tisdag 17 mars 2009

Några rader...




Hej!
Men oj vad skojigt att så många vill vara med i min lilla utlottning om Green Gates fantastiska saker. Den pågår ju till på lördag kl.10 så det är lång tid kvar att 'anmäla' sig för dem som vill (i inlägget under här). Tack för all respons vänner! Sonen (9 år) är väldigt förväntansfull inför uppgiften att få dra en vinnare och han tar det här på största allvar, sötnosen:-). Nu har vi ialla fall varit på förbesiktningen och det gick jättebra. Det var bara lite småsaker som skulle justeras och åtgärdas, som bättring av färg, fog som skulle sättas dit etc. Inga konstigheter alltså! Och vi FÅR flytta in den 25 mars. Åhh så lycklig jag blir! Nu börjar verkligen nedräkningen på riktigt, tick tack... Det här blir de sista korten jag visar nu innan allt är klart. Det är ju roligare för er att se när det blir inrett sen, eller hur? Ha en fin dag i solen nu! Själv tog jag en halv kompdag och ska snart bege mig till jobbet! Kram Sofia

20 kommentarer:

  1. Här lyser solen med sin frånvaro ännu...men den som väntar på något gott!!!
    Köket ser jättefint ut kommer garanterat bli jättebra.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tänk så härligt att ni snart får flytta in. Jag förstår att ni räknar ner dagarna nu...

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Så mysigt det ser ut och spännande med inflyttningen, det ser jag fram emot!

    Kram
    /Johanna

    SvaraRadera
  4. Hejsan!

    Jag hittade till dig när jag googlade. Kommer inte riktigt i håg vilket ord. En så söt blogg du har. Ska kika runt lite till, och återvänder gärna! Ha en bra dag

    SvaraRadera
  5. 25 mars, det är ju snart.
    Är lite avis på dig som får flytta in i ett sprillans nytt hus. Härligt för er.
    Tänk när ni är på plats, åhhh vad kul.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  6. Åh så fint det ser ut! Bara en vecka kvar, va härligt :)

    Ha en fin dag på jobbet! Jag tog också en halvdag, slutade nyss, skönt med lite extra tid hemma, fast det blir nog mest städning :)

    Kramkram, Jenny

    SvaraRadera
  7. Åh så fint det blir=) Roligt att det inte var supermycket grejer på besiktningen! Ha en fin kväll=) Håller tummarna i din utlottning Kram M

    SvaraRadera
  8. Roligt att få se bilder från köket, jätteljust och fint! Kul att det är ett nytt Funkishus, jag tentapluggar nu och en del är Arkitektur vi läser om bl.a funktionalismen och Funkishus! Det är en stil som verkligen slagit igenom! Varför valde ni just ett Funkishus? *Nyfiken*

    Ha det toppen!
    Kram M

    SvaraRadera
  9. Hej! Gud så härligt med ett nytt funkishus. Köket är sååå himla fint! Jag gillar funkishusen i och med att de är så ljusa invändigt med alla fönster.Ska bli spännande och se när du inreder det. Måste visa min man den här bloggen. det är hans stora dröm med ett nybyggt hus. Kram Åsa

    SvaraRadera
  10. Vilka fina bilder! Ska bli spännande att se mer av huset! Roligt att ni får flytta in snart!! Jag har sytt gardinerna själv, tyget är rea från Åhléns som jag köpte väldigt billigt för något år sen. Kram E

    SvaraRadera
  11. hej. på väg hem från usö med ivan tittade jag in i lilla huset, verkligen fin hall och kök, längre gick jag inte, väntar till invigningspartyt !!!!kram, mor och en svag ivan

    SvaraRadera
  12. Vad roligt att snart ha ett helt nytt hem att flytta in i! FÖrstår att det kliar i fingrarna!

    SvaraRadera
  13. VAD FIIIIINT!!! Det ser helt underbart ut och det börjar ju ta form = ). Någon bild påminde jättemycket om vårt hem (vi som hade ek förut i köket också) till rostfri diskmaskin. Snyggt! Du måste ju vara superstolt!

    Ha en skön kväll!
    Kraaam L-L

    SvaraRadera
  14. Åh vilket fint hus ni har byggt! Ser skitsnyggt ut... Vad roligt att få flytta in snart - bara 8 dagar kvar :) Nedräkning...
    Kram Therese

    SvaraRadera
  15. Vad långt ni har kommit på huset, spännande spännande.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  16. Tänk att få ett så nytt och fint kök.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  17. Vad fint det ser ut! Härligt med ett nytt och frsächt kök. Önskar jag mig också :)

    Kram

    SvaraRadera
  18. Verkligen fint av de bilder du visar. Gillar när det är luftigt. 25 mars, Ja perfekt det är min födelsedag. Våffeldagen....

    Kram Anne

    SvaraRadera
  19. så spännande, lycka till med flytten!!! ser fram emot att få se fler bilder när ni installerat er :D
    kram åsa

    SvaraRadera
  20. Å så spännande!! Vet ju själv hur det e att gå och vänta på att få flytta in, det var inte länge sedan jag gick å räknade dagar.. Så fint det blir. Ska bli kul å se när ni flytat in oxå!

    //sofi

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails