torsdag 26 februari 2009

Semester


Godmorgon!

Idag har jag tagit semester. Har massor att fixa med uppe på staden, inköp som ska göras inför dagen D bl.a. Många inredningsbutiker får besök av mig idag alltså;-). I vanliga fall är jag ju klädshoppinggalen, men allt sånt får tyvärr stå tillbaka nu. Har bara huset på hjärnan och har inrett det för mig själv tusen ggr. Min kära man blir galen på mig.

Jag tänkte visa sängborden jag målade förra veckan. Köpte dem obehandlade (träfärgade) på Ikea för en mycket liten summa, sen var det bara att stryka vit färg på. Mycket enkelt! Fint blev det också tycker jag. Nu ska sonen skjutsas till skolan. Lyx när mamma är hemma och kan göra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails