torsdag 19 mars 2009

Våren fortsätter...



Hej vänner!
Oj vilka fina dagar vi har haft den här veckan, riktigt vårigt och man blir bara så glad! Jag har precis varit ute och gått en långpromenad med en kompis, skönt att få röra på sig. Idag var jag en sväng på K-rauta och inhandlade lite badrumspiff. Snart så snart kommer allt på plats! Den här fina lampan fick jag av min kära man när jag fyllde år. Den kommer från Village och lyser helt underbart vackert när det är mörkt. Vi har ett litet långsmalt fönster i köket där den kommer göra sig otroligt bra. Jag tycker att Village har mycket fina saker till bra priser, så där tittar jag alltid in när jag har vägarna förbi. Nu väntar lite kvällsbestyr och middag. Min son Isac ska få börja förbereda alla namn till tävlingen också tänkte jag, för gud så skojigt det är att så många vill vara med! Ha en fin kväll! Kram Sofia

14 kommentarer:

  1. Jättefin lampa från village, kan tro att den lyser fint oxå. Spännande med tävlingen. Hoppas jag vinner.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. hej, samma fina lampa lyser även i vårt fönster.. inte trodde jag att du tycker om kakfat med guld och blommor i 2 våningar, det trodde jag inte var din stil, om jag tycker det är snyggt..visst, nostalgi för oss 65+, mor

    SvaraRadera
  3. Vilken fin lampa! Jag har sett en liknande fast rund som jag har varit sugen på att köpa. De lyser jätte fint!

    Stina

    SvaraRadera
  4. Lampan var jättefin!!
    Såg frågan inne hos oss: VI bor i en smålandsvilla. Modellen heter villa kalmar och är ca 160kvm totalt. Man köper huset med oinredd övervåning så den har vi byggt sedan vi flyttat in. Kul att vi fick bestämma helt hur den skulle se ut.

    Visst skulle ni flytta den 25Mars? Spännande. Vet precis hur det känns, man är pirrig värre.

    Jag har lagt till dig in vår länklista.

    /Nina

    SvaraRadera
  5. Mysig lampa. Ska klappa o känna på den på Village på nästa besök ;)
    De har mycket fina saker där. Köpte en fin fruktkorg där. Ser ut som vit flätad rotting, men det var plast. :)
    Vi har också en Isak, fint namn :)

    Jag vill vinna, dra min lapp Isac! *fniss*

    Kramar Jeanette

    SvaraRadera
  6. Jag gillar också Village. Så mycket snyggt och till bra priser dessutom :) Lampan blir nog jättebra i ett långsmalt fönster!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilken fin lampa, det var ett tag sedan jag var in på village. De har mycket fint!

    Ha det bra!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  8. Gillar Villages sortiment skarpt jag med. Snygga saker till skapliga priser.
    Håller tummarna hårt att lotten ska falla på mig...vem vet!!!
    Ha en bra kväll Kram kram

    SvaraRadera
  9. Den lampan har jag också tittat på, kan tro att den är fin när den lyser. Spännande med dragningen på lördag!
    kram åsa

    SvaraRadera
  10. Det var en lampa alltså, Jättefin! Kan tänka mig att den ger ett härligt sken!!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  11. Village har så mycket fint, dom la ner butiken i vår närmaste stad så nu har vi ingen längre...

    Kul med lite badrumspiff :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  12. Hej! Vilken mysig lampa, Village har mycket fint:)

    Vad spännande med tävlingen, hoppas Isac drar mitt namn, hihi!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  13. lampan är ursnygg och visst har dom jättebra priser. Tyvärr så har dom som hade Village i Linköping gått över till eget sortiment och gått ur kedjan. Dom var för styrda tyckte dom.

    kram Anne

    SvaraRadera
  14. Den lampan är väldigt fin, den har en av mina kompisar. Village har många fina saker. Åhh tänk om jag vinner i tävlingen, vad kul det skulle vara.
    Ha det gott!
    Kram Susanne

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails