torsdag 16 april 2009

Tävling - Bruka design♥



Hej på er!
Gulp! Det känns som om jag trissade upp förväntningarna lite med tanke på hur jag avslutade mitt sista inlägg,*ler*. Men hörrni! Nu har min besöksräknare passerat 5000 besökare på mindre än 2 månader och jag är bara sååå glad!:-) Ni är underbara allihop! Tänkte fira detta med en liten utlottning igen... Denna gång blir det två härliga kökshanddukar från mitt favvomärke Bruka Design. Självklart kan alla vara med, ni skriver bara en kommentar under inlägget och ni med egen blogg länkar till min sida med nån av bilderna. Ni andra skriver ert namn såklart samt tipsar två vänner om tävlingen. Lördagen den 25 april utses vinnaren! Hoppas ni vill vara med och Lycka till! Kram Sofia

133 kommentarer:

  1. Oj nej, jag tycks vara först ute!!! Vad är oddsen för att det blir kommentar nr 1 som vinner i utlottningen??? Vet inte , men det vet jag att Bruka Design är mina favoriter med! Jag deltar i din utlottning och länkar med bilden från min blogg.
    Ha det så bra,
    -Lotta

    SvaraRadera
  2. hej, jag har ingen blogg, men vill gärna vara med i utlottningen, ska tipsa några vänner att titta in till signe...är det O.K.?? mor

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  4. Åh vilka härliga handdukar
    Chansar gärna och tipsar vidare

    Hälsningar Ulrika i Sandviken -
    som följer din fina blogg :-)

    SvaraRadera
  5. Åh skoj skoj med en tävling & Grattis va roligt att du börjat blogga och har så många besökare! Jag tar chansen, även om jag inte är någon turgumma, men men då ska man ju ha tur i kärlek istället:P Bruka har verkligen så fina saker, jag länkar oxå såklart! Kramar M

    SvaraRadera
  6. Klart jag vill vara med och länkar givetvis och jag hoppas jag har turen på min sida.
    Tjingeling
    Åsa

    SvaraRadera
  7. Hej! Vilken fin tävling. Den vill jag ju så klart vara med i och länkar från min blogg. Bruka design är en utav mina absoluta favoriter också.

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  8. Hallå...Jag är med och länkar förstås....
    http://stjarnorochchampagne.blogspot.com/

    Kram Anne

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Jag vill självklart vara med och tävla!
    Lånar en bild och länkar till din fina blogg.

    Kramar
    L

    SvaraRadera
  10. Är gärna med och tävlar! Har även länkat!
    Mvh Laila

    lemmikki69@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Klart jag vill vara med och tävla om de fina handdukarna. Länkar gör jag så klart. Kram Stina

    SvaraRadera
  12. Är gärna med på utlottningen! Bruka har toppen-fina saker!
    MVH Johanna

    SvaraRadera
  13. Hej! Fina handukar som jag gärna skulle vilja vara med och tävla om. Jag kan tyvärr inte länka än. Har provat, men vet ej hur. Kram Åsa

    SvaraRadera
  14. Grattis till alla besökare, bra jobbat! :-) Jag vill vara med juuu! Länkar självklart (ska bara färga håret klart först)!!!

    Nu följer jag dej med bloglovin också.

    KRAM

    SvaraRadera
  15. Hej Sofia! Självklart vill jag vara med i din tävling då jag är ett stort fan av Bruka! Kram Lina ps. länkar från min blogg

    SvaraRadera
  16. vilka fina. skulle vara super och vinna nu när vi renoverat köket :) länkat har jag gjort i tävlingsbloggen så fler hittar hit: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/april/kokshanddukar-1.html

    mail: linda.hallstensson@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag är med och har länkat på www.metrobloggen.se/bravinster

    SvaraRadera
  18. Tack för titten hos mig...Ha en fortsatt bra vecka!! Kram Therese

    SvaraRadera
  19. Är gärna med i din utlottning av snygga handdukar från Bruka! Jag länkar!
    Kram

    SvaraRadera
  20. Jag är gärna med och har länkat i tävlingsbloggen:

    http://evamar.blogg.se/2009/april/handdukar-25-april.html

    SvaraRadera
  21. Klart jag är med! ;) Länkar hos mig och lånar bild!

    Kramisar Pernilla

    SvaraRadera
  22. Hallå, Sofia!
    I´m in :) Så att säga.
    Och länkar!
    Kram kram

    SvaraRadera
  23. Åh men GUD, jag ÄÄÄLSKAR Bruka =) Jag vinner verkligen ALDRIG men måste ändå göra ett försök =)
    länkar självklart!!!

    Oj,, glömde... GRATTIS till alla besökare =)

    Stor kram/H

    SvaraRadera
  24. Ja fy sjutton vad pengar man lägger på ICA, lägger hellre pengarna på hemmet,kläder,smycken. Ica´s varor skall ju bara in och ut, ggrrrrr.
    Kram Anne

    SvaraRadera
  25. Är med å tävlar.....
    Ses på lördag! Love you
    Fru Wreeby

    SvaraRadera
  26. Vilken fin ljushylla du gjort! Tänk vad man kan göra med små medel!

    Är gärna med och tävlar om de fina handdukarna

    SvaraRadera
  27. Precis det jag behöver, nya kökshanddukar! så det är klart att jag är med :)

    Länkat har jag gjort ifrån min tävlingsblogg:http://edvinsmamma.blogg.se/tavlingar/2009/april/tavla-om-kokshanddukar.html

    SvaraRadera
  28. Tack för alla goa ord inne hos mig, blir så glad ska du veta!
    Vill gärna vara med och tävla, länkar såklart.
    //Kraam Ansku

    SvaraRadera
  29. Hej! Är gärna med och provar lyckan.
    Länkar också har precis lärt mig!!!
    Kram Lotta!

    SvaraRadera
  30. Grattis till 5000 besökare!! :) Har ingen egen blogg men är gärna med och tävlar om de fina handdukarna! Tipsar mina vänner om din blogg och hoppas att turen är på min sida ;)
    Kram Susanne
    susanne_back@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Grattis till besökarna! =)
    Jag är gärna med och tävlar om de fina handdukarna.

    Länkar med bild från min blogg!

    Må gott!
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  32. Jag vill gärna vara med och vinna de superfina handdukarna! Jag länkar!

    Ha en skön helg!
    Kram l-l

    SvaraRadera
  33. Hej Sofia! Grattis till dina 5000 första besökare, inte konstigt du har ju en så fin blogg:)

    Jag är gärna med o tävlar, länkar såklart från min blogg!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  34. Vill gärna vara med i din utlottning. Bruka har så fina saker. Nu håller jag tummarna och så länkar jag också. Märta

    SvaraRadera
  35. Grattis till 5000 besökare....jag har blivit en flitg besökare...Tipsar kompisarna om tävlingen//Anna B

    SvaraRadera
  36. Jag är gärna med och firar dina besökare :) Tävla vill jag gärna och länkar i min blogg!
    Grattis!
    Kramar Therese

    SvaraRadera
  37. Hej!

    Grattis till de 5000 besökarna, kul när man ser att besöksräknaren tickar på... =)

    Vill självklart vara med och tävla, länkar även från min blogg med bild!

    Ha de bäst!
    Kramis Linda

    SvaraRadera
  38. Grattis till 5000 besökare.
    Vill inte missa din tävling med de superfina handdukarna.
    Har även länkat från min blogg.

    Kram Lilla jag

    SvaraRadera
  39. Grattis till 5000 besök, på 2 månader!!!!
    Jag villa vara med och tävla. Tycker oxå om bruka.. Jag länkar så klart!
    Ha det bra, kram Camilla

    SvaraRadera
  40. Hej är gärna med i tävlingen, fina handdukar.
    Ska lära mig att länka, vilket är säkert lätt när man kan.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  41. Grattis till antalet besökare! Är gärna med och tävlar om de fina handdukarna. För ordet vidare via mail.

    Hälsningar,
    Anne B.

    abackman66 at hotmail punkt com

    SvaraRadera
  42. Jag vill vara med och tävla. ^^

    Har länkat här:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/april/tavling-kokshanddukar.html

    SvaraRadera
  43. Grattis till många besökare!
    Men det såklart, vi vill ju alla följa o se allt fint du gör!!

    Den här tävlingen vill jag inte missa! :)
    Länkar såklart i högerkanten!

    Kram kram Jeanette

    SvaraRadera
  44. är med jag oxå har länkat här: http://geckotavlar.blogg.se/2009/april/kokshanddukar-bruka-design.html

    SvaraRadera
  45. Är gärna med så klart=) Grattis till alla besökare=) Kram M

    SvaraRadera
  46. Hej hej jag är med, har länkat i min tävlingsblogg;
    http://emmatavlar.blogg.se/2009/april/handdukar.html#comment

    håller tummarna :)

    SvaraRadera
  47. Vilken härlig blogg jag hittat till!
    Givetvis är jag med och tävlar och länkar till din sida i min blogg!

    Lovar att återkomma fler gånger till din sida!

    Kram
    Nettan

    SvaraRadera
  48. Jag vill vara med och tävla!

    Länk finns i min tävlingsblogg: http://mammamuh.blogg.se/tavla

    SvaraRadera
  49. Såklart att jag vill vara med å tävla! Fiina! Länkar till dig oxå!
    Ha en riktigt mysig helg!!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  50. Vilka fina handukar, självklart vill jag vara med och tävla.

    Jättefin blogg du har, första gången jag är här men kommer återkomma.

    Länkar från min blogg!

    SvaraRadera
  51. Vilka vackra handdukar. Denna tävligen vill jag vara med om. Jag länkar från min högerkolumn på bloggen min.

    Kramar Benita

    SvaraRadera
  52. Hejsan!
    Självklart vill jag oxå vara med och tävla om dom fina handdukarna du lottar ut.

    Länkar från tävlingsbloggen
    http://channen.blogg.se/tavlingsblogg/2009/april/bruka-design-kokshanddukar-avslutas-25-apri.html

    SvaraRadera
  53. Hej vännen. Jag vill gärna vinna fina handdukar. Länkar såklart. Har väggbonaden kommit?
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  54. Jag vill gärna vara med i din tävling. Jag länkar även till din fina blogg!

    Mvh
    femtioettan

    SvaraRadera
  55. Vad roligt med tävling! Jag länkar...

    SvaraRadera
  56. Jag vill oxo tävla om dom tjusiga handdukarna! roses_2_u@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Hei!

    Jeg er gjerne med, å linker deg også:)

    klem Malin

    SvaraRadera
  58. Härligt snygga handukar du lottar ut. Jag milar lite kompisar om utlottningen.
    Kram Christina

    SvaraRadera
  59. Grattis grattis! Är gärna med och tävlar, länkar hos mig.

    kram

    SvaraRadera
  60. Jag vill tävla, har länkat http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/04/17/lordagen-den-25-april/

    SvaraRadera
  61. Jag vill också vara med och tävla!

    SvaraRadera
  62. Hej!
    Jag vill gärna vara med och tävla! Har länkat i högerspalten på min blogg.
    Kram!

    SvaraRadera
  63. Vi vill väldigt gärna vara med och tävla! Har länkat också

    SvaraRadera
  64. Ännu en som hoppas på att få pryda köket med lite nya handdukar! Tipsa två kompisar; Check!

    Mvh Johan
    josesverige1@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. Vill sjælvklart vara med att tævla!! har ingen blogg ænnu.men kommer snart..flyttar den 30 april så måste ju komma iordning først..!!
    Min mail: pippim@start.no
    Ha en strålande helg..!!!
    Pia

    SvaraRadera
  66. Klart att jag vill vara med och tävla!! Avslutas dagen före min födelsedag - håller tummarna! Länkar med lånad bild på bloggen - kram E

    SvaraRadera
  67. Hej!

    Jag är gärna med i utlottningen. Jag har skrivt ett inlägg om tävlingen i min blogg, använt din bild och länkat hit.
    http://wonderings.blogg.se/2009/april/vinn-kokshanddukar.html

    Hoppas du får en bra helg/ANNA

    SvaraRadera
  68. Hej ! Jag vill gärna vara med på utlottningen.
    Har även länkar i från min blogg !
    Trevlig Helg !
    Mvh: Johanna

    SvaraRadera
  69. Hej!
    Är gärna med och tävlar!
    Mvh
    Anna"utan blogg"

    SvaraRadera
  70. Hej!

    Jag vill gärna vara med o tävla.
    Länkar i högerspalten i min blogg.

    Ha en fin helg.

    Kramisar Husan

    SvaraRadera
  71. Tävlar gärna om dessa snygga handdukar!! Ha det! Anna

    SvaraRadera
  72. Hei:)
    Gratulerer med alle besøkende:)
    Koselig blogg du har:) Lekre kopphånduker, disse vil jeg vinne;) Håper jeg blir den heldige;)
    Har ingen blogg selv, men jeg har tipset noen venner:)

    Klem Rachel:)
    rachel-km@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. hei, nydelig blogg.
    jeg vil gjærne være med i trekkningen. jeg linker til din konkurranse.

    Marianne

    SvaraRadera
  74. hejhej! jag vill också va med och tävla :-)

    SvaraRadera
  75. Å stort grattis till alla besökare!! Så roligt och du har så fin blogg att det vore underligt om den inte var välbesökt :)

    Jag vill jättegärna vara med och ha chans att vinna de fina handdukarna!! Länkar på en gång!

    Ha en riktigt skön dag!

    Kramar Jenny

    SvaraRadera
  76. Man får gratulera till besökarantalet!
    De där kökshanddukarna skulle sitta fint nu när man snart ska flytta hemifrån!
    Ha det bäst!

    louise.lindskog@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Hej. Jag vill gärna vara med i utlottningen. Jag har länkat. Lena /isis

    http://isklockan.tradgardsblogg.se/

    SvaraRadera
  78. Vilken härlig blogg Du har, mycket fint att titta på och grattis till besöksantalet.
    Fint hus Ni har byggt.
    Är gärna med på utlottningen av de fina handdukarna som passar bra i köket nu till våren. Hälsningar Monica
    moinca_hakansson@swipnet.se

    SvaraRadera
  79. Kul att ha hittat hit till din fina blogg! Jag är gärna med och tävlar! Jag länkar hos mig!

    www.minasmarum.blogspot.com

    SvaraRadera
  80. Är gärna med i utlottningen.
    Har länkat hos mig!
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  81. Jag har lagt in bild och länkat till de fina handdukarna som jag gärna skulle vinna.
    http://aklejans.blogg.se

    SvaraRadera
  82. Självklart vill jag också vara med och tävla! Har länkat till tävlingen i högerspalten på min blogg.

    Malin

    SvaraRadera
  83. Hej! Hittade hit idag från Mitt Vita Hus och gillar allt jag ser hos dig! När vi bodde i Stockholm var jag alltid inne i någon av Brukas härliga butiker och botaniserade bland köksprylarna så jag är jättegärna med på din lilla tävling! Länkar såklart också på min blogg!

    SvaraRadera
  84. Vilken fin vinst! Jag vill gärna vara med och tävla :) Har länkat till tävlingen på min blogg (höger spalt). Ha det bra! Kram, Sofie

    SvaraRadera
  85. Hej, va fin blogg du har.. hitta den genom denna tävling! Men dehär blir en favoritblogg o så sku man ju kunna vinna dedär härliga dukarna.. :)

    SvaraRadera
  86. Vilka underbara kökshanddukar :) Jag vill gärna vara med i din tävling och länkar hos mig.

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  87. Snygga handdukar!
    Jag vill gärna vara med :-)
    Länk: http://mumandme.blogg.se/2009/april/kokshanddukar-tom-244.html

    SvaraRadera
  88. Jag vill absolut vara med!!=)
    Länkar i högerspalten på min blogg!

    Mvh Anna

    SvaraRadera
  89. Vilka snygga handdukar,vill gärna vara med
    o tävla.
    Kram Camilla

    cam.sjolander@gmail.com

    SvaraRadera
  90. Självklart vill jag vara med i tävlingen & vinna de superfina kökshanddukarna på din blogg! Jag har länkat :-)!

    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  91. Hei, jeg vil gjerne være med på dette, linker til deg på bloggen min...ha en fin uke ;)
    Klem fra Maja

    SvaraRadera
  92. Grattis till så många besökare under en så kort tid! Vill gärna vara med i din utlottning och länkar från min blogg.
    -Monica-

    SvaraRadera
  93. Vill gärna vara med och tävla, hoppas turen är på min sida denna gång. Tipsar några vänner om din blogg som är så fin och inspirerande.

    Kramis Åsa D

    SvaraRadera
  94. Vill jättegärna vara med o tävla! Länkar från min sida,Lena

    SvaraRadera
  95. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  96. Hei jeg vil også være med.

    Jeg linker fra min side:)

    Jeg har også en konkurranse på min side om du skulle ville være med. Ha en flott mandag.

    SvaraRadera
  97. Hejsan,
    har tittat runt lite på din blogg, vad fint du har, måste vara härligt med ett ny byggt hus!

    Roligt med tävling, klart man vill vara med, jag länkar dig.

    Ha det så bra, kram Rebecca.

    SvaraRadera
  98. Vackra handdukar! De skulle göra sig fint i mitt kök ;). Länkar förstås från min blogg. Ha det gott!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  99. Jag är också gärna med och tävlar och länkar i min blogg.

    SvaraRadera
  100. Hej, är gärna med och tävlar. Länkar från min blogg och hoppas på tur.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  101. Her vil jeg gjerne være med. Flott blogg og flott premie ;)
    Gratulerer med de 5000 :)
    Jeg linker til deg
    Klem Maria fra Idekroken

    SvaraRadera
  102. Har precis slängt min "favorit-kökshandduk", så jag vill gärna tävla om en ny :-)

    Länkar från min fengshuiblogg: http://fengshuiblogg.blogspot.com

    SvaraRadera
  103. Hej! Självklart vill jag vara med i tävlingen, tar och länkar till dig från min blogg också, http://www.loveforfood.blogg.se

    SvaraRadera
  104. Jag vill också vara med i tävlingen och länkar också i min blogg.
    Mvh Sofia

    SvaraRadera
  105. Jag vill väldigt gärna vinna handdukarna! Har ingen egen blogg men sa till två arbetskamrater som ska ta sig en titt på din sida!
    mvh, Anna

    SvaraRadera
  106. Jag är med i tävlingen och har länkat från min tävlingsblogg, www.bantarbrittatavlar.blogg.se

    SvaraRadera
  107. Jag vill väldigt gärna vara med och tävla. Hade verkligen behövt kökshanddukar :)

    Mvh Emilia (emilia.utsi-wallin@hotmail.com)

    SvaraRadera
  108. Hej Du!
    Klart att jag vill vara med och tävla hos dig. Jag länkar med. Jag har stort behov av nya kökshanddukar. Ha en trevlig kväll. Goa kramar Ina

    SvaraRadera
  109. Jag är med också, Sofia! Länkar såklart! Kram

    SvaraRadera
  110. Åh, vilken trevlig blogg jag hittat till, ska bli kul att läsa mer om dig och din blogg. Jag är jättegärna med i tävlingen om handdukarna från Bruka. jag tipsar två vänner om din tävling. Hälsningar Katja

    SvaraRadera
  111. Jag vill vara med och tävla! Har länkat tävlingen till höger på min blogg!
    Kramar karro

    SvaraRadera
  112. Klart jag vill vara med i din tävling, länkar!!!
    kram åsa

    SvaraRadera
  113. Grattis till alla besökare! Jag vill gärna vara med och tävla om de fina handdukarna! Lägger en länk till höger i min blogg.

    SvaraRadera
  114. Kan inte låta bli att vara med och försöka vinna handdukarna från Bruka! Jag länkar på http://petracanberger.blogspot.com/

    SvaraRadera
  115. Hejsan! Jag tar också en lott och hoppas på tur! Kökshandukar behövs alltid! Tipsar Sofie o Kicki.
    sandroulla@spray.se

    SvaraRadera
  116. Hei! ER gjerne med i din lille tevling!

    SvaraRadera
  117. Jag vill vara med.
    Har haft strul med datorn & har lite svårt att få til det...
    Länkar!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  118. Hej!

    Jag vill gärna vara med och tävla!
    Bildlänkade gjorde jag också. Länken finns i högra sidospalten på min blogg och jag låter den ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.

    Häls. F

    SvaraRadera
  119. Jag vill också vara med i tävlingen! :)
    Ha en bra dag vidare!

    SvaraRadera
  120. Jag är med och tävlar, jag har länkat i min tävlingsblogg

    http://molnboanna.blogg.se/2009/april/handduk.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  121. Hej :)
    Ja tack jag vill vara med i Din tävling.
    Självklart länkar jag i min blogg.

    mvh Åsa

    www.mammasgullunge.blogg.se

    SvaraRadera
  122. Jag vill vara med i tävlingen =)
    Har även länkat i min blogg..

    SvaraRadera
  123. Jag vill gärna vara med.
    Min e-mail: santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  124. Hejsan!
    Jag vill gärna vara med hoppas på tur:-)
    Kram mona

    SvaraRadera
  125. Hej, lyckades hitta din fina blogg genom en annan och vilken härlig blogg du har! Här ska jag ta en titt men först slänger jag in mitt namn och hoppas på att man kan ha en chans. Har ingen egen blogg men jag kommer att tipsa några andra om denna blogg.
    Ha en skön kväll
    Elin

    SvaraRadera
  126. oh vad snygga. de vill jag gärna vinna!


    annica@branting.org

    SvaraRadera
  127. Jag är jätte gärna med, skulle passa perfekt att ge till mamma när det snart är dags för morsdag

    http://lindatavlar.blogspot.com/2009/04/vinn-fina-kokshanddukar.html

    SvaraRadera
  128. Vilken jättehärlig sida! Så fräsch den är! Den kommer jag minsann att återvända till.
    Jag vill gärna vara med i tävlingen om de fina handdukarna, och länkar till dig med bild från min blogg.
    Ha nu en underbar helg i det varma vårvädret!
    /mvh Karin

    SvaraRadera
  129. Är gärna med! :)
    Har länkat:
    http://hosio.blogg.se/2009/april/tavling-handduk.html

    SvaraRadera
  130. Hej,
    jag ser att jag är ute i sista sekund men jag chansar och slänger in en kommentar i alla fall för se där handdukarna vara ju bara helt underbara!

    Har länkat i högerspalten på min blogg.

    Grattis till besökarna!

    SvaraRadera
  131. Jag vill också vara med och jag länkar!

    Kram Britt

    SvaraRadera
  132. Hej!!
    Kul med så många besökare,jag e ju en av dom..)
    Handdukarna skulle passa bra hos mig...som hos alla andra..
    Jag länkar...
    Kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails