torsdag 12 mars 2009

SPA

Hej!
Denna bedårande lilla skylt överraskade min kära vän och kollega Karin mig med idag. Tänkte att den skulle få pryda hyllan i vårt nya badrum, där kommer den passa perfekt! Dock kommer vi ju inte ha nåt spa där, men man kan ju få drömma lite, hihi. Många har frågat mig också varför jag har döpt bloggen till Signe 1, och självklart är det därför att vår fastighetsbeteckning på huset heter så. Inte så lätt att klura ut kanske, men nu vet ni det. Ha en fin dag!
Kram Sofia

8 kommentarer:

  1. Åh åh åh vilken söt beteckning på huset=) Vårat heter Malmskogen inte lika tjusigt det iten ha ha=) Söt skylt! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jättefint, vad gulligt av henne!!! Kram L-L

    SvaraRadera
  3. Vilket gulligt namn, har inte tänkt på att man kunde ha använt det. Vi har Prästkragen som namn, det är ju också fint. Vad smart du är = )! Kram L-L

    SvaraRadera
  4. Hej och tack för raderna hos mig :)

    Du, jag fick precis svar på den första fråga som poppade upp i mitt huvud!

    Tack ;-)

    Ha en fin dag,

    Anna

    SvaraRadera
  5. Jag gillar dom skyltarna. Vi har en där det står "Home Sweet Home" från samma företag.

    Klurigt och roligt namn på bloggen.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  6. Vilken fin present.
    Gulligt namn på ett hus.
    ja visst är det härligt med tidningar.
    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Fint namn på ditt hus! Jättefin skylt, det kommer att bli snyggt i badrummet tror jag.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  8. Vilken fin skylt, som sagt man kan ju drömma och göra det bästa av det...

    Keam Anne

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails