fredag 10 april 2009

Påskisar och vattenkanna



Hej på er i påskyran!
Det är väl bara jag som har hållt mig inne idag i det vackra vädret...Har fått njuta av det genom fönstret då jag har målat min sons rum en sista gång. Det blev såklart en Manchester United-röd fondvägg som ska prydas med diverse grejor som bara en äkta fan har, *ler*. För övrigt har jag länge beklagat mig över att vi inte har nån vattenkanna (ja det är sant) utan vi använder en vanlig colaflaska typ när det behövs vattnas. Men härom dagen blev jag riktigt överraskad och glad när maken kom hem med den här fina vattenkannan från Village. Helt i min smak. Påskliljorna har jag dock köpt själv, *hihi*. Hoppas ni har en fin påsk allihop! Kram Sofia

17 kommentarer:

  1. Jätte fin vattenkanna! Jag som gillar zink har naturligtvis en zinkkanna!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Påskliljor - det enda som egentligen behövs vad gäller pynt till påsk. Lyser verkligen upp en dag som denna då det varit molnigt och snö!!

    SvaraRadera
  3. Jag älskar dina bilder!
    Helt underbara. Och all din kreativitet.
    Scrollar, njuter, läser och scrollar i gen.
    Hur hinner du blogga om så mycket vackert?
    Jag har alltid idéer, men tiden räcker inte riktigt till.

    Hoppas din påskhelg blir jättebra.
    Kramar L

    SvaraRadera
  4. Åh vad fint, jag skulle ha blivit superglad över den kannan. Skulle också vilja ha en sådan på altan, har en svart i plast inne från IKEA.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  5. Men hallå, vilken karl du har !
    Vattenkannan va superfin...Village sa du !
    Vattnar med en tillbringare just nu =0(.

    Ha en Go & Glad Påsk!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  6. Härligt med fräscha små påskliljor.
    Glad påsk!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Vilken omtänksam man du har :) Det var en snygg kanna.

    Påskpyntet var helt i min smak! Ska bli spännande att se grabbens rum sen :)
    Ha det gott,
    kram Therese

    SvaraRadera
  8. Heej Sofia!
    Vilken fin vattenkanna din man kom hem med, han har bra smak;)

    Gillar det där bordet blomman och kannan står på, superfint!!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Fin vattenkanna Mathias köpte! En sista bloggrunda innan jag stänger ner datorn för i kväll. Jag har också varit inne och målat. Här blev det vit grundfärg i hallen... God natt syster.

    SvaraRadera
  10. Vilken man...Låt honom nu inte läsa alla kommentarer. Men kan våra män gå i hans skola, hihi. Näevars min man han kan han med...
    Kram Anne

    SvaraRadera
  11. Ser ut som att vi har samma vattenkanna.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  12. Hej!Vilken fin vattenkanna!Gillar även de genomskinliga äggen!Fina bilder du har här!!Hoppas du har en härlig påskhelg!Hälsningar Anna

    SvaraRadera
  13. Vilken snäll make du har som köper presenter till dig och så fina presenter dessutom... :)

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Oj, vilken man! Han känner dig väl kan man tro...Jag ska visa min man det här inlägget.
    Fina bilder.
    Ha en fortsatt trevlig påskhelg.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  15. Härligt med en make som förstår vad man vill ha. Den var ursnygg.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  16. Å så fina bilder!

    Va roligt att mannen kom hem med en sp fin vattenkanna! :)

    Härligt rum sonen får!

    Ha en skön lördag!

    Kram, Jenny

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails