tisdag 24 februari 2009

En stor dag


Hej på Er!

Äntligen har jag tagit det stora modet till mig att skapa en blogg. Jag har velat det här så länge och känner att nu är det dags! Jag är en helt vanlig tjej, mamma till två barn och gift med Mathias. Min stora passion i livet är inredning. Vi är precis i slutfasen med att bygga vårat drömhus och om en månad kommer vi bo i ett vitt funkishus, som jag kommer få inreda precis som jag vill :-). Kommer att ta kort och lägga upp här, samt göra inlägg, så alla som vill kan hänga med mig i detta fantastiska projekt.
Ps. Dessa fina dalahästar var från början träfärgade, men med lite vit färg och pensel så blev de otroligt vackra....
Må så gott.
Kram Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails