lördag 14 mars 2009

I ♥ Green Gate



Hej!
Jag har haft en supermysig dag på stan med shopping och lunch samt att vi faktiskt rundade av dagen med en öl på Pitchers i Örebro. Mycket trevligt! Jag köpte ett jättefint tidningsställ i korg på Åhléns som jag visar en annan dag. Hittade även kanonfina jalusigardiner som vi ska ha i sovrummet. Åhléns har mycket fina saker till bra priser har jag märkt! Avslutningsvis så vet ni ju hur mycker jag älskar Green Gate. Åhh skulle vilja ha hela sortimentet hemma. Får nöja mig med detta så länge, kökshanduken och burkarna. Jag måste hejda mig lite nu känner jag;-). Ha en fin kväll! Här blir det schlager för hela slanten hemma hos kära bror och hans familj. Vem vinner tro? Kram Sofia

12 kommentarer:

  1. Låter mysigt med en dag i stan, green gate känns verkligen så mkt VÅR! Det behöver man nu! Jag ska också se melodifestivalen, hoppas på Måns..inte snälla snälla.. KRAM M

    SvaraRadera
  2. Åh vilka FINA burkar!!! Jag stog och höll i likadana igår = ) ! Men jag kunde inte bestämma mig för vilken färg jag skulle ha. Jag får åka in igen någon dag.

    Melodifestival ja, det är flera bra, får kika igen och det blir nog någon favorit.

    Ha det bra! Kram L-L

    SvaraRadera
  3. Vad mycket fint du shoppat. Green gate har så mycket fint dom med i så många olika färger. Jag har deras beiga serie.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  4. Jag är såld på Moving on med Sarah DF. Tycker den är grymt mäktig :) Men det är många bra med i år tycker jag.

    Tack för dina vänliga ord i min blogg!
    Trevlig helg!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  5. Fin fina saker du köpt!!! Alltid kul med en tur på stan och shoppa loss.
    Ha en mysig kväll.
    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Jag håller med, Greengate är underbart!
    Jag har bestämt att balkonen i år ska inredas i Greengatestil och jag tänker så det knakar ska du veta.
    Nu vill jag ha vår så jag kan sätta igång=)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilka fina burkar frå Green gate. Skriver en liten paus i melodifestilvalen. Jag hoppas på Måns... Får jag länka till din sida? Hoppas att det är Ok, jag vill inte missa någonting på din fina blogg.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Lillan fick en rosa pricckig burk med blommigt lock idag=) Jag älskar med green gate verklgien, vi var i Norrköping på knäppingsborg, ett supermysigt ställe som har massor fina grejer själv köpte jag två små zink saker i hjärtan form från Madame Stoltz=) Hooppas ni har en fin kväll=) Kram kram M

    SvaraRadera
  9. Greengate har sååå mycket fint.
    Kram Anne

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Hittade hit idag o har läst ikapp lite här :)
    Vilken härligt inspirerande blogg o fina foton!!
    Spännande att flytta till nybyggt hus snart!
    Kul för oss att få se hur det ser ut!!
    Ses snart igen! :)

    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  11. Mysiga burkar! Ni kommer få mycket att flytta så som du handlar hmmm... Ja, här är man uppe med tuppen... Fick sovmorgon till kl 6 i morse... Kram från en trött syster

    SvaraRadera
  12. Ja jag kan ju bara hålla med. I love Green Gate too :) Superfint pastelligt och vårigt.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails