onsdag 4 mars 2009

Shopping





Hej!
Idag slog det mig att jag inte hade shoppat något på några dagar, så det var genast tvunget att åtgärdas;-). Jag tog en sväng i inredningsbutikerna på köpcentrumet, så nu känns allt bra igen! Det blev en jättefin kökshandduk från Green Gate, älskar deras saker, en vit enkel kanna från Lagerhaus, lite fikamys i form av kakor och espressokaffe i tuff retrostil också från Lagerhaus samt en zinkkruka med en liten söt krokus från Nice Presenter. Jag pratade med snickaren idag också och bestämde möte med honom på fredag för lite nya inomhusbilder. Han höll som bäst på att montera ihop köket, så det kommer jag såklart plåta. Åhhh gud vad jag längtar nu! Kram Sofia

3 kommentarer:

  1. Roligt att du kikat in hos mig! Har aldrig varit hos dig förr heller. Vilka fina saker du har shoppat, visst är det härligt när man hittar några godbitar. Tycker också att Green Gate har sååå mycket fint och det passar extra bra nu när det snart är vår! Härliga mönster och lite pastelliga färger. Kram Ewa

    SvaraRadera
  2. Man kan lätt få shoppingabstinens ;) Väntar med spänning på lite inomhusbilder :)
    Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Länka gärna, jag gör det samma, det ska bli så kul att följa din flytt! Ha den bra dag!
    Kram L-L

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails