måndag 7 december 2009

Maileg-utlottning...



Hej allihop!
Nu tänkte jag att det var dax för en liten tävling igen för att 'fira' att min besöksräknare har passerat 50000 besökare! Tack alla ni goa som kikar in här,*glad*!! Denna gång lottar jag ut en 'tvilling' till min Maileg-nissa, tycker hon är underbart söt, så vad passar inte bättre nu i juletider?:-) Kunde inte bestämma mig, så det blev ett säkert kort, d.v.s en likadan som jag själv har,*hihi*. Självklart kan alla vara med, ni skriver bara en kommentar under inlägget och ni med egen blogg länkar till min sida med nån av bilderna. Ni andra skriver ert namn såklart samt tipsar två vänner om tävlingen. Söndagen den 13 december kl. 24 avslutas den! Hoppas ni vill vara med och Lycka till! Kram Sofia

175 kommentarer:

  1. Då blev man först ut här då... :)

    Jag är ju sjäälvklart med o tävlar om den söta lilla Nissan.
    Länkar med bild på bloggen.

    Ha en toppen vecka!

    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  2. Grattis till dina besökare!!

    Självklart är jag med o tävlar om tvillingen.

    Länkar också.

    Ha en bra dag/C

    SvaraRadera
  3. Hej Vännen!
    Grattis till de över 50 000 besökarna!! Görskoj!
    Jag är med såklart o länkar från mig, vilken söt Mailegnissa:)

    Ha en toppendag sötis!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Jag vill vara med och tävla! Vilket fint pris, håller tummarna... :) Har länkat på min blogg! Kram, Sofie

    SvaraRadera
  5. Om jag vill vara med????? Självklart!!!
    Nissepojken här hemma måste ju få en flickvän till jul. Eller hur?
    Nu håller jag tummarna HÅRT!!
    Ha en fin dag vännen.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  6. Grattis till antalet besökare!
    Självklart vill jag vara med och tävla om en "nissa"!

    SvaraRadera
  7. Hej Sofia!

    Å vilken fin Nissa - hon skulle få det jättebra på Holm :)

    Jag vara med och tävla och länkar såklart till dej.

    Ha en go vecka - kramar!

    SvaraRadera
  8. jag jag jag vill vara med! och länkar gör jag givetvis till din fina blogg, söta sofia!
    kram
    ingela

    SvaraRadera
  9. Hi Sofia,
    I've already have a boy Maileg who would love to have a girlfriend for Christmas, she's soooooo cute. I congratulate you with your visitors and think there will be lots and lots more the next days. I will make the link imediately!
    Good luck with your loting. Karin

    SvaraRadera
  10. Jag vill SJÄLVKLART vara med i denna fina tävling!! Har ingen egen blogg men tipsar två vänner:). Kramiz Fredrika

    SvaraRadera
  11. I can't read your blog very well, but I like your photo's!

    warm greetings from holland
    Sas

    SvaraRadera
  12. Jag vill självklart vara med och tävla och ha chansen att vinna den fina Nissen. Jag älskar Nissarna dem är så fina... Tack för mysig inspiration som du sprider.
    Må så gott.
    Jessicka

    SvaraRadera
  13. Åhhhh....vill HA! Jag har ju tvillingar så det är väl givet:) Stor grattiskram till "50000" and there is more to goooooooo.... Pusselipuss Mela:)

    SvaraRadera
  14. Jag håller tummarna att Nissan hittar till Sockenvägen och förgyller min fåtölj som nu ser så ensam och tom ut... Har tipsat/länkat http://lurans.blogg.se/2009/december/vilken-vagg.html

    Varma kramar
    Therese - Sockenvägens Söta

    SvaraRadera
  15. Hejsan!
    Äger inte nån Maileg-nisse men längtar efter en sååå.
    Är definitivt med i utlottningen och önskar jag vann den.... passligt till jul...
    Länkar oxå med bilden från min blogg.
    Lotta

    SvaraRadera
  16. Hej! Vill självklart vara med och tävla!
    Mvh
    Anna "utan blogg"
    miss.fighter@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Åh, här hamnar man mitt i värsta bästa tävlingen. Självklart vill jag vara ed och försöka vinna den lilla sötnosen.
    Länkar såklart.

    Har du varit ute på FB och kikat? ;)

    Kram på dig
    Marit

    SvaraRadera
  18. Den tävlingen kan man bara inte missa.
    Så jag länkar och hoppas, hoppas!
    Ha en bra vecka. Stor kram!

    SvaraRadera
  19. Visst vill jag vinna en tomtenissa,
    den här tävlingen vill ingen missa!
    Om jag vinner blir det kul
    få en tomtenissa till jul!

    http://ireeli.blogg.se/2009/december/en-liten-tomtenissa.html
    irene_e@spray.se

    SvaraRadera
  20. Hei på dei
    en hilsen fra Norge her.
    God jul
    Godt nyttår.

    Julehilsen Hanne Gustavsen.Norge.

    SvaraRadera
  21. Åh jag vill självklart vara med! Länkar i min blogg! Trevlig dag! // Pillan

    SvaraRadera
  22. Klart jeg vil være med. Linker i blogen min.
    Klem Kerstin

    SvaraRadera
  23. Hi, i can't read your blog, but i think its really beautifull!

    Greetings, from Holland!

    Oh.. and when this is a give-away.. can i sign in.. even when i com from further away!

    SvaraRadera
  24. Hej! Vilken fin blogg du har! =)
    Jag vill såklart oxå vara med.
    Länkar från mig!
    Kram Verra

    SvaraRadera
  25. Så söt nisse tjej jag vill narurligtvis vara med.
    Länkar med bild i från mig.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  26. Själfallet vill man vara med och tävla.. Och länk kommer att finnas på min blogg..

    Ha en bra dag..

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  27. Jag vill också vara med på utlottningen

    SvaraRadera
  28. Åh, precis den nissan jag har suktat efter! Är det månne min tur att ha lite tur :)
    Hälsningar
    Anna I.

    SvaraRadera
  29. Å så söt nissa! Henne skulle jag vilja ha på bänken i hallen till jul:)

    Länkar i vänsterkolumen!
    Susanne

    SvaraRadera
  30. Jaa, jag vill vara med! Kram Fia

    SvaraRadera
  31. Jaaaaaaaaa jag vill vara med Sofia och jag vill gärna vinna. Jag väntar fortfarande på min tur! :)

    Länkat har jag redan gjort och du...stort GRATTIS till alla dina besökare!
    KRAM

    SvaraRadera
  32. Hej,Jag vill gärna vara med i tävlingen, och tipsar 2 vänner att besöka din blogg, ha dä så bra alla 4, kram MOR

    SvaraRadera
  33. Åhh vilken fin tomte!! Den vill jag vinna! Jag länkar från min blogg!! Grattis till besöksantalet!

    Kram, C

    SvaraRadera
  34. juhuu! for en flott premie! klart jeg er med!!!

    grattis med mange besøk! linker selvfølgelig...

    klem Beate

    SvaraRadera
  35. GRATTIS till alla besökare!! Jag är ofta här och kikar. Vilken fin tomtenissa du lottar ut!
    Den skulle passa fint här hemma.

    Kram Christina

    SvaraRadera
  36. Gratulerer med 50000 besøkende!!
    Vil gjerne være med på trekkningen av en kjempe fin maileg nisse..
    Ønsker deg en flott kveld!!
    Klæm Linda

    SvaraRadera
  37. Självklart vill jag vara med och tävla, åhh så söt! Tipsar 2 vänner om tävlingen:)

    Kram Sara

    sara86@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. En Nisse till Bettorps stora skog....
    Vi ska ta vara på lilla Nisse <3
    Kramizar

    SvaraRadera
  39. Hej Sofia! GRATTIS till dina 50000 besökare. Jag har fått mycket inspiration utav din fina blogg. Gud vad de är fina de där tomtenissarna från Maileg. Jag vill självklart vara med. Länkar såklart! Kram Åsa

    SvaraRadera
  40. Hejsan Sofia och grattis till så många besök!
    Jag vill gärna vinna en tomte. Hoppas på tur och länkar från min blogg.
    -Monica-

    SvaraRadera
  41. Jag älskar Maileg och är gärna med och tävlar. Har länkat i min blogg (i högermarginalen).

    http://lollo71.wordpress.com

    Fin blogg du har f.ö, det är mitt första besök här men säkert inte mitt sista!

    SvaraRadera
  42. Jag vill självklart vinna en tvilling till min mailegnissa. Nissen vill få två tjejer att mysa med. Roligt att du har så många besök :-)

    Kram Ulrica

    SvaraRadera
  43. Klart man länkar och vill vara med och tävla!
    Kram!
    Sandra
    mittnyabattrejag.blogspot.com

    SvaraRadera
  44. Den vill jag väldigt gärna vinna :) Jag länkar ffrån min blogg.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  45. jag har nyss hittat till din blogg & den är en ny favorit! Toppenbra inspiration till vårt hus som är "under renovering" ;).
    Jag vill mer än gärna fajtas om denna söta tomtenissa.
    kram Frida

    SvaraRadera
  46. Å, vilken fin tävling! Jag vill gärna vara med! Länkar så klart.

    Kram Emma

    SvaraRadera
  47. Käraste Sofia!
    Klart jag är med i din fina tävling:)
    Kramisar kollegan!

    SvaraRadera
  48. Åh vilken söt nissa! Den skulle passat bra här hos mig o pojkarna!

    God Jul och Grattis till alla besökarna!

    KRam Anna

    Ps Jag länkar!

    SvaraRadera
  49. Hej!!! GRATTIS! Jag deltar gärna...en sån sötnos skulle trivas hemma hos oss!! Länkat på sidomenyn!!! ;)

    SvaraRadera
  50. Hej du söta! Grattis till så många besök. Vilken underbar liten Mailegnissa. De är så himla söta. Jag tar en lott och hoppas på tur! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  51. Hej Sofia, jag har inte en enda Maileg-tomte hos mig för jag har inte fattat hur söta de är förrän nu när jag har läst alla bloggar med alla fina tomtenissar, så självklart vill jag vara med och tävla hos dig. Jag länkar med din bild och hoppas på tur, kram Malin

    SvaraRadera
  52. Å för en fin Maileg tomte ,jag vill gärna vara med att tävla
    ankie_sundvall@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Hej!
    tack för en mkt inspirerande blogg.

    Jag är så klart med och tävlar om den lilla nissen....

    kram kram

    SvaraRadera
  54. Självklart vill jag vara med och tävla. Tipsar två vänner och håller tummarna.

    Kramis Åsa D

    SvaraRadera
  55. GRATTIS till alla dina besökare på bloggen! Vilken jätte fin vinst! Klart jag är med och provar lyckan på den söta nissan! Länkar gör jag med... Kram Stina

    SvaraRadera
  56. Tycker din blogg är underbar! Jag vill gärna vara med och tävla! Länkar från min blogg med såklart! Fortsatt trevlig kväll! Kram Maria

    SvaraRadera
  57. Hej!
    Vill gärna vara med i din tävling. Har tyvärr ingen egen blogg ännu =).

    Kram Ulle
    ulles.mail@telia.com

    SvaraRadera
  58. Grattis till 15 år i kärlek och 50000 besökare.
    Jag vill självklart vara med i din fina tävlingt. Givetvis länkar jag.
    Kram Therése

    SvaraRadera
  59. Jaja här vill jag ju vara med jag som inte har någon nisse eller nissa. Underbar vännen...
    Jag länkar från min sida.
    Och stort grattis till er...

    Kramkram A

    SvaraRadera
  60. Psst glömde, grattis även till 50 000

    SvaraRadera
  61. Klart att jag vill vara med!!! En sådan liten nissan kan man verkligen inte tacka nej till! :) Grattis till alla dina besökare - underbar blogg!

    Kram E

    SvaraRadera
  62. Ååå, grattis till dig o din blogg!!
    Jag kollar in hos dig varje dag!!!
    Klart jag vill va med o vinna en "Nissa"
    Lägger tävlingen på min blogg....(fast jag är ju inte så bra på datorer o bloggra. Har precis börjat blogga o jag vet inte hur man gör när man länkar men jag skriver in din adress på min blogg!!)
    Ha en bra vecka!
    Kram johanna
    http://zoya.aberlours.se/#home

    SvaraRadera
  63. Gratulere med en flott og populær blogg! Jeg elsker Maileg-nissene, så vil veldig gjerne være med på trekkingen og prøve ut lykken:) For en fin gave:) Ha en god førjulstid! Hilsen Trine Aamås:) (mail:trineaamas@hotmail.com)

    SvaraRadera
  64. Halloj i villan!
    Vad kul med utlottning av en liten Nissa, jag vill självklart vara med och hoppas att jag vinner. Länkar givetvis.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  65. Hej, jag har precis hittat din blogg och tycker jättemycket om den. Vi har samma smak!
    Jag vill gärna vara med och tävla om den lilla söta nissen. Jag ska länka från min blogg. Ha en fortsatt bra vecka. /Anna

    SvaraRadera
  66. Hej svägg! GRATTIS till såå många besökare, helt otroligt!!! Det är ju för att bloggen är bra förstås. Va kul med ny tävling, jättefin nisse. Är gärna med och tävlar! Jag har tipsat folk på jobbet bl a om din blogg. Kramar svägg
    PS. Blir kul att fira jul ihop. Då ska det julpyntas minsann och lagas god mat! Vi ses o hörs!

    SvaraRadera
  67. Hej Sofia! Vilken fantastisk tävling du har med den underbara Maileg tomten. De är ju för fina och jag skulle bli överlycklig om den nissan fick flytta hem till mig. Jag håller tummarna stenhårt :)

    Jag länkar självklart!! Kram Josefin

    SvaraRadera
  68. Och grattis till alla besökare. Jag lyckas nog aldrig få ihop så många... Du har en så fin blogg och du verkar vara en sån fin person. Det är det som lockar oss hit. KRAM igen

    SvaraRadera
  69. Vill gärna ha en maileg....så fina ....gör ett försök...tjingeling

    SvaraRadera
  70. Grattis Sofia till alla dina besök! Här är ju så vackert att man förstår att så många tittar in!
    En nissa skule göra min jul Ännu gladare så jag är med o länkar förstås!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  71. Åhh vilken söt liten tomte, älskar Maileg. Skulle gärna få följa med hem till mej:)
    Du har en underbar blogg och har gett mej inspiration att starta en egen i framtiden.

    Kram Hanna

    SvaraRadera
  72. Hejsan!
    Jag är gärna med och tar en lott och hoppas på turen. =)

    Länkar med en bild från min blogg!

    Kram ♥
    Jessica

    SvaraRadera
  73. Åhhh, dessa nissar är såååå ljuvliga! Jag är väldigt gärna med och tävlar om den fina Nissan :-)! Självklart länkar jag med bild i ett inlägg från min blogg!

    Ha en fortsatt bra vecka!
    Kram kram
    Mona

    SvaraRadera
  74. Jag vill vara med i din tävling!! Maileg är min favvo, så vilken tur att jag hittade denna tävling:=)). Ha det gott!

    Kram Fia

    SvaraRadera
  75. Hej Sofia
    Åh vilket fint pris i din dina utlottning. Skulle passa perfekt som kamrat till den jag redan har.
    Jag tar två lotter
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  76. Grattis till alla dina besökare! Åh jag vill så gärna vinna din fina maileg, länkar oxå!
    Har faktiskt inte en enda, jag är väl snart ensam om det, hihi!

    Ha en bra dag!
    Kramis Anki

    SvaraRadera
  77. Grattis med 50 000:)
    Jeg er gjerne med og linker fra siden min:)
    Klem fra meg♥

    SvaraRadera
  78. Oj, oj! Stort grattis. Jag vill också vara med!
    Länkar så klart från mig.

    Kram

    SvaraRadera
  79. Hej goa bloggvän! Klart jag vill vara med i din tävling!!!! Kram Maria

    SvaraRadera
  80. Hej rara
    Klart jag vill tävla...har ingen "nissa" så det hade ju vart riktigt roligt att få en :) Jag länkar såklart! Kram till dig! Anna

    SvaraRadera
  81. Jag är gärna med i din tävling!
    Och vilket fint pris! Länkar även till din sida:)

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  82. Hej Sofia!
    Vilken liten skönhet du lottar ut...
    Vill självklart vara med och länkar till dig!

    Kram
    Anna-Malin

    SvaraRadera
  83. Hej hej!!

    GRATTIS till dina 50 000 läsare, jättekul!!!

    Vill självklart vara med i tävlingen, tycker Maileg-nissarna är så söta, men har tyvärr ingen egen, ännu...

    Hoppas du haft en bra dag!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  84. Hei! For en fin blogg du har! Her var det mye koselig. Jeg blir gjerne med på konkurransen din. Har lagt ut link til deg på siden min.

    SvaraRadera
  85. Hej, Många grattis till så många läsare! Jag vill gärna vara med och tävla och länkar till dig från min blogg!

    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  86. Självklart vill jag vara med i din tävling! Vilket fint pris! Har ingen Maileg alls, men har förstått att det är nåt man måste ha ;) Nej, men allvarligt talat, dom är ju så söta! Jag länkar också!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  87. Jag skriver för att jag har precis börjat läsa alla fantastiska bloggar och vad spännande med erat nybyggda hus.
    Vidare skriver jag även för att jag har aldrig vunnit något och kan ju hoppas på en vinst nu, om inte såär det ju en liten vinst att ha hittat hit!
    Må väl! Anna anna.fridell@home.se

    SvaraRadera
  88. Nämen vilken söt Nissa. Jag är gärna med och firar din fina blogg och hoppas på lite tur. Länkar gör jag förstås hos mig.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  89. Oh Nissa skulle passa så fint ihop med min Nisse :O) Självklart vill jag vara med och givetvis har jag länkat!!

    SvaraRadera
  90. Titta! Då hittade man hit också :-)
    Självklart vill jag vara med om att vinna en liten nissa ;-)

    Kramen Erika

    SvaraRadera
  91. Hej vännen!
    Ooo den Nissan får gärna komma och bo hos mig ;)
    Grattis till alla dina besök!!
    Jag länkar!
    Ta hand om dig!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  92. I can't understand a word you wrote, but the give-away is beautiful

    SvaraRadera
  93. Hej Hej,
    Jag har precis hittat din underbara blogg. Älskar dina foto och njuter av att läsa alla inlägg....
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  94. Näe attans vad alla vill ha tomten som jag vill ha urrrkkkkkkk...Hihi. Jag har ju ingen nissa eller nisse. Jojo jag vet vad du tyckte att jag skulle köpa fniss.
    Ha det gott...

    Kramkram Anne

    SvaraRadera
  95. Jga vill vara med i din fina utlottning och jag länkar!

    Kram britt

    SvaraRadera
  96. Hej!!
    Grattis till så många läsare :o)
    Vill gärna vara med i tävlingen/utlottningen!
    Länkar från min blogg.
    // Carolina :o)

    SvaraRadera
  97. Hej!
    Grattis till dina 50.000 besökare! Du ger enorm inspiration med dina fina bilder och dina härliga inlägg! Jag vann precis en Maileg-nissa i en annan tävling så jag står över att vara med. Den kan glädja någon annan:)
    Kram, Helene

    SvaraRadera
  98. Hej Sofia!

    Vilket fint pris, klart jag vill vara med och tävla!!!! LÄnkar.

    Har faktiskt inte haft någon liten figur från MAileg innan, så när minsta dottern döptes önskade jag en liten kanin till henne, för att jag skulle kunna njuta av att ha den framme :0)....som tur är tycker hon också om den!

    Sov gott min vän, kram åsa

    SvaraRadera
  99. Jag är gärna med i din fina tävling!:)) Kramar Josefin utan blogg

    SvaraRadera
  100. Jag vill va med i tävlingen .Hoppas på tur.
    Grattis till sååå många besök!
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  101. Självklart måste man ju var med om detta!

    Länkar med en gång!

    Grattis!
    Emma

    SvaraRadera
  102. Jag vill väldigt gärna vara med i Din utlottning! Fantastiskt söt tomte!! :D

    Länkar såklart på min blogg.

    Mvh Ellinor på Gillberg

    SvaraRadera
  103. Hej!!

    Grattis till alla besök på din fina blogg. Jag vill jättegärna vara med i utlottningen av en fin Nissa.....
    MVH
    Caroline Samuelsson

    SvaraRadera
  104. Grattis till 50 000 besökare!
    Jag vill också vara med på utlottningen av Nissen. Länkar även till min blogg.

    m v h Kirsi

    SvaraRadera
  105. Oj vilken fin nissa. Den skulle min dotter gilla. Självklart så länkar jag till tävlingen.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  106. Hej Sofia!
    Grattis till era 15 år och vad fint med ordet KÄR i vita bokstäver. Ni verkar så gulliga ihop.
    Jag vill gärna vara med i din tävling och jag tittade på en sådan tomte förra veckan, men jag tyckte att det var så mycket annt jag behövde...Länkar!!!
    Kramis Susanne

    SvaraRadera
  107. Oj, så många!
    Klart man vill tävla!!!!!!!

    SvaraRadera
  108. ♥ Grattis till dina många besökare. Jag förstår att besöksräknaren tickar på. Du har en inspirerande sida!

    Jag är gärna med i din utlottning och länkar i högerspalten på min sida. ♥

    SvaraRadera
  109. Åhhh dessa är figurer är ju för söta och en nissa vore ju jätteskoj att vinna! Hoppas på tur! :-) Länkar vidare till din tävling från min sida Helenas Hus.

    Kram!

    SvaraRadera
  110. Jag vill jättegärna vara med i din superfina utlottning!=)
    Länkar i högerspalten på min blogg!

    Mvh Anna

    SvaraRadera
  111. Jaaaa, jag vill vara mé!! Kramar Anna

    alarsson89@hotmail.com

    SvaraRadera
  112. Hallå sötaste Sofia!!
    Grattis till 500000!!
    Jag vill vara med och tävla! Åh, jag HOPPAS HOPPAS att jag vinner. Jag älskar de där tomtarna. Typ de enda jag kan tänka mig att ha :)
    Jag länkar
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  113. ♥ ♥ Oj vilken go tomte. jag är gärna med sent omsider. Jag länkar till min sida också.

    ♥ ♥ kram liselotte

    SvaraRadera
  114. Hei Sofia!!!

    Tusen takk for en fin blogg og gratulerer med 50 000 besøkende...ojjj...det er mange....

    Jeg henger meg på og håper jeg har vinner lykke:)

    Du har ett fint hjem:)

    Desember hilsen fra Norge
    Klem Ingrid E

    SvaraRadera
  115. Å, vilken fin blogg, grattis till det stora besöksantalet. En tomtenissa skulle trivas jättebra hemma hos oss...

    SvaraRadera
  116. Hej! Såklart jag är med! Länkar också! Kom in till mig och tävla du med vetja! Kram

    SvaraRadera
  117. Självklart vill jag vara med på din utlottning av den här jättegulliga mailegnissan!Och så förstås ett stort grattis till alla dina många besökare till bloggen. Fantastiskt med så många besökare!;-)
    Jag länkar med bilden på min blogg så klart(högerspalt-mitten)
    Ha det riktigt gott i veckan!
    /Kram Karin

    SvaraRadera
  118. Jag vill oxå vara med och tävla om den underbara Nissan!!

    Länkar från min sida!

    //J

    SvaraRadera
  119. Hej! Vill som alla andra vara med och tävla!
    Mvh Maria maria@bjarenet.com

    SvaraRadera
  120. Hejsan! Vilken fin maileg tomte klart man vill vara med i utlottningen ;)
    Här kmmer länken till mitt blogg inlägg; http://smillasplats.blogg.se/2009/december/tavlingsdax.html#commen

    Sitter nu och håller tummarna.

    SvaraRadera
  121. Hejsan! Oj vilken fin blogg du har och ert hus är ju helt fantastiskt!!! Vill gärna vara med och tävla om den lilla tomtenissan. Tipsar mina vänner Heidi o Nancy om din blogg och tävling. Hoppas...
    Decemberhälsningar/agneta.johnsson@telia.com

    SvaraRadera
  122. Hej och stort grattis till dina besökare, mysig blogg du har. Roligt att hitta hit.

    Jag är naturligtvis med och tävlar. Jag länkar från min blogg.

    Anette

    SvaraRadera
  123. åååå så fin maileg nisse,jag är med då jag inte har en enda en maileg nisse...första gongen her inne,jättemysigt.og grattis med alla besökande:O)
    har en tävling inne på min blogg.slutar kl 20,oo i kveld.ta en titt.
    kram bella

    SvaraRadera
  124. Hej!
    Jag vill såklart vara med och tävla om den fina dockan!

    Jag länkar i min blogg, där jag även har en liten tävling...

    Kram,
    Lena

    SvaraRadera
  125. Jag är gärna med och tävlar om den sööta nissan:) Tipsar två vänner! Må gott! // Sara

    SvaraRadera
  126. Hej!

    Jag har ingen blogg, än! Du inspirerar mig så mycket med alla dina fina grejer, ditt öga för detaljer och dina inspirerande inlägg att även jag har börjat fundera på att starta en!
    Självklart vill jag vara med och tävla.
    /tilljempa@hotmail.com

    SvaraRadera
  127. Grattis till alla besök.
    Självklart med i din tävling.
    Blir mycket inspirerad av din blogg som ger mig mycket kreativitet.

    Kram Annika
    aaforsberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  128. Hej Sofia!
    Grattis till dina 50000. Jag hittade hit via Nyanser av vitt. Bloggandet fungerar verkligen som ett dominospel.
    Självklart vill jag vara med och tävla om den lilla nissan. Länkar gör jag nu på momangen.
    Kram Karin

    SvaraRadera
  129. Hej Sofia!

    Grattis till de 50000!!!!!! Vill gärna vara med i din tävling och länkar hos mig. Kram Sofia

    SvaraRadera
  130. Sååå söt, så klart vill jag också vara med i utlottningen! :o)
    Länkar förstås!
    Ha en ljuvlig helg,
    Lydia

    SvaraRadera
  131. Ci sono anch'io!!! Felice Natale!!Un saluto SAmy

    samy77samy@yahoo.it

    SvaraRadera
  132. Klart jag vill vara med i din fina tävling vännen!!! Är ju en trogen läsare, och vill gärna vinna denna fina nissa!!!!

    Jag länkar
    Kram L-L

    SvaraRadera
  133. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  134. Hej Sofia!!
    Första gången jag besöker dig här!!
    Vad fint ni har det!!!

    Vill väldigt gärna vara med och tävla om den
    söta lilla nissan!!!
    Länkar direkt på min blogg!!

    Många kramar Emma

    SvaraRadera
  135. ♥ Vad söt hon är lilla Maileg Nissan ♥

    Hon skulle få det jätte mysigt hemma hos mig. Så jag håller tummarna så kanske hon får flytta hit ♥

    Kramar från Linda

    SvaraRadera
  136. Vill väldigt gärna vara med och tävla. Har länkat.

    //Linda

    SvaraRadera
  137. Jag vill oxå vara med!
    KATARIINA H.

    SvaraRadera
  138. Vill jättegärna vara med och tävla om den söta lilla nissen! Passar även på att gratta till de 50000.
    Ingela
    Imoollson@hotmail.com

    SvaraRadera
  139. Hej Sofia!
    Nissen är så välkommen hem till oss!!! :D
    Hoppas att vi vinner (vi - jag &2 döttrar)
    Länkar så klart!
    kram Olg@

    SvaraRadera
  140. Hej hej!
    Jag är gärna med och tävlar =)

    Har länkat till min blogg: http://plusresan.blogspot.com

    SvaraRadera
  141. Hej,
    klart att jag vill vara med å tävla om sötaste lilla tomten.
    Å grattis till alla besökare! Jag är själv en trogen sådan trots att jag sällan eller aldrig lämnar kommentarer..

    Mvh
    millasv

    Tipsar givetvis fina vännerna..

    SvaraRadera
  142. hejsan!!!!
    jag en nissan å hon har så lååångsamt...älskar dom,hoppa på tur....
    hälsningar siwan
    mejl:siwhw@hotmail.com

    SvaraRadera
  143. Grattis, grattis till så många besökare. VIlket fint pris du lottar ut. jag vill gärna vara med och länkar fr min blogg.

    Ha en riktigt fin luciahelg,
    kram Petra

    SvaraRadera
  144. Ja, men självklart vill jag vara med och försöka få en ny tomtekompis.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  145. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  146. Hej!
    Jag vill jättegärna vara med och tävla om en sån liten söt nissa. Har länge gått och kikat på dem men aldrig kommit till skott.
    Så härligt att du lottar ut en. :)

    Jag länkar, lånar bild och lägger på min blogg!
    Jag korsar mina fingrar och hoppas. :)

    Kram Sara

    SvaraRadera
  147. WoW !! che blog meraviglioso ! le tue creazioni sono un sogno !
    Ed anhe i premi per questo blog, mi lasciano senza fiato !
    Vado subito ad inserire il link nel mio blog, tantissimi auguri per IL TUO BLOG.
    Un bacio.
    Coccinelle

    SvaraRadera
  148. Den Nissan får gärna bo hos mig! Vilket tillfälle att försöka få sig en egen liten Mailignissa! Jag länkar till bloggen vitagavlar.blogspot.com och hoppas på tur!
    Kram Lisa
    Och GRATTIS, men det var väl bara en tidsfråga;-)

    SvaraRadera
  149. Hej!
    Grattis till alla besökare :)
    Jag vill gärna vara med och försöka vinna din tomtenissa.
    Jag länkar till dig.
    Ha en riktigt mysig tredje advent.
    Kram Mari

    SvaraRadera
  150. Jag vill så gärna vara med o vinna den fina Maileg tomten.
    Mvh S*tina
    tokarp03@hotmail.com

    SvaraRadera
  151. Hej Sofia!!
    Självklart vill jag vara med och tävla, men får nöja mej med en lott för det går verkligen inte få med sej bilden till min blogg.
    Har försökt flera dagar.. Det står att jag redan sparat den men den finns verkligen inte!!

    Jag får hoppas på tur ändå!!
    Hoppas du får en fin helg, kram Camill.a

    SvaraRadera
  152. hej sofia

    Är en 61 årig tjej som jobbar på dagis och har barnasinnet kvar så jag vill gärna vinna din fina tomteflicka.
    kram yvonne

    gustafsson.yvonne@telia.com

    SvaraRadera
  153. hi what a sweet candy!! hope I'm the lucky I added your candy on my blog thanks for this chance!!
    greeting from Italy
    Barbara

    www.mylittledreamliving.blogspot.com

    SvaraRadera
  154. Eftersom jag är så sent ute så länkar jag inte... ville bara be om din tillåtelse att länka från mejj till dej. ♥ Om det INTE går för sej så vill jag veta det snarast...

    kram ♥

    SvaraRadera
  155. Halloj!

    Nu är jag verkligen ute i sista timmen. Självklart vill jag vara med i din fina utlottning. Länkar förstås.

    Kram Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  156. Jag vill vara med och tävla!:) Fin nissa!
    Kram Lisa i Västerås

    SvaraRadera
  157. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  158. Självklart vill även jag tävla. Och jag länkar såklart ifrån bloggen.

    Råkade skriva en massa fel i kommentaren innan så den tog jag bort...

    SvaraRadera
  159. Hei,
    jeg vil gjerne være med! linker til konkurransen inne hos meg ;)

    natta klem

    SvaraRadera
  160. Hej!

    Vilken härlig blogg du har! Här kommer jag att störttrivas tror jag minsann ;)faktiskt så är det min bloggande Olivia som hittat dig!

    Jag vill tävla naturligtvis!

    K R A M // t i n a

    SvaraRadera
  161. Gratulerer så mye med snart 53 000 besøkende!

    Jeg blir veldig gjerne med i trekningen om den søte nissen, så jeg har selvsagt også linket med bilde i bloggen min. :o)

    Ønsker deg en riktig fin 13. desember!

    SvaraRadera
  162. Grattis! Jag är med.

    abackman66 at hotmail.com

    SvaraRadera
  163. Klart att jag vill vara med & Grattis till 50 000 besökare!
    Klart att jag länkar!

    SvaraRadera
  164. Så söt liten nissa :) Jag vill gärna vara med i din utlottning och länkar hos mig.

    Önskar dig en mysig tredje advent och lucia.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  165. Denna vackra elf, deltar jag gärna! Nu har jag göra ett inlägg i min blogg

    SvaraRadera
  166. En jättesööööt liten Nissa skulle göra sig jättebra som kompis till mina nissar båda
    när de i dag alla med ljus i hår får skåda :)))

    // Hälsar Lizzie med flock

    PS Självklart länkar vi till din fina sida ! DS

    SvaraRadera
  167. hallo i'm giovanna from italy beautiful blog candy, i like your photos but i don't understend your language! please enter me in you blog candy
    Giovanna

    SvaraRadera
  168. Jag vill vara med o tävla!
    Ha en mysig lucia!
    /Jenny

    jsnaell@hotmail.com

    SvaraRadera
  169. Jag också vill vara med. Min Nisse vill ha en vän :)
    Vilken fin blogg du har!

    Saija från Finland

    SvaraRadera
  170. hej!
    Ku med så många besök.
    Jag följer din blogg nästan varje dag.
    Mailegtomtar och kaniner är så ljuvliga.
    Klart jag vill varra med och prova lyckan den här gången.
    Grattis till så många besökare och tack för att du inspirerar oss andra.
    /Jeaentte H.

    SvaraRadera
  171. Så klart att jag vill vinna makan till min Nisse som sitter ensam i fönstret. Hoppas turen är på min sida.

    SvaraRadera
  172. Är gärna med och tävlar om den söta tomtenissan och länkar till din sida!
    Glad lucia önskar Växthusmadam

    SvaraRadera
  173. tävlar gärna om den där söta nissen
    vad fin den var. ha det bra!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails