lördag 7 mars 2009

Härliga Lördag...


God eftermiddag!
Idag har jag varit på köpcentrumet igen och shoppat lite med min kära mor. De som känner mig vet att jag är en stor shoppoholic, både vad det gäller kläder och inredning. Men hur kul är det inte?:-). Var tvungen att inhandla något fint till maken också som fyller år imorgon. Ikväll blir det en lugn familjekväll med god mat och 'Andra chansen', jag hoppas att Sarah Dawn Finer går till final, kidsen (ialla fall sonen) hejar på Lili och Sussie. Kunde inte låta bli att visa hur fint krokusen har slagit ut också. Jag älskar blommor, speciellt när de inte dör ifrån mig;-).
Ha en fin kväll med mycket mys! Kram Sofia











5 kommentarer:

  1. Gratta Mathias från oss i morgon! Du kanske kunde ta någon snygg bild då ni firar honom med frukost på sängen...

    Kram Stina med familj

    SvaraRadera
  2. Hej Sofia! Visst är det kul att shoppa!
    Vilka vackra pärlhyacinter:)


    Grattis i förskott till maken!

    Ha en härlig kväll,
    kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Det gick ju bra för Sarah, hon är duktig! Tack för din gulliga kommentar hos mig. Ha en skön fortsättning på helgen. Kram L-L

    SvaraRadera
  4. Håller med, Green Gate har så himla mycket fint så man vill bara ha allt. :)

    Då gick din favorit vidare i andra chansen idag. :) Själv höll jag nog på Carolina af ugglas som oxå gick vidare.

    Ha det fint!
    /Johanna

    SvaraRadera
  5. Visst är det kul med shopping! Plånboken tillåter inte allt man vill ha bara!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails