måndag 14 december 2009

And the winner is...


Hej på er!
Så var min lilla tävling avslutad för den här gången! Tack för all respons! Superskoj att så många ville vara med, det glädjer mig mycket, men som ni vet kan ju tyvärr bara en person vinna:-(. Sonen drog stolt den lyckliga turgumman (men det var faktiskt EN man som var med i utlottningen,*hihi*) som blev.....sötaste Josefin med bloggen Krydda livet!! STORT GRATTIS till dig, maila mig din adress så kommer den ljuvliga nissan på posten så fort som möjligt! Vill även passa på att varmt välkomna alla nya besökare som har börjat kika in här, både ni med blogg och utan, jag blir så glad!! Må gott! Kram Sofia

32 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinneren:) første gang jeg er innom bloggen din, lekkert hus dere har bygd:)

    Vi skal igang med et hus på nyåret, det blir spennende.

    Ønsker deg en fin kveld.

    Klemmer fra en ny falger.

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnaren, kul att det blev en man, för jag tror att de flesta som är inne på bloggen är av kvinnligt kön...eller ? Kram, MOR

    SvaraRadera
  3. Mor! Det blev en tjej (Josefin) som vann, men det var EN man som var med, du läste lite fel där, hihi...
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Gratulerer så mye til den heldige vinneren!

    Ønsker deg en riktig fin adventsuke videre. :o)

    SvaraRadera
  5. Grattis till den lyckliga vinnaren!:) Kram Fia

    SvaraRadera
  6. Congratulations to Josefin. She gets a lovely friend for Christmas!
    Karin

    SvaraRadera
  7. Måste börja med att säga...GUD så gott det lät att få dricka vin, Toscana lixom!!! :) Mmmm.

    GRATTIS till vinnaren!!!
    Tänk att jag aldrig vinner en tävling...har kanske tur i kärlek istället! ;) :)
    Fick ju en sån fin Maileg flicka i present på min födelsedag, så jag ska inte sura...
    :)

    Hoppas att allt är bra!
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Här anger du den text som ska översättas

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinnaren av den fina nissan :-)

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  10. Aj aj ingen tur denn gången heller.
    Va säger de..otur i spel tur i kärlek. Får väl trösta mig med det.*fniss*
    Ha en fin dag.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  11. Godmorgon vännen
    Ja nu när du säger det ropade den ett annat namn också. Hörde inte riktigt men visst var det Sofia :O)
    Ha en underbar dag
    Kram

    SvaraRadera
  12. grattis till den lyckliga vinnaren och tack för tävlingen!
    kram!

    SvaraRadera
  13. Josefin den turgumman..hon har vunnit många tävlingar. Så kul.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  14. Jag igen...tjatig idag :O)
    Välkommen in till mig. Lottar ut ett fint julsmycke.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  15. Grattis till den lyckliga vinnaren Josefin!!!

    Sofia.., jag lånade dig bara en liten stund.., dina lugna färger och smakfulla inredning, du har det så vackert hemma!

    Kramar till dig....
    Marianne

    SvaraRadera
  16. Åh attans turgumma! Grattis till henne. Och grattis igen till ditt jubileum på bloggen :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  17. Grattis till Josefin!

    Jag vinner aldrig men - otur i spel - tur i kärlek :) Hoppas allt är bra med er?

    Stora kramar
    Camilla

    SvaraRadera
  18. Grattis till den glada vinnaren, som tyvärr inte blev jag:) Kramizar Fredrika

    SvaraRadera
  19. Åååååååh Sofia, var det jag som var turgumman. Om du visste vad lycklig jag är just nu. Som jag längtat efter en sådan tomte/nissa och nu får det flytta hem en till mig :) Och inte nog med det så är det ju en tvillingnissa till din. Inget gör mig lyckligare. Tack snällaste raraste du för detta! Jag mailar! Massa kramar från Josefin

    SvaraRadera
  20. grattis till vinnaren!
    jag fick ingen nissa, men jag har i alla fall en likadan skål som hon sitter bredvid. alltid något ;)
    ha det gott, sofiavännen!
    kram
    ingela

    SvaraRadera
  21. Grattis Josefin!!
    Så snygg gardin du har i sovrummet! Är helt såld på sådana tyger nu...! Och visst är det mysigt när det lyser i alla fönster!
    Ha det så fortsatt gott i veckan!
    Kram

    SvaraRadera
  22. Hej Vännen!
    Åh vad kul att det var Sveriges sötaste sjuksköterska Josefin som vann:)
    Grattis till henne o tack för tävlingen!!

    Ha det gött,

    Kramis Jenny

    SvaraRadera
  23. Ursäkta att jag läste fel, det var sent på kvällen, NU har jag läst om det och ser ju hur det var... fint med julsnö va?? Kram, Mor, kör försiktigt....

    SvaraRadera
  24. Stort grattis till vinnaren:)

    Och nu ser jag "min" hissgardin i ditt fönster. Jag har ju den i stugan:)

    Susanne

    SvaraRadera
  25. Jojo här fick man beställa hem en själv när man upptäckte att man inte hade vunnit.....Hm brädvägg ja vi får se....Har precis skällt på min man att han måste göra något åt ditt midjemått, han drog 2 öl nyss, suck.....Och du sitter och dricker vin en tisdag hihi...
    Ha det gott vännen/ Kramis A

    SvaraRadera
  26. Grattis till vinnaren! Jag har inte alls någon tur i dina tävlingar! Kan det ha med släktskapet att göra?? Jag fick en jätte fin vinst i en annan tävling och blev så himla gald över den! Kram Stina

    SvaraRadera
  27. Grattis till Josefin!! Fin bild, din blogg ger 100% inspiration:)

    Kram Frida i Götet

    SvaraRadera
  28. Grattis till vinnaren av den söta lilla nissen :)

    Hoppas du haft en bra dag och så fint du har i ditt sovrumsfönster

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  29. Grattis till vinnaren, nissan är så gullig.
    Den hade jag gärna vunnit.
    Ha en fin vecka!
    kram Susanne

    SvaraRadera
  30. Hej Sofia ! Jag har sett alla filmerna men bara läst första boken. Men jag tycker filmerna har varit otroligt bra! Håller med Naomi R är verkligen fantastisk i sin roll som Lisbe S. Kram Maria

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails