söndag 8 mars 2009

Grattis!



God morgon!
Idag säger jag grattis till min kära man som fyller år! Tyvärr har jag inte hunnit fira honom än, då han är på fotbollscup med sonen och åkte tidigt imorse. Men ikväll blir det middag och paketöppning:-). På tal om min man så är han ifrån Askersund. Därför vill jag tipsa om en helt fantastisk butik jag brukar besöka när vi är där. Den heter Stockshammar-köksdesign och inredning. Kika gärna in där om ni har vägarna förbi! Jag köpte nyligen en kanonfin vit bänk i den butiken som ska pryda min hall, tillsammans med en grå fårskinnspläd över. Kan dock inte visa er den riktigt än då den står i Askersund pga platsbrist. Men snart snart kommer den hem till oss! Dessa fina pärlhyacinter inhandlades igår och jag bara längtar tills de slår ut ordentligt. Ja visst ja, Grattis också till alla kvinnor runt om i världen, det är ju även den internationella kvinnodagen idag, hur kunde jag missa det? Ha en fin söndag!
Kram Sofia

4 kommentarer:

  1. Hej Sofia!

    Grattis på födelsedagen säger jag till mannen din:)
    Ska bli kul att se din vita bänk sen, det är ju så fint med fårskinn till vitt oxå!

    Ha en härlig söndag,
    kram Jenny

    SvaraRadera
  2. grattis till Mathias! vi kommer och kramar om honom senare. Tack för hälsningen på kvinnodagen. mor

    SvaraRadera
  3. Så kul med lite kalas på en söndag!

    Såå vackert med pärlhyacinter!

    Självklart är det kul om du vill länka;-))

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Mmm du har fått en så fin blogg=) Du finns länkad hos mig med=) Kram M

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails