torsdag 26 februari 2009

Fondvägg




Tänkte visa denna coola fondtapet på Marilyn Monroe som min dotter först tänkte ha i sitt nya rum. Jag tycker den är otroligt häftig! Nu lutar det dock åt att det blir en lilafärgad målad fondvägg istället och det passar ju en tonårstjej perfekt. Men så fick jag se den här plommonfärgade fondtapeten idag som jag föll för, så vi får väl se vad dottern väljer.Tur att det inte är jag som ska ta det beslutet, då jag som sagt lider av extrem beslutsångest. Alla dessa val som har gjorts inför huset har nästan tagit knäcken på mig ;-). Hursom helst, kika gärna in på Magnussons färg , du kommer inte bli besviken! Ha en bra kväll.

1 kommentar:

  1. Vilken fin blogg du har skaffat dig:) tack för länken:)
    huset ser med ut att bli superfint, vad är det för hus?
    Kram M

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails