lördag 14 mars 2009

Mysig lördag!


God förmiddag!
Jag är ledsen vänner men jag kom faktiskt bara hit och inte längre idag! Snickarens barn blev sjukt och sånt kan man inte förutspå. Förhoppningsvis ska vi ses vid huset imorgon så jag kan plåta lite och visa er. Vi kikade ialla fall in och nu har beslagen på köksskåpen/lådorna kommit på plats, kaklet i köket var ditsatt och det roligaste av allt, kaminen hade hittat hem. Det såg så mysigt ut, tänk till nästa vinter när man kan tända en brasa där, läsa en bok och bara softa i värmen. Den här vintern vill man dock ska försvinna nu och ersättas med vår! Nej nu måste jag kila. Ska upp på stan med en kompis och spana runt lite (läs shoppa;-)) och ta en mysig lördagslunch. Ha en fin dag så hörs vi om en stund! Kram Sofia

4 kommentarer:

  1. FIN dörr! Vi får ge oss till tåls för fler bilder, åh vad spännande. Bilderna här nedan ser underbara ut, vilka butiker. Där skulle man vilja ha en rejäl slant att kunna sätta sprätt på. Det måste vara SÅ HIMLA kul att få gå runt i ert eget hus och titta, njuta och lukta på det nya även om det inte är klart.

    Ha en skön lördag!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  2. Hej Sofia!
    Vilken fin dörr!
    Är lite avis på er som ska få ett helt nytt hus:)
    Älskar visserligen mitt över 80 år gamla hus men det är så mycket att fixa med hela tiden:)

    Ha en härlig lördagkväll,
    kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Vad himla spännande att få se bilder, förstår att det pirrar lite extra i er mage nu.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  4. Dörren är underbar, spännande spännande. Måste vara kul att bygga ett hus.

    Kram Anne

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails