fredag 24 september 2010

Värsta fyndet!


(Skenet bedrar, det är kaos här inne annars)
Hello på er!
Härom dagen när jag var hos min lika inredningsgalna vän Åsa så hade hon införskaffat sig en superfin matta som jag blev väldigt förtjust i:-) Det bästa var att den var inhandlad på Rusta och kostade endast 199 pix, alltså värsta fyndet,*ler*. Några timmar senare åkte jag dit och köpte en likadan för att ha i vår tvättstuga, och där gjorde den sig perfekt!:-) Rusta har en del fint emellan varven tycker jag. Hoppas ni bortser från en ganska opiffad tvättstuga förövrigt, men den har liksom blivit som ett avlastningsrum, förstår inte hur det kunde hända,*hihi*. Ha det gott! Kram Sofia
Ps. Visst är enheten (på väggen) för centraldammsugaren diskret...not!;-)

27 kommentarer:

  1. God morgon rara du!

    Den där tvättstugan ser alldeles strålande ut. Skulle inte ens fundera på att lägga ut en bild på vår:) Den är också ett kommande projekt inför vintern och där vill jag också ha mörkt klinkers. Mattan blev verkligen super - och vilket fyndpris!!!

    Ha en riktigt skön helg - stor kram!

    SvaraRadera
  2. Väldigt fin matta! Just mattor har jag faktiskt köpt flera stycken på Rusta, till väldigt bra pris!

    Ha nu en riktigt skön helg!
    Jag ska hålla alla min tummar inför din utlottning på söndag!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Hallå vännen! Den tvättstugan ser exemplarisk ut!!! Du skall se vår... Förvisso ganska nystylad dvs målad och fräsch... Men ordningen... I say no more.... Träningskläder, varvat med ridkläder, högt och lågt!!! :D

    Ha en härlig helg! Kraaam Carin

    SvaraRadera
  4. Hej Sofia!

    Väldigt snygg matta! Passade perfekt i tvättstugan, som ju för övrigt ser jättefin ut tycker jag! Vår är pytteliten, så man kan bara gå in och vända. Och när vi använder den som avlastningsrum kan man inte gå in alls...

    Ha en härlig fredag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Ser etter et slik stripete teppe selv! de er saa fine. Dessverre er det daarlig utvalg aa fine ting her i USA, saa jeg sliter litt med og faa tak i det. :(

    Ha en fin helg!
    klem Nina

    SvaraRadera
  6. Godmorgon Sofia!

    Snyggt!!! Det svart/vit randiga är så fräscht!!

    Och verkligen bra pris!

    Såg på Jannices blogg Simplicity igår att hon tipsade om en massa fina saker på Rusta just nu...

    För övrigt har ni en jättefin tvättstuga!
    Vi har ingen alls!! Det du!

    (Hoppas halsen känns bättre!)

    Kraam Mariette

    SvaraRadera
  7. Psst honey:) Har den långa i min tvättstuga och dom är helt helt ok. Kramis

    SvaraRadera
  8. Jätte snygg matta! Det där med att ni brukar ha rörigt i tvättstugan tror jag inte ett dugg på... Då är vi tillbaka med ny energi (hoppas jag). Astrid har kollat in Vings sida med Lollo och Bernies sång och dans några gånger redan nu på morgonen. Nej, nu ska jag dricka svenskt kaffe så kommer jag nog igång... Kram Stina

    SvaraRadera
  9. Ja det kallar jag värsta fyndet!!:)
    Får nog ta mig dit jag med... tack för det tipset!!

    Den fina tvättstugan skulle jag gärna byta mot vår... tvättstuga/badrum...

    KRAM

    SvaraRadera
  10. Shit Sofia, är den tvättstugan i oordning?? Tur jag lovat maken att inte lägga upp några ful-bilder från vårt hus, du hade dånat!!

    Rusta är definitivt en favorit, såg fina mattallrikar där i somras men fick aldrig tummarna ur. Kanske ska ta en sväng dit idag..?

    Kram och trevlig helg!!

    SvaraRadera
  11. Men jösses så fint du har i tvättstugan. Mattan var ju kanonfin till ett kanonpris *ler*!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  12. Riktigt snygg, och lika snygg tvättstuga!

    SvaraRadera
  13. Jätte fin matta till ett schysst pris!!:) Ha en fin helg!! Kram Sophia i Öret

    SvaraRadera
  14. Hejsan.

    Mycket snygg matta!

    Rusta har faktiskt en hel del fräcka saker emellanåt.

    Tvättstugan blir gärna en avlastningsplats i alla fall här hemma hos oss.

    Tycker din ser hur städad ut som helst...

    Ha en fin helg,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  15. Va fint det blev och ordning och reda tom. i tvättstugan, det är det inte alltid hos oss... kram, mor och ivan ( som inte mår så bra)

    SvaraRadera
  16. Snygg matta, passade jätte bra där!:)
    Är det där en opiffad tvättstuga, så skulle du inte vilja se min just nu!;) Har fixat bort lite "laga-saker" som ligger där idag, genom att köpa nytt istället. Tog mycket kortare tid än att sätta sig och laga!;)
    Kram

    SvaraRadera
  17. Toppen!

    Önskar att jag hade haft koll på den innan jag kostade på min Pappelina-matta... :)

    Grattis till fyndet!

    SvaraRadera
  18. Precis likadan har jag på landet :-)

    SvaraRadera
  19. Verkligen ett jättefynd!
    Och det ser då inte ostädat ut i den
    tvättstugan!
    Ha en fin helg!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  20. Riktig snygg matta, vad kul med fynd. Jag letar också efter en snygg matta till tvättstugan, den är lite väl kal nu.

    Jag önskar dig en mysig kväll!

    SvaraRadera
  21. Snyggt! Och fynd får man väl verkligen kalla det. Tror Rusta har en hel del snyggt just nu.

    Och du, din tvättstuga är en dröm jämfört med min! Min tvättstuga är ungefär som min hall som jag skrev om idag.

    Ha en bra fredagskväll!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  22. Å den var jättefin. Håller med Rusta har ofta fina saker.Tjingeling min vän.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  23. Jätte fint! Har en sådan matta från Rusta fast den för 299kr. Visst kan man göra fina fynd på rusta.

    Mvh

    SvaraRadera
  24. Har två prickiga från Rusta i hallen och de är jättebra.
    kram kram Lina

    SvaraRadera
  25. Vilket fynd! Måste nog titta in på Rusta nästa gång jag är till stan. Dom har ju faktiskt riktigt fina grejor i bland :)

    SvaraRadera
  26. Jättefin!! Har den själv hemma ;)
    O tvättstugan tycker ja ser alldeles strålande ut. Skulle inte äns fundera på att visa min.. hihi...

    Kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails