fredag 25 december 2009

Julhelg!





Hej på er!
Hoppas ni hade en härlig julafton allihop med nära och kära, för det hade jag!:-). Dessutom måste jag ha varit mycket snäll, för tomten kom med en superfin SYSTEMKAMERA till mig,*ler*. Åhh så glad jag blev! Nu gäller det bara att lära sig alla funktioner och finesser, jag är ju en ganska otålig person med det sämsta tålamod ni kan tänka er, men det ska väl gå det med,*hihi*. Mina kära barn blev också nöjda med alla sina klappar! Ni ser väl hur glada de ser ut?:-) Ha en fortsatt mysig julhelg, oavsett om ni jobbar i mellandagarna eller är lediga. Själv har jag seeemester och njuter till 100%!! Kram Sofia

32 kommentarer:

  1. Vilka julfina barn, ha det så skönt med ledigheten och njut av livet.. Kram, MOR

    SvaraRadera
  2. God fortsättning!
    Det ser ut som att ni hade en härlig julafton. Grattis till dig som fick ny kamera. Jag fick en systemkamera i födelsedagspresent i somras men har tyvärr ännu inte lärt mig alla finesser. Och då har jag ändå tagit en fotokurs i höstas.MEN, jag tror att det hänger på att jag inte haft ordentlig tid med att träna och testa mig fram... Som tur är finns ju knappen "auto"... ;-)
    Önskar dig en fortsatt härlig julhelg! Kram/Linda

    SvaraRadera
  3. Hej vännen..det är väl klart att tomten vill komma till dig med den fina presenten. Själv har jag gjort en stor investering i mitt företag med kamera, objektiv, blixt och en massa mer..så lycklig..men nervös när det gäller så mycket pengar.

    Så även här ska jag försöka lära mig hur det fungerar. Vilka underbara ungar du har. Riktiga skönheter som mamma *blink*.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Hei Sofia!
    Grattis med nytt kamera! Jeg har hatt mitt speilrefleks i tre år, men det er masse finesser jeg ikke skjønner noe av... hi,hi...kanskje på tide med et lite kurs??

    ønsker deg fortsatt fine juledager!

    klem Beate

    SvaraRadera
  5. Värsta fina barnen vännen men det vet du att jag tycker......Hagelbössan säger jag bara!!!!!
    Grattis till ny fin kamera, jag vet ju att du har längtat, vad kul för dig.
    Ha en skön kväll nu skall jag se stenhuggaren + blogga. Hihi tar min lilla vita i knät....

    Stor kram Annesingen

    SvaraRadera
  6. Vad kul med en ny kamera! Men visst är det en del att lära sig... Och du låter precis som jag, otålig och vill sätta igång med en gång ;) Men det är ju inte så konstigt, att fotografera är ju så kul!
    Och så roligt att få se bilder på dina fina barn!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Fina barn du har!
    Vad kul med en ny kamera! Nu får du försöka skrapa ihop allt tålamod du har och lära dig den ordentligt också!;) Så kanske vi får se ännu vackrare bilder i din blogg!
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Hej Vännen!
    Åh vad söta dina barn är!!

    Attans vad kul med en ny kamera, grattis!! Ser fram emot att få se bilder du tagit med den:)

    Vad skönt att du ska vara ledig, själv jobbar jag måndag-onsdag men sen är det 7 dagar ledigt igen, det ska bli jätteskönt!

    Ha en fortsatt trevlig julhelg,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  9. Vilka fina barn du har!!
    Och vilken julklapp!! Tror också att du varit väldigt snäll!
    God fotofortsättning!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Åhhh vad KUL!!! Vet ju att du har längtat.
    Vad blev det för någon?
    Men du nu kanske vi tar bort kameraförbudet när vi ses hos dig i Öret*asgarv* du tyckte ju att vi var tokiga med våra kameror hos Lotta.
    Ta hand om dig vännen.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  11. Åhh vilka sötis kids du har, men det vet jag ju redan! Och vad snäll 'tomten' var emot dig, hihi...förtäckt make eller?;)

    Kram A.

    SvaraRadera
  12. Hej vännen!
    Vilka vackra barn du har.
    Fin julklapp fick du också. Jag vill också ha en systemkamera men får vänta ett tag med det.
    Din beskrivning av dig själv passar in klockrent på mig.
    Kram Therése

    SvaraRadera
  13. Grattis till nya kameran.. Bara att leka och trixa så lär du snart att hantera den.. :-)

    Ha det nu så gott..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  14. Åh, vad roligt med en ny kamera....Och vilka söta barn du har! Önskar dig en God fortsättning vännen! Kramis Therese

    SvaraRadera
  15. Hej! Vilken perfekt julklappa! Jag önskar dig en fortsatt härlig jul med mycket glädje, gemenskap, lugn och god mat med när och kära! Julkramar Helena

    SvaraRadera
  16. Å vilka fina barn :)

    God fortsättning till dig och de dina!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  17. Hej vännen
    Vilka fina snyggingar du har. Tålamod - jag är också född utan....vilken jättefin klapp du fick.
    Jo då engelska julmaten var god :O)
    Ha en fin fortsatt julhelg
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  18. Vilken julklapp!! Lyllos dig... o vilka fina barn!:)
    God forsättning! Kram Sandra

    SvaraRadera
  19. Roligt med en ny kamera! Jag har haft min några månader, men inte lärt mig den än... Själv fick jag ett nytt objektiv och ett filter.

    Vad stora barnen har blivit! När träffade jag dem senast? Kanske dags att ses snart? Kram Stina

    SvaraRadera
  20. Vilken suverän klapp, en systemkamera är ju inte helt fel :)

    God fortsättning!

    SvaraRadera
  21. Åh vilken julklapp du fick!!
    Inga fel med en systemkamera :)

    God fortsättning från mig till dig! Kram Maria

    SvaraRadera
  22. Så fina bilder! Oj, en systemkamera, det var inte illa!!! Så kul! så fina barnen är!!!

    Stor kram L-L

    SvaraRadera
  23. Hej Sofia och grattis till kameran!!! Vad kul nu kommer du kunna ta ännu finare foton, för du tar ju redan jättefina! Vilka söta barn du har, dottern är ju vacker som en dag! Ha det så jättebra! Kram från Maria

    SvaraRadera
  24. Vilken snäll tomte som kom till dig! Vi ser fram emot fler härliga bilder...

    SvaraRadera
  25. så skoj med en ny kamera, sofia! det där med tålamodet (eller det bristande tålamodet) känner jag igen mer än väl ;) hoppas på en massa fina bilder nu i mellandagarna när du är ledig och hinner bekanta dig med din nya kompis :)
    kram
    ingela

    SvaraRadera
  26. Du har så fina barn!

    Hihi, kolla in hos mig vad jag fick av "tomten"!!

    Ha en fin fortsatt helg!
    kram, Ann-Christine

    SvaraRadera
  27. Hej på dig gulliga Sofia!
    Vilka underbart fina barn ni har.
    Grattis till nya kameran, vad roligt och vad skönt att vara ledig ett tag till, det är jag också.
    Kramis Susanne

    SvaraRadera
  28. Barnen ser riktigt jullyckliga ut;o)
    Och vilken snäll tomte det varit hos er!!
    Jag är oxå ledig, det är så skönt!!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  29. Hej Sofia! Vilken fin present du fick av tomten! Dina barn är så himla söta! God fortsättning av njut av din semester. Kram Åsa

    SvaraRadera
  30. Det ser ut som ni haft det riktigt mysigt!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  31. Vilken snäll tomte, varför var han inte lika snäll emot mig, haha..
    Kram min fina vän!!:)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails