna, mot förmodan så skulle jag välja den rosa! :-)
    Ha en bra dag!
    kram

    SvaraRadera
  150. Tjoooooooo vad många som vill vara med och tävla!!! Jag hoppas pånybörjartur eftersom jag aldrig vunnit någon bloggtävling... :) Den rosa vill jag ha.

    Stort GRATTIS till alla dina besökare, vad roligt!!!

    Jag har länkat och du finns redan på bloglovin sedan förut! :)
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  151. Hej Sofia!
    Jag tävlar gärna med 3 lotter. Länkar från min blogg, och har just lagt till dig i bloglovin.
    Om jag skulle ha turen att vinna, väljer jag den i sand.. (den är så fin)

    SvaraRadera
  152. Hejsan!
    Gillar din blogg och kikar ofta in här. :) Vill gärna vara med och tävla om den rosa skålen.
    Hälsningar Anette L

    SvaraRadera
  153. Hej från snöiga norrland här....
    vilken underbar blogg du har och givetvis vill jag vara med och tävla om den rosa skålen, den skulle sitta fint på min dotters 1 års dag.
    jag länkar oxå.
    Lotta

    SvaraRadera
  154. OJ, så många som vill vinna! Jag också förstås ;) OM jag vinner önskar jag en ROSA, för jag är en jätterosa person :)
    Grattis också till 70000!! Så roligt att få sån respons!
    Kram Katarina, tyvärr utan blogg...
    42066-1@telia.com.

    SvaraRadera
  155. Hej Sofia! Har tyvärr ingen egen blogg men jag tar en lott och hoppas på att vinna den bruna skålen:) Jag älskar marrimekko:) Fin blogg har du oxå! Kram Camilla

    SvaraRadera
  156. Hejsan, jag vill såklart vara med och vill vinna en rosa skål. Länkar från min blogg!
    /Fredrika

    SvaraRadera
  157. Ittala skålar och lyktor är en av mina stora passioner....I LIKE! Håller stora tummen för vinst och hoppas man är inne i ett litet "vinst-stimm" :)!!
    Kramsing Malin ♥♥♥

    SvaraRadera
  158. Glömde säga att jag länkar....

    SvaraRadera
  159. Hm, när man ser såååå måååånga kommentarer börjar man undra om man har nån chans, men om jag inte chansar kommer jag alldrig att veta så... Jag vill vinna en SAND skål!!!
    Länkar så klart... Kika in gärna!!!

    SvaraRadera
  160. Tjingeling .....

    Vilket SUPER fint pris du har i din tävling ♥

    Är förtillfället SÅ förälskad i dessa Ittala skålar ...... Har ingen skål själv än men de har varit ÖGONGODIS för mig ett bra tag nu, hi hi.

    Om jag skulle få äran att vinna så skulle jag vilja att du överraskade mig med färg - GILLAR båda färgerna skarpt.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  161. Nu har jag gjort allt man kan göra för att försöka kamma hem den fina skålen. Den rosa skulle jag helst vilja ha ifall jag nu skulle ha turen och vinna.
    Ha de bra.
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  162. Hoppas på att vinna en rosa skål. Länkar på bloggen!

    SvaraRadera
  163. God morgon Signe/Sofia!
    Jag vill jättegärna vara med och tävla om en rosa Iitalaskål, och länken till dig finns här:
    http://annama-trdgslivannatliv.blogspot.com/2010/02/blooming-friday-varens-budbarare.html
    Välkommen in på en titt!
    Ha en fortsatt skön fredag&Trevlig Helg!
    hälsn
    AnnA

    SvaraRadera
  164. Om jag har turen att vinna så skulle jag vilja vinna en rosa skål, rosa är min favoritfärg!

    Hälsningar
    Kati
    kati.kahlin@orebroll.se

    SvaraRadera
  165. Hej! Vill såklart vara med och vinna en rosa skål:) och jag länkar till din blogg med bild..
    Ha en super dag i snöyran...

    SvaraRadera
  166. den rosa marimekko skålen skulle göra mitt vardagsrum som går i rosa komplett så jag hoppas hoppas hoppas att jag har turen på min sida:) Självklart har jag med dig på bloglovin!!

    SvaraRadera
  167. Hej. tack för en toppen tävling, jag är jättegärna med och tävlar om den ROSA skålen som är superfin :) jag har tyvärr ingen blogg så jag får nöja mig med en lott :)
    Kram Jenny-Ann

    SvaraRadera
  168. Hej hopp det är första gången jag snubblar in här & du har en jättefin blogg!
    Jag vill vara med & ha chansen att vinna & då gärna den rosa skålen. & så tävlar jag med 2 lotter då jag länkar till min blogg:
    http://jagtavlarhos.blogg.se/2010/february/onsdagen-den-24-februari.html

    kram Linda

    SvaraRadera
  169. Hej!
    Är gärna med och tävlar om den rosa skålen. Den ger mig vårkänslor!!!!
    Har länkat hos mig såklart!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  170. Jag vill gärna vinna den rosa skålen den fina
    men med alla kommentarerna dina
    måste jag nog ha en faslig tur
    om lotten som dras är min, eller hur?

    Hoppas ändå
    att skålen blir min
    och att jag kan få
    ha tur i dragningen din!

    Kram
    Barbro

    SvaraRadera
  171. Grattis till så många besökare!

    Jag vill gärna ha en lott och testa lyckan.



    lina.kronberg@ljusnan.se

    SvaraRadera
  172. hejsan
    vilken kanon tävling,..
    vinner jag vill jag ha en rosa skål...
    har länkat hos mig här.
    http://lollashus.blogg.se/category/tavlingar.html
    Så jag kniper 2 lotter
    kram lolla

    SvaraRadera
  173. Den sandfärgade vackra skålen kan jag adoptera, h*n skulle få flera syskon & ett kärleksfullt hem hos mig <3

    Kram Lina

    ps. Jättefin blogg!!

    SvaraRadera
  174. Grattis! Jaaa, jeg vil gjerne være med i trekningen, jeg har såååå lyst på en av de skålene! Tar to lodd og krysser fingrene;) KLem Heidi

    SvaraRadera
  175. GRATTIS! Jag deltar gärna! Skulle välja SAND! ;) Välkommen till mig du också, utlottning pågår!

    SvaraRadera
  176. Hej Sofia, hittade din blogg via en vän! =)

    Grattis till så många besökare, jättekul!

    Självklart vill jag vara med att tävla. :)
    3. Vill du ha 3 lotter lägger du till mig på bloglovin' och skriv då det i kommentarsfältet.

    Har lagt till dig på bloglovin'.

    ROSA om jag skulle vinna. :D <3

    Är lite ny på detta, men hur gör jag om jag vill länka till din blogg med en bild?

    Kram & trevlig helg!

    /O.

    SvaraRadera
  177. Hej!

    Va roligt med så många besökare på din blogg!
    Vill gärna vara med i din tävlingen!!
    Har tyvärr ingen egen blogg att länka i...

    Mvh Liza

    Liza297@hotmail.com

    SvaraRadera
  178. Vill gärna ha fler Marimeko-skålar - kniper en lott till den sandfärgade och hoppas på utökning i familjen...

    SvaraRadera
  179. Hej!
    Har precis hittat din mysiga blogg:) Självklart vill jag vara med och tävla om en rosa skål. Har länkat till dig i min blogg och lagt till dig på bloglovin. Ha en fortsatt skön fredagkväll, kram Åsa

    SvaraRadera
  180. Hej, jag är gärna med och tävlar! =)

    Jag har länkat till tävlingen på min blogg:

    http://matildasusanna.blogg.se/2010/february/tavlingar.html#comment

    och även lagt till dig på bloglovin.

    Kram Matilda

    matilda-pettersson@hotmail.com

    SvaraRadera
  181. Ps, jag vill ha skålen i sand om jag vinner! =)

    SvaraRadera
  182. jag skrapar ihop 3 lotter. med länkning och bloglovin.
    Den sandfärgade har jag så en rosa vore kul.

    LiseLotte

    SvaraRadera
  183. Åh, vilken underbar blogg du har!! Länkade till dig från min blogg. Jag gillar den rååååsa!!!

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  184. Tack för en trevlig blogg!

    Jag önskar mej en rosa skål om jag vinner!!

    Kram Helen

    starhillo@hotmail.com

    SvaraRadera
  185. Men kära Sofia så mycket kommentarer...stor chans att vinna:) Men jag fyller snart år - har man inte en extra lott då?

    Jag vill i alla fall gärna vara med och länkar såklart till dej! Och skulle jag mot alla odds vinna så önskar jag den rosa:)

    Bamsekram - Camilla

    SvaraRadera
  186. Hej
    vill jättegärna tävla om en fin Mariskål, fast jag redan har många, du kan kolla på etiketten skrythylla hos mig. Jag länkar på min blogg.

    hälsningar Sabi

    SvaraRadera
  187. Jag vill vara med och tävla :) Direktlänk till mitt inlägg där jag har länkat till dig: http://frokencederberg.blogg.se/2010/february/tavling-vinn-en-marimekkoskal-fran-iittala.html

    Jag har även lagt till dig på bloglovin. Om jag vinner vill jag ha den rosa skålen :)

    SvaraRadera
  188. Grattis :)
    Visst är det kul att blogga då man får feedback :)
    Nästan det som gör hela grejen :)

    Vi är med och tävlar om den rosa skålen .
    Och skulle vi vinna skulle vi fylla den till bredden med ekologiska bär och nötte som hela familjen kan mumsa i sig med glatt samvete :)

    Har givetvis länkat :)

    Kääärlek mamma Jessica

    SvaraRadera
  189. Hej! Jag hittade precis till din blogg! Vad fin den verkar vara. Jag vill gärna vara med och tävla om den rosa skålen med 3 lotter. Självklart länkar jag till dig! Min blogg heter www.lyckapalandet.blogg.se. Har även lagt in dig på bloglovin.

    Så spännande detta är! Håller tummarna att jag vinner=)

    SvaraRadera
  190. Alltid önskat en sådan skål, den i sand är så fin!

    vh
    Monika
    6048gustafsson@telia.com

    SvaraRadera
  191. Jag är gärna med och tävlar hos dig! Vinner jag önskar jag den rosa skålen. Länkar från min blogg!
    Ha en fortsatt skön helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  192. Flotte skåler, blir gjerne med i denne tävlingen. Sand er den fargen jeg kunne tenke med om jeg vinner :-) Linker med bilde i min blogg også. Ønsker deg en kreativ og deilig helg.

    SvaraRadera
  193. Jag vill verkligen vara med och tävla. Tar 2 lotter då jag skriver mitt namn - Cattis, och länkar från min blogg med bild och text.

    Kram Cattis

    SvaraRadera
  194. Hej! Grattis! Håller tummarna för en rosa och önskar dig fortsatt trevlig helg!

    :-)

    SvaraRadera
  195. Hej och grattis till så många besökare!
    Jag vill hemskt gärna vara med i utlottningen. Har även länkat till tävlingen från min blogg. Jag vill gärna ha en sandfärgad. Tack och ha det gott =) /Fanny

    SvaraRadera
  196. Hej Sofia
    klart att jag vill vara med i din utlottning!!!
    Ha en härlig lördag kväll
    Kramar Nina

    SvaraRadera
  197. Gratulerer med så mange besøkende!

    Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, og om jeg skulle være så heldig å vinne, ønsker jeg skålen i Sand. :o)

    Jeg tar 3 lodd da jeg også har linket til deg i min blogg og følger deg via Google og Bloglovin'.

    Ønsker deg en fortsatt fin helg!

    SvaraRadera
  198. Jag vill gärna vara med och tävla, och om jag har turen att vinna så önskar jag en underbart rosa. Länkar med bild på min blogg =)

    SvaraRadera
  199. for en fin trekning da! Jeg vil gjerne være med og ønsker meg skål i rosa - men for all del - syntes egentlig de er nydelig begge to!

    KlemE

    (1 lodd) + følger

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails