fredag 3 september 2010

Höstmys i soffan...



(Två bra böcker som jag precis har läst ut)
Hello!
Japp, nu känns det som om hösten är här på riktigt, det är bara att inse! Dock så tycker jag om hösten och anser att alla årstider har sin tjusning:-). Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag är en riktig bokmal!! Jag bara älskar att läsa, det är bland det bästa som finns och så otroligt avkopplande. Brukar oftast beställa böckerna från nätet, väldigt bekvämt som med all nätshopping:-). Jag har precis läst ut de här två böckerna och om ett par dagar dimper det ner ett gäng till i brevlådan. Så jag är absolut redo för lite höstmys i soffan, ja med en bra bok alltså,*hihi*. Kram Sofia

21 kommentarer:

  1. Hej rara du! Önskar även dej en riktigt mysig fredag - här blir det lite räkor i kväll - tyvärr inget röd vin :)

    Jag har också plöjt ett antal böcker den här sommaren - ljuvligt. Beställer också på nätet och måste faktiskt ha lite nytt - tack för tips!

    Ha en go helg - varm kram!

    SvaraRadera
  2. Myspys i helgen dåra :)
    Skulle inte du springa i helgen?
    Kram
    Åsa

    SvaraRadera
  3. Idag kände även jag att hösten kommit. Mys i soffan med en god bok är aldrig fel. Avkoppling som heter duga.

    Ha en trevlig fredagskväll

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt det låter! Här blir det inte mer än en tidning i soffan. Nu pustar vi ut efter barnkalaset. Alla barnen tog skolbussen hit och fick skjuts ända till grinden. Våfflor, fika, lekar och skattjakt. Ha en skön helg! Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Hej Sofia,
    det är ju så mysigt att sätta sig med en ny bok!
    Å Steen´s böcker gillar jag verkligen, blir lite sugen på att åka ut till Sandhamn (hände inte i sommar heller...)
    Har du läst Jonas Moström? Finns 4 böcker i en serie, riktigt bra deckare - ett tips!!

    Ha nu en riktigt skön helg,
    Kraam

    SvaraRadera
  6. Åh, vad mysigt det låter....
    Hoppas att du får en fin hösthelg! Kramis Therese

    SvaraRadera
  7. Hej igen,
    Gick in på Adlibris för att beställa Tursten, när jag såg att du läst den senaste. Då såg jag att Moström´s nya hade kommit ut! Minns inte vad den hette, men den åkte ner i korgen :)

    kraam

    SvaraRadera
  8. Hej vännen

    Läser din blogg dagligen. Har du läst "Paganinikontraktet" av "Lars Kepler2,pseudonym, den är döspännande...

    SvaraRadera
  9. Hej Sofia! Vilken fin blogg du har! Och dina kort är så ljusa och fina:) Redigerar du dom i fotoshop eller?;) Ha en fin läs kväll!

    Kram Annica i Örebro

    SvaraRadera
  10. Hej vännen!

    Jag älskar ju också att läsa och då framför allt deckare, båda dem böckerna står på min önskelista, brukar vänta tills böckerna kommer i pocket, men vet inte om jag klarar av att vänta den här gången :)

    Önskar dig en riktigt trevlig helg!!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  11. Böcker är höst för mig!! Bra med en massa boktips när det börjar bli lite fruset
    Hoppas att du får en go helg
    kram malin

    SvaraRadera
  12. hej annica! tack för fina ord! nej jag använder inte fotoshop utan standardredigeringsprogrammet windows fotogalleri som finns i datorn:-) dock skulle fotoshop vara kul att leka med, det finns ju mer möjligheter där;-)

    kram sofia

    SvaraRadera
  13. Kan inte påstå att jag är någon bokmal, men läser gärna lite då och då. Mest på sommaren faktiskt när jag kan sitta ute i brassestolen och njuta *blink*.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  14. Vilken fin blogg du har!! Jag gillar också hösten och böcker, men läser mycket året om. Jag har läst Turstens senaste och den var bra, så du har trevlig läsning framför dig!

    SvaraRadera
  15. Tack för all inspiration man finner här!! och härlig läsning:-) kram anna

    SvaraRadera
  16. Kanske nått att låna för mig, när jag i höst får mer att läsa. kram mor

    SvaraRadera
  17. Hej vännen nyss hemkommen från din hemstad och er fantastiskt roliga simhall höll på att dö i vildforsen bara...! Så mysigt med höstmys i soffan med massor av bra böcker, ha det gott! Kram Maria

    SvaraRadera
  18. De få gånger jag läser böcker älskar jag det verkligen, att leva sig in i en helt annan värld. Tyvärr händer det inte så ofta men nu blev jag riktigt sugen. Något tips? (Förutom dom du precis har gett)

    Hoppas du blir nöjd över bokstäverna. Får man se ditt lilla projekt sedan?
    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  19. Vad mysigt det ser ut med böcker.Jag läser väldigt sällan, men tidningar får vara min grej. Ha det gott söta Sofia.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  20. när hinner du läsa? för mig tar blogglivet så mycket tid att jag sällan hinner läsa numera. något måste man välja bort och för tillfället är det alla goda böcker som man borde hinna ta sig an.
    kram
    ingela

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails