onsdag 30 december 2009

Gott Nytt år! ♫˙·٠•●♥ ღ•*¨`*•♥



Hej mina vänner!
Jag önskar er alla ett Gott nytt år redan nu! Hoppas ni får en härlig nyår med mycket glitter och glamour, god mat, bubbel och fyrverkerier tillsammans med många härliga människor!! Själva är vi alltid bortbjudna på nyårsafton, men i år hjälps vi åt med maten så vi har fått den stora äran att göra desserten:-). Skriver dock inte vad som bjuds, för då blir det ju ingen överraskning för de övriga gästerna,*hihi*. Sköt om er nu och var rädda om varandra så ses vi nästa år igen! Kram Sofia

60 kommentarer:

  1. Jag ska också laga desserten till "vår" middag. Päronpaj kör jag på, den är sjukt god!

    Gott nytt år!
    Emma

    SvaraRadera
  2. Förresten, är du från Linköping? Det är jag med, men har bara bott där mellan 89-92. Folkunga och Katedral.

    SvaraRadera
  3. Hei Sofia!

    ønsker deg en fin nyttårsfeiring i morgen!
    vi skal servere kalkun til gode venner og jeg gleder meg skikkelig! tror jeg skal dekke bordet allerede i kveld *fnis*...

    ønsker deg alt godt i 2010

    go´klem fra Beate

    SvaraRadera
  4. Här blir det också dessert som bidrag till nyårsmiddagen! Gott nytt år på er! Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Åh låter hel härligt:) Önskar dig en fin nyårsafton min kära bloggvän, hoppas vi ses snart massor kramar Mia

    SvaraRadera
  6. GB glass och chokladsås!

    SvaraRadera
  7. Vi är också bortbjudna och ska ha efterrätt med oss ;)))

    Önskar dig ett Gott Nytt År!

    Ha det gott!

    Kram
    Anna-Malin

    SvaraRadera
  8. Riktigt Gott Nytt År till dig med!
    Vi ska bara vara själva hemma på nyårsafton, för första gången på många år. Så skönt det ska bli :)

    Söt skål du/ni fått! Jag fick min tredje Marimekko-skål i "samlingen" till julklapp i år, eller egentligen fick jag två ;) Visar senare.

    Kram-kram,
    Ann-Christine

    SvaraRadera
  9. Du kanske berättar om menun senare...för du vet vissa bloggare är ju nyfikna på det mesta :O) Ha ett fint nyårsfirande och så önskar jag dig allt gott inför 2010!!

    SvaraRadera
  10. Vi är också bortbjudna, men vi ska stå för förrätten!:)
    GOTT NYTT ÅR, kära du!:)
    Kramar

    SvaraRadera
  11. GOTT NYTT ÅR vännen! Hoppas ni får trevligt!!:) Kram A.

    SvaraRadera
  12. Härligt och kul med nyårsmiddag med goda vänner! Här hemma blir det en lugn kväll då småkillarna har både feber och förkylning =( Men det kan va ganska skönt det oxå...GOTT NYTT ÅR! Kram Lina

    SvaraRadera
  13. Gott nytt! själv firar jag nyår genom att vara hemma med en magsjuk 2-åring. hurra!

    SvaraRadera
  14. Vi är inte bortbjudna, vi ska få gäster :)
    Jag gillar också marimekkoskålarna och har flera stycken av dem. Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  15. Gott Nytt År, hoppas du får en fin kväll!

    SvaraRadera
  16. Gott slut och god fortsättning önskar jag dig med!

    Kram

    SvaraRadera
  17. Hej vännen! Önskar dig också ett riktigt gott nytt år och tack för alla goa kommentarer under året kära bloggvän! Kram Maria

    SvaraRadera
  18. GOTT NYTT ÅR, hoppas att ni fått upp värmen...kram från MOR och IVAN

    SvaraRadera
  19. Kika in och önskar dig ett Gott nytt år!!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  20. Gott nytt år till dig med :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  21. Raring raring...Vill önska dig och din fina familj ett gott nytt år....Får se vad 2010 bär .

    Kramkram A

    SvaraRadera
  22. Håller med vännen och ha det nu så himla gott imorgon. Vi åker till fam H men vi har bokat en taxi vid 2-tiden. Skönt att vakna hemma.
    Stor kram A

    SvaraRadera
  23. Gott nytt år önskar jag dig!:) Imorrn får man dricka bubbel;) Kram Sandra

    SvaraRadera
  24. Hej goaste Sofia!
    vad kul att fira nyår med vänner, vi har också lite knytis. Vi tjejer gör förrätt och efterrätt och killarna gör varmrätten.
    Tack för alla gulliga kommentarer själv och vi fortsätter ju vårt bloggande.
    Gott nytt år!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  25. Hej goa Sofia!
    Vill ge dig en bamsekram för alla fina kommentarer du lämnar hos mig, de betyder så mycket!

    Önskar dig en riktigt mysig kväll imorgon!
    Kram åsa

    SvaraRadera
  26. Önskar dig verkligen detsamma!!!
    Här hamnade vi i förberedelsegruppen... så jag och maken har varit med och pyntat festlokalen ikväll... mycket vitt och silver blev det, kul!!!
    Ha det så trevligt imorgon!!!
    Nyårskram

    SvaraRadera
  27. Visst, imorgon ska det glittra av fest och glamour!
    Tack för ett härligt bloggår och söta kommentarer hos mej!
    Gott Nytt År 2010! Kram Cilla

    SvaraRadera
  28. Detsamma till dig, go´a Sofia! Hoppas ni får en underbar kväll med ett gott slut!

    Kram Carin

    SvaraRadera
  29. Kikar in önskar dej ett riktigt gott nytt år!
    Kramar Therese

    SvaraRadera
  30. Önskar dig ett riktigt gott nytt år!

    Kram C

    SvaraRadera
  31. Ett strålande ♥GOTT NYTT ÅR ♥ önskar jag dig allra bästa vän. Ta hand om dig!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  32. Hej allra goaste bloggvän och "tvillingsjäl" ;)

    Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR och tack för att du började blogga så att vi "träffades":)
    Ser fram emot att få följa Signe 1 även 2010!

    Stor kraam Jenny

    SvaraRadera
  33. Ha en härlig nyårsafton!!! Vill önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  34. Gott Nytt År!!
    Ha en mysig Nyårsafton
    med nära och kära!!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  35. Vi är också bortbjudna till vänner.
    Gott Nytt År!!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  36. Vill önska dig ett riktigt Gott Nytt År!!

    Många kramar Pernilla

    SvaraRadera
  37. Tack så mycket! Jag önskar dig ch de dina detsamma :-). Ha ett underbart avslut på detta år och hoppas nästa blir fantastiskt! Jaa, jag ser verkligen fram emot år 2010 :-).

    Stor kram M

    SvaraRadera
  38. GOTT NYTT ÅR Söta Sofia! Hoppas att din nyårsfest blir hur fin som helst. Kramen från Åsa

    SvaraRadera
  39. Ett riktigt gott nytt år till dig o de dina. Hoppas du har en riktigt bra dag!! Kram A

    SvaraRadera
  40. Gott slut och gott nytt år!
    Skall bli roligt att få följa med bloggen 2010.

    Kram
    Cathrin

    SvaraRadera
  41. Gott nytt 2010...kramizar från en vän!!!

    SvaraRadera
  42. Hej rara du!

    Jag fick uppdraget förrätt :)

    Önskar även dej ett underbart Gott Nytt År!!!

    Varma kramar till dej! Camilla

    SvaraRadera
  43. Gott nytt år kära Sofia. Du är en alldels underbar bloggvän som sprider mycket glädje och inspiration. Jag är glad att jag fått "lära känna" dig under det här året. Tack för alla fina kommentarer från dig!!

    Många kramar. Jag och Nissan vinkar :) Ha en jättefin kväll!

    SvaraRadera
  44. Ha en härlig kväll vännen och GOTT NYTT ÅR!!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  45. Gott slut och gott nytt år till dig! Hoppas ni haft/har en underbar kväll!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  46. Oj här sitter jag o bloggar runt på den första dagen 2010 o vilken fin blogg jag hittade!!:) kommer besöka den fler gånger! kramar ammi

    SvaraRadera
  47. Ville bara titta in och önska ett gott nytt år.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  48. en riktigt god fortsättning på det nya året önskar jag dig, allra sötaste sofia! hoppas din efterrätt gjorde succé igår kväll. ingen klagade på min, tack och lov. inte på för- eller huvudrätten heller, för den delen. :)
    hoppas du klarar dig utan dunkadunka i huvudkontoret idag ;)
    kramkram
    ingela

    SvaraRadera
  49. Gott nytt år, jag hoppas det kommer att bli ett fint 2010 för oss båda!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  50. God fortsättning till dig mé! Alltid lika spännande med ett nytt oskrivet år!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  51. Hej vännen. Hoppas ni hade en fin kväll i går.
    Här myses det i soffan med födelsedagstårta och Ivanhoe på tvn.
    Kram LIna

    SvaraRadera
  52. God fortsättning 2010, hoppas det blir ett bra år för dig och din familj. Fortsätt blogga, du har en sån mysig och fin blogg.
    Min son får ofta höra att han är så lik Björn Gustavsson. Tack för dina alltid så söta kommentarer hos mig jag blir lika glad varje gång.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  53. Hej vännen!
    Tittar in för att önska dej en God Fortsättning på det nya året! :)
    Kram

    SvaraRadera
  54. Hej Sofia....

    Kom just på att jag inte borde skriva något här, så jag kilar över till fb ist.... hmm..

    Gott Nytt år

    Kram Linda

    SvaraRadera
  55. Gott Nytt År!!

    Hoppas du hade en supertrevlig kväll igår med god mat tillsammans med fina vänner!!

    Här blev det inte mycket till nyårsfirande då vi fick åka till akuten med sambon natt till nyårsafton, tolvslaget firade vi skålandes i vatten sittande i en sjukhussäng på hjärtintensiven, inte riktigt vad vi planerat, men det känns mindre viktigt då allt gått bra med sambon och han har nu fått lämna sjukhuset.

    Ha en riktigt god fortsättning på det nya året

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  56. Hej Sofia!!
    God fortsättning på det nya året, vännen!! Hoppas att det blir ett fint år för dig o dina nära.
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  57. Hej vännen
    Ja visst var det en liten rackare men nu efteråt kan jag skratta åt det.
    Ha det så gott och sköt om dig
    KRAM

    SvaraRadera
  58. OMG vad kommentarer du får...kikar in här ofta men har aldrig kommenterat;). ha det fint, kram anna

    SvaraRadera
  59. Våra utemöbler på framsidan ser precis likadana. Eller dvs man ser dem inte under alla snö ;) Funderar på om man skulle ta och ställa in dem eller klarar de sig fram till våren tror du?

    Ha en bra dag!!
    kram Victoria

    grannen ;)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails