onsdag 11 mars 2009

14 dagar kvar...


God förmiddag!
Idag är det exakt två veckor kvar till slutbesiktning och därmed också överlämning av nycklar. Tyvärr fick vi ingen tid på banken förrän dagen efter, för vår kära bankman passade så 'lägligt' på att åka på semester just då. Alltså sker inte inflyttning förrän allt det finansiella är klart. Hur ska jag överleva en dag till? Jaja, man får väl tänka positivt, för egentligen skulle vi inte ha fått flytta in förrän den 28 mars. Alla som bygger nytt hus säger att det ofta strular med bredband och telefoni, så det oroar mig faktiskt lite. Tänk om jag inte kan blogga, hemska tanke. Man är ju lite sårbar utan dator i dagens samhälle, men i 'värsta' fall får jag väl åka till mor och göra blogginlägg, hihi. Förövrigt har vi en riktigt fin vinterdag här i Örebro, som ni ser på bilden. Ha en fin dag! Kram Sofia

1 kommentar:

  1. Vilket spännande läge ni är i nu. Ska själv flytta till en stor lägenhet om 2 månader. Längtar efter allt...utom möjligen kaoset med flyttlådor ;) Du får passa på att smygblogga på jobbet ;)

    Kram Linda

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails