fredag 11 december 2009

Shopping är som ljuv musik ♫˙·٠•●♥ ღ•*¨`*•♥




Hej vänner!
Det har ju blivit en hel del inredningsinköp sen i februari när jag började blogga,*ler*. Jag har alltid gillat att shoppa i och för sig (mina vänner och familj håller med, tro mig), men den 'lasten' har ju bara förstärkts ännu mer sen bloggen uppkom, det ska jag villigt erkänna. Dock är jag mer nöjd med vissa saker än andra, och de här tre tingen är mycket bra exempel på det. Därför valde jag att ha dem i min header också som ni ser:-). Både tallrikshyllan (Ib Laursen), trådkorgen (House doctor) och porslinsskärbrädan (House doctor) är köpta i underbara nätbutiken Julias vita drömmar! Ta er gärna en titt där, *suck*, man vill ha allt! Må gott allihop och TACK tack och åter tack för alla fina kommentarer♥! Kram Sofia

32 kommentarer:

  1. Hahaha, ja det har vi ju förstått att du gillar shopping. Urfina saker och visst kan man hitta mycket trevligt hos Julia.
    Trevlig helg vännen.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej min shoppingtvilling;)
    Couldn't agree with you more, hihi:)
    Shopping är en underbar företeelse!

    Vilka fina tre saker du visar, såklart finns de på Kråkered oxå!

    Ha en trevlig dag o helg Vännen,

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej igen, ser att vi varit inne o skrivit hos varandra samtidigt, telepati, hihi!

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Visst blir man köpsugen när man ser allt fint på alla bloggar.
    Du har hittat några riktiga godbitar.
    Och man mår bra av att få köpa fina saker.
    Ha en fin fredag!
    Kram Therése

    SvaraRadera
  5. Åhh vad fina saker! Du har bra smak!:) Julias vita drömmar sa du, ska genast kikas in där! Kramis Anna

    SvaraRadera
  6. Ja, det är jättefina saker! Och shoppa är kul såklart!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  7. Jaaaa, jag vet! Visst är det kul att köpa sig fina saker!
    Igår var jag till två olika inredningsaffärer och hittade så klart föremål att shoppa ;) Den ena grejen har jag önskat mig i över ett år, så då slog jag till.
    Men nu är det ju så eländes mörkt så jag inte kan fota mina nya "skönheter", grrr!

    Jag vill också ha en ny och juligare header, men hinner bara inte...

    Önskar dig en härlig helg!
    A-C

    SvaraRadera
  8. Hej! Ville bara önska trevlig helg! Och njuta ett ögonblick av dina fina saker...

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Har inte alla kvinnor svart bälte i shopping??? Hi hi... Det trodde jag... Älskar att köpa inredningsprylar!
    Ha en bra helg!
    Kram Carin

    SvaraRadera
  10. Hej goa bloggvän! Visst finns det mycket fint att köpa det visar du bilder på i dag! Må så jättegott! Stora kramen från Maria

    SvaraRadera
  11. Känner igen det där med mer shopping efter bloggen kom till.. Man får ju så många bra tips på både grejer och webbutiker..

    Ha en bra fredag..

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  12. Håller med dig om shopping:))) Ha en fin kväll och helg! Kram Vanja

    SvaraRadera
  13. Vi har något gemensamt nämligen SHOPPING. Det är så himla roligt med inredníng, så man kan helt enkelt inte låta bli att shoppa.

    Fina saker...
    Ha en bra fredagskväll!
    Kram C

    SvaraRadera
  14. Underbara saker!!! Måste gå in och spana vad hon har nu Julia! Kan hålla med att man blir mer sugen att shoppa sedan bloggen kom till! :) Men nu har jag varit duktig i ganska många månader, så - dags att sätta fart! (Har redan börjat lite smått till nya hallen, köpte krokar hos Ett hus i vitt!) Ha en riktigt trevlig helg - kram E

    SvaraRadera
  15. Ja visst är det kul att shoppa, har du hittat på något bra till mina små?? från mig. en skön helg önskas ni alla, mor

    SvaraRadera
  16. Jag tycker att du och din blog är som ljuv musik

    SvaraRadera
  17. Men visst är det så att vissa saker älskar man lite mer än andra. Och det är inte alltid de man tror. Julia har helt vansinningt många saker som ger mig ett farligt ha-begär. Så otroligt mycket fint. Och det är så enkelt att bara klick, klick, klick så är korgen full. Man kan visst shoppa sig lycklig!

    Ha en härlig fredagskväll!
    Nu börjar snart vårt fredagsmys här hemma (när barnen somnat)

    Kram
    Cathrin

    SvaraRadera
  18. Ja, det är härligt att shoppa även om jag ofta kan tänka att jag vill göra det själv- fast det går ju inte med allt!
    Du har mycket fint hos dig så du har en smak som faller mig in! Ha en skön helg och en jättefin lucia!
    Kram Anna-Karin
    hemochting

    SvaraRadera
  19. shopping är helt livsfarligt och alldeles underbart...kom hem med lite för många påsar igår.... ;)))

    ha det gott!

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera
  20. Jag sjunger gärna med i din sång! Shopping är härligt, men jag brukar alltid fundera både två och tre gånger innan jag köper något. Jag blir galen om det är för många saker framme. Fast vad har man annars vinden till om inte att stoppa undan saker i??

    Kram Ulrica

    SvaraRadera
  21. Jag gillar din melodie....tyvärr kan väl tilläggas för ibland kan man ju undra vad man håller på med. Men men ....

    Ha det gott i helgen vännen. Kram Anna

    SvaraRadera
  22. Tack tack tack gulliga rara du för jättefint beröm.
    Shoppa....det är ett kvinnligt fenomen säger min sambo......
    Ha en fortsatt fin helg
    KRAM Agneta

    SvaraRadera
  23. Shopping er farlig enkelt!;)

    Nydelige ting, vakre bilder og header:)

    Ha en fin fin helg:)

    Klem

    SvaraRadera
  24. Oooo... det är farligt att titta in där...:)Trådkorgen hade gärna fått flytta hem till mig!
    Fina bilder!!
    Kram

    SvaraRadera
  25. Hej!!

    Ja du shoppa det är verkligen roligt...
    Tänk de som inte gillar gå i affärer... Gillar julen med alla sprängfyllda butiker!!

    Hoppas du får en bra helg, kram Camilla.

    SvaraRadera
  26. Oja, det är lätt att komma in i shoppingstimmet! Jag har ju spenderat hela 105 kr idag på loppis!! ;-) Så söta saker, jag förstår att du är nöjd!

    SvaraRadera
  27. Åh vad fina saker! Tallrik hyllan är lovely!
    Ha en bra kväll! Kramisar A!

    SvaraRadera
  28. Ja gud så mycket fint det finns där och guuud så mycket man vill shoppa. Ibland är det riktigt svårt för mej som MÅSTE hushålla med pengarna under mammaledigheten, men det är klart...shoppat har jag gjort ändå! :) Men betydligt mindre än vanligt.

    Alla 3 som du visar gillar jag också, helst skärbrädan vill jag ha. (har ju fin tallrikshylla redan).

    Åhhhh jag är också avis på din sambo!!!
    :)
    KRAM

    SvaraRadera
  29. Det är första gången jag kikar in på din fina blogg, men inte den sista!! Här finns mycket trevligt att titta på!!
    Ha en mysig kväll!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  30. Åh va kul det var att hitta hit :) Ska länka och är prenumerant på dina inlägg sedan ett par minuter...

    På återseende!// Tina

    SvaraRadera
  31. Ja, vi är nog några stycken som inte mår illa av shopping. Ikväll åker jag till Kina för att uppleva landet - och tokshoppa. Har icke köpt en enda julklapp, det blir stor, tom resväska på vägen dit och fylld på vägen hem.

    SvaraRadera
  32. Heej! Jag heter whilma. Jag har en blogg men jag har inga besöare.. :( Det är verkligen ett bekymmer som jag tänker på varje dag Kan du gå in på min blogg?? SNÄLLA!!!!!!!!:D

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails